هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد فاکتور 428

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد فاکتور 428 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

 

نتایج

مجموع 676/93 زن پس از دوره یائسگی در مطالعه مشاهداتی WHI ثبت نام نمودند. جهت شایستگی برای گنجاندن در تحلیل، کاربرد مربوط به درمان می‌بایست از طریق ارزیابی خط مبنا شناخته می‌شود. و زنان می‌بایست WT با توجه به وضعیت سرطان سینه مورد مراقبت قرار گیرند. (چه به صورت پیامد پزشکی یا روز آمد سازی پزشکی با استفاده از تحلیل). زمانی که سابقه بیماری سرطان را در مقایسه با سرطان پوستی غیر سلانوم) در زمان ثبت نام دارا بودند. (n = 12/075) و زمانی که هیچ نوع مبنای واحد درمان را دارا نبودند و اینکه هیچ وقت را برای پیگیری بیماری‌شان اختصاص ندادند. (هیچ نوع نتیجه یا شیوه جدید پزشکی توسط داده‌های تحلیل بدست نیاید. n = 860)، از گروه اصلی بدست آمدند. گروه تحلیل نهایی شامل 741/80 زن با متوسط پیگیری 43 ماده در میان 392/1 زن مبتلا به سرطان سینه بودند که مورد ارزیابی قرار گرفتند. آمار سالانه در خصوص سرطان سینه در مطالعه مشاهداتی WHI (481 مورد / 000/000 نو) مشابه با آمار سرطان سینه در زنان می‌باشد که در سن 50 سالگی از طریق موسسه ملی مراقبت از سرطان، ایپدمولوژی و نتایج نهایی (478 مورد / 000/000 مورد ارائه شده است. ارجاع . 27).

دموگرافی و نمایش NSAID: مشخصه‌های مربوط به نمونه و استفاده از NSAID در گروه تحلیلی که از طریق مطالعه مشاهداتی WHI بدست آمد در جدول 1 ارائه شده است. پروفیل‌های مشاهده شده در خصوص تنوع و آموزش مشابه با زنان ایالات متحده (28) می‌باشد: که 2/83% سفید، 1/8% سیاه و 9/3% اسپانیایی‌ها، 4/0% بومی آمریکا و /03% / آسیایی/ یا سیفیک ایسلند/ و 6/78% تحصیلات پیش دانشگاهی یا دیپلم کالج را دارا بودند.

کثرت تخمین زده شده NSAID به گونه‌ای است که در آن 5 ≤ سال با سن افزایش می‌یابد، 2/15% برای 59- 50 ساله‌ها، 0/18% برای 69- 60 ساله‌ها، و 3/20% برای 79- 70 ساله‌ها.

کثرت فوق به مدت 5 ≥ سال برای استفاده کنندگان HRT به بالاترین سطح (4/19%) رسیده است. سفیدها (2/19%) و زنا با BMI ≥ 27 (1/19%) که برای سیاهان پایین‌ترین سطح (9/11%) را دارا می‌باشد. اسپانیایی‌ها (0/11%) و آسیایی/ یا سیفیکه ایسلندر (2/6%) می‌باشند. به طور کلی، 67% از زنان فوق از NSAID به مدت 11- 0 ماه استفاده نمودند. 2/15% به مدت 5-1 سال و 8/17% به مدت 5 سال استفاده نمودند.

تخمین تطابق با سن: درجات وقوع بیماری و تخمین تطابق با سن در جدول 2 ارائه شده است.

استفاده از NSAID (آسپیرین منظم، ایبوپروفن، تا داروهای تجویزی مثل اینه و متازین، نایروکس، پیروکسی کام) حداقل به مدت 5 سال صورت گرفت که 19% کاهش را در سرطان سینه RR نشان می‌دهد (-97- 0/68, CI %95; 0/81, RR) که در این جا یک تغییر آماری در خصوص سرطان سینه با افزایش دوره استفاده (P < 0/01) وجود دارد. تخمین RR تطابق با سن برای حداقل 5 سال مشابه با استفاده منظم از آسپرین (0/81, RR)، ایبوپروفن (0/82, RR) و داروهای تجویزی می‌باشد. آزمایشات مربوط به آسپرین منظم و ایبوپروفن از اهمیت آماری برخوردار می‌باشد. تخمین‌های مربوط به RR جهت داروهای مسکن استامینوفن می‌تواند به دور استفاده نزدیک باشد. ما همچنین افرادی را که از دوز پایین آسپرین (M میلی گرم) استفاده نمودند و نیز خطر آنها را که به شکل قابل توجهی متفاوت نمی‌باشد آزمایش نمودیم.

تخمین‌های مربوط به تطابق چنین شکلی: تخمین فرق برای هر NSAID نمایش داده شده است و مولفه‌های جداگانه، آسپرین و ایبوپروفن در نمودار 1 ارائه شده است. تخمین‌های فوق با توجه به سن، نژاد، آموزش، پتانسیل خطرات ابتلا به سرطان سینه، (BMI)، HRT، سابقه خانوادگی، مشابهت و فعالیت بدنی صورت گرفته است. نتایج فوق به شکل قابل توجهی پاسخ‌های معکوس در استفاده از NSAID و خطر ابتلا به سرطان سینه را نشان می‌دهد. در مقایسه با مقوله ارجاع (11- 0 ماه) ، زنانی که به شکل منظم از هر NSAID به مدت 9- 5 سال استفاده نمودند 21% کمتر. در معرفی ابتلا یا توسعه سرطان سینه قرار داشتند (1/04- 0/60, CI, %95; 0/79, RR) و زنانی که به شکل منظم از هر NSAID به مدت 10 سال یا بیشتر استفاده می‌کردند 28% یا کمتر در معرفی ابتلا یا توسعه سرطان سینه قرار داشتند. (096- 056, CI, %95; 0/72, RR)، در این جا یک متغیر خطی قابل توجه در ابتلا به سرطان معده با دوره استفاده از NSAID ( P < 0/01) وجود دارد. پاسخ دوز و تاثیرات دراز مدت در استفاده از آسپرین تاثیرات جانی را داراست. در حالی که ایبوپروفن یک جریان معکوس (P < 0/01) را داراست و با مقوله 94% کاهش در خط ابتلا به سرطان سینه مرتبط می‌باشد.

تحلیل گروه فرعی: نتایج مربوط به تحلیل گروههای فرعی با استفاده از هر NSAID (آسپرین، ایبوپروفن یا ترکیبات تجویزی) و سرطان سینه در جدول 3 ارائه شده است.

لایه بندی در کالبد شکافی HRT، سابقه خانوادگی یا سرطان سینه، شباهت در زیر سن 30 سال و فعالیت بدنی به شکل قابل توجهی تاثیرات NSAID را شناسایی نکرده است. تخمین‌های مربوط RR < برای 5 سال جهت استفاده از NSAID متفاوت از 92/0 تا 81/0 در میان گروههای فرعی با مقدار 75/0 می‌باشد. یک آزمایش در خصوص اشکال نامتجانس با اهمیت آماری نیز بدست نیامده است. میانگین افراد در طول سال به شکل نسبی برای مقوله‌های متفاوت NSAID از 72/3 به 81/3 سال بدست آمده است.

MATERIALS AND METHODS

گروه تحقیق مشاهداتی WHI

WHI شامل تحقیق دسته چند مرکزی پیشرفته برای ارائه بعضی از موارد اصلی مرگ و میر و امراض در نمونه متمایز جغرافیایی و نژادی زنان پس از یائسگی طراحی شده است. جزئیات مستدل خاص مناسب و سایر جنبه‌های طرح در جای دیگری انتشار یافته است. گزارش بر اساس بررسی داده‌ها از تحقیق مشاهداتی WHI می‌باشد.

شرکا برای WHI از جمعیت کلی که در مجاورت با 40 مرکز کلینیکی سهام دار زندگی می‌کنند، تعیین شده است. که عمدتاً در پاسخ به گروه فرستاده شده به جوامع دارای هدف مشخص است. زنان از WHI به منظور پیش بینی شرایط پزشکی زمان باقی مانده کمتر از 2 سال یا برای شرایطی (نظیر دیوانگی و جنون) ناسازگار با مشارکت تحقیق


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد فاکتور 428
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد