فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 25
مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتری
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع فارسی کامل
منابع انگلیسی کامل
ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.
-1- مقدمه....................................................................................................................... 25
بخش اول- مبانی نظری بازاریابی.............................................................................................. 26
2-1-1-.......................................................................................................... مدیریت بازاریابی.. 26
2-1-2-سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها................................................................ 29
2-1-3-بازاریابی رابطه مند.................................................................................................... 31
2-1-4-همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری................................................... 34
2-1-5-ارتباطات بازاریابی.................................................................................................... 37
2-1-6-تحول ارتباطات منسجم بازاریابی.................................................................................. 39
2-1-7-حرکت به سوی ارتباطات منسجم................................................................................. 40
2-1-8-سیستم اطلاعات بازاریابی........................................................................................... 41
2-1-9-سیستم اطلاعات بازاریابی، رقابت بازار و تصمیم گیری 43
2-1-10-حقیقات بازار......................................................................................................... 46
منابع
دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق بازاریابی با فرمت ورد