پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها
بازاریابی چیست ؟
بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :
- محصول مناسب
- قیمت مناسب
- توزیع مناسب
- ترویج و تبلیغ مناسب
اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از:
تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر.
جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود.
جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید.
ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود.
ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش.
مفاهیم گوناگون کیفیت
کیفیت را در دو وجه معرفی می کند:
. Backward looking qualityکیفیت گذشته نگر
پاسخ به نیاز بازار و مشتری به عنوان یک حرکت انعکاسی و حداقل
Forward looking کیفیت آینده نگر
جنبه هائی از کیفیت که روبه آینده دارد و مستلزم ابتکار و خلاقیت شرکتها ست .
نوع فایل:power point
سایز:79.8 KB
تعداد اسلاید: 58
پاور پوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها