هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دستگاه تراش تبریز

اختصاصی از هایدی دستگاه تراش تبریز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دستگاه تراش تبریز


دستگاه تراش تبریز

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات23

 

طول کارگیر مفید  5/1 متر است و از اجزای مختلف همانطور که بیان می شود تشکیل یافته است . دو تا پایه ، ریل کشویی و دستگاهی که ساپورت و مرغک روی آن حرکت می کنند و ...

 

سه نوع ساپورت داریم :

ساپورت طولی که در طول حرکت می کند و روی کار را می تراشد و ساپورت عرضی که کف تراشی می کند و ساپورت بالایی یا فوقانی که در زمانی که خط مندرج روی صفر باشد حدود 6 الی 7 سانتی متر کار روتراشی برای ما انجام می‌دهد. یک سری اعداد روس ساپورت فوقانی وجود دارد که برای زدن مخروط از آن استفاده می‌شود . 2 نوع مخروط تراشی داریم . یک نوع مخلوط کامل و دیگری مخروط ناقص که با ساپورت فوقانی می توان انجام داد .

بر روی ساپورت فوقانی قسمتی به نام رنده‌گیر دستگاه وجود دارد که بر 2 نوع هستند که یک نوع آن بگونه ای است که فقط یک نوع ابزار می توان در آن گذاشت (یک طرفه) و دیگری 4 طرفه می باشد .

در ساپورت طولی ورنیه بر حسب mm1 است و در ساپورت عرضی  ورنیه 0 تا 5/0 میلیمتر است و در ساپورت فوقانی ورنیه آن بر حسب mm 2/0 است .

مرغک مرکز با سه نظام می باشد و نگاه دارنده قطعه کار است که یک طرف قطعه را سه نظام و طرف دیگر را مرغک می گیرد . مرغک بر دو نوع است . یک نوع ثابت که همراه با کار نمی چرخد و نوع دیگر متحرک است که همراه با کار می چرخد .

سه نظام سه تافک دارد که هر سه فک با هم باز و بسته می شود و برای گرفتن کارهای دایره ای شکل استفاده می شود . سه تافک روی یک صفحه ای به نام صفحه حلزونی می‌چرخد و باز و بسته شدن فک ها توسط آچاری به نام آچار سه نظام می‌باشد .

2 نوع پارچه داریم : پارچه رو و پارچه وارو .

ماکسیمم کاری که می تواند توسط دستگاه انجام شود قطعه ای به قطر mm 250 است .

4 نظام بر دو نوع است . یکی منظم و دیگری نامنظم که هر کدام از فکها جدا جدا باز می شود .


دانلود با لینک مستقیم


دستگاه تراش تبریز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد