چکیده
مشکلات مربوط به استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در شرکت بسیار ضعیف مورد بررسی قرار گرفته است و CRM اجتماعی در عمل به صورت ضعیف در حوزه ی مدیریت بازاریابی استفاده شده است. اغلب مدیران روش ها و معیارهای جدید ارزیابی اجرای CRM اجتماعی را نمی دانند. هدف این مقاله ایجاد سیستمی برای استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در کمپانی ها بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق منابع و تحقیقات انجام شده می باشد. در این راه رویکردهای نوآورانه برای بازارایابی رابطه ای (e-CRM، CRM اجتماعی و ...) و کاربرد آنها در شرایط شرکت های اسلواکی (انجام تحقیقات تجربی توسط خودم) مشخص شدند.
کلمات کلیدی: CRM اجتماعی، بازاریابی رابطه ای، مشتری، شرکت؛
مقاله ی ISI
منتشر شده در سال 2015
تعداد صفحات مقاله ی اصلی 4 صفحه می باشد
برای دریافت رایگان فایل انگلیسی با قالب PDF کلیک کنید
مقاله استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در شرکت - Successful Application of Social CRM in The Company