هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه استفاده از روش تحلیل تکنیکی در پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران

اختصاصی از هایدی پایان نامه استفاده از روش تحلیل تکنیکی در پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه استفاده از روش تحلیل تکنیکی در پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران


پایان نامه  استفاده از روش تحلیل تکنیکی در پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران

پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان استفاده از روش تحلیل تکنیکی در پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع همبستگی است. این تحقیق قصد دارد تا با توجه به وضعیت بازار سهام، از هر ابزار تحلیل تکنیکی در موضع مناسب خود استفاده کند. لذا از شاخص میانگین متحرک جهت تعقیب روند قیمت سهم استفاده شده و با لحاظ کردن شاخص حجم معاملات، واگرایی در روند قیمت تشخیص داده می شود؛ همچنین با استفاده از شاخص قدرت نسبی، وضعیت های خرید و فروش هیجانی شناسایی شده و سیگنال های خرید/ فروش صادر شده توسط میانگین متحرک مورد بررسی دقیق تری قرار می گیرد. در این پژوهش بازدهی حاصل از به کارگیری راهبرد خرید و نگهداری به عنوان یک راهبرد غیرفعال سرمایه گذاری و روش تحلیل تکنیکی به عنوان یک نمونه بارز از راهبرد فعال سرمایه گذاری، مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. بدین منظور از اطلاعات قیمت و حجم معاملات روزانه سهام شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران در دوره شش ساله ابتدای فروردین 1387 تا انتهای تیرماه 1392 استفاده شده است. دامنه بررسی این پژوهش به 73 شرکت پرمعامله بورس اوراق بهادار تهران محدود شده و هزینه معاملات نیز در محاسبات دخالت داده شده است. از ترکیب اخطارهای صادره توسط شاخص های میانگین های متحرک ساده دوگانه، شاخص قدرت نسبی و شاخص روند قیمت و حجم، چند سناریوی تصمیم گیری طراحی شده که سرمایه گذار را در خصوص فرآیند سرمایه گذاری راهنمایی می کند. نتیجه حاصل از این سناریوها مبنای محاسبات قرار گرفته است. از تکنیک بوت استرپ نیز به منظور شبیه سازی سری بازده های روزانه راهبرد خرید و نگهداری، از آزمون لوین برای مقایسه واریانس ها و از آزمون تی استیودنت برای مقایسه میانگین های بازده های روزانه خرید و نگهداری و روش تحلیل تکنیکی استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که در دوره زمانی تحقیق، میانگین بازده های حاصل از اخطارهای تحلیل تکنیکی مثبت  و معنادار بوده و همچنین میانگین بازدهی روزانه حاصل از به کارگیری روش تحلیل تکنیکی بیشتر از راهبرد خرید و نگهداری است و نسبت به آن برتری دارد.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه استفاده از روش تحلیل تکنیکی در پیش بینی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد