چگونه فرصت یادگیری را در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی تقسیم کنیم؟
نوع فایل:ورد قابل ویرایش
فهرست مطالب
چکیده ............................................................................. 1
مقدمه .......................................................................... ...2
تعاریف و مفاهیم................................................................ 4
ابزارهای اطلاعاتی...................................................... 19
پیشینه تحقیق ................................................................ 19
یافته های علمی.............................................................. 24
تجزیه و تحلیل................................................................. 29
ارائه راه حل های موقت..................................................... 30
شواهد ۲......................................................................... 40
پیشنهادات........................................................................ 42
منابع......................................................................... 43
چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی : پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
چگونه فرصت یادگیری را در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی تقسیم کنیم؟