هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی علل تمایل معلمان ابتدایی به تغییر مقطع از دوره ابتدایی به دوره متوسطه

اختصاصی از هایدی پایان نامه بررسی علل تمایل معلمان ابتدایی به تغییر مقطع از دوره ابتدایی به دوره متوسطه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی علل تمایل معلمان ابتدایی به تغییر مقطع از دوره ابتدایی به دوره متوسطه


پایان نامه بررسی علل تمایل معلمان ابتدایی به تغییر مقطع از دوره ابتدایی به دوره متوسطه

پایان نامه بررسی علل تمایل معلمان ابتدایی به تغییر مقطع از دوره ابتدایی به دوره متوسطه/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:
معلم در مکتب مقدس اسلام از پایگاه و موقعیت والایی برخوردار است به طوری که حضرت رسول اکرم (ص) فرموده است انما بعثت معلماً به همین سبب توجه به معلمان یک جامعه، یعنی توجه به مقام بشری و توجه به سرچشمه خوبی‌ها , اگر عزت نفس معلمان حفظ شود عزت نفس جامعه حفظ و تأمین می‌شود.
بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن ناگزیر است که به نظام آموزش و پرورش توجه کند و نظام آموزش و پرورش برای تحقق اهداف خود باید به تأمین و تربیت نیروی انسانی لایق و شایسته برای عصر حاضر و آتی بیندیشد. در این راه مهم‌ترین نیروی انسانی همان معلم است.
در فرآیند یاد دهی و یادگیری مهم‌ترین و موثرترین کسی که نقش‌های متعدد و سازنده بر عهده دارد معلم است. جایگاه و نقش معلمان به حدی است که صاحب نظران تعلیم و تربیت بدون وجود معلمان شایسته بازسازی و اصلاح نظام آموزش و پرورش را موفقیت‌آمیز نمی‌دانند.
امروزه کارگزاران اصلی تعلیم و تربیت معلمان‌اند زیرا آن چه دانش‌آموزان کسب می‌کنند متأثر از خصوصیات، کیفیات و شایستگی‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی و معنوی معلمان است و تعامل مستمر و چهره به چهره معلم با دانش‌آموزان وی را در موقعیت ممتاز و منحصر به فردی قرار می‌دهد که هیچ انسان دیگری از چنین موهبتی برخوردار نیست که پژوهش‌های گوناگون نیز موید این امر است.

تعداد صفحات: 116

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:
فصل اول : کلیات
1-1-بیان مسأله
2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق
3-1- اهداف تحقیق
4-1- تعریف اصطلاحات تحقیق
5-1-سئوالات تحقیق
تعاریف عملیاتی
6-1-فرضیه تحقیق
7-1- متغیرها
فصل دوم – پیشینه مطالعاتی
تارخچه آموزش در دوران کودکی در جهان
سیر فرهنگ و تعلیم و تربیت در اروپا:
تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام
نگرشی بر سیر تعلیم و تربیت کودکان در ایران و جهان
تعلیم و تربیت در یونان قدیم
نگرشی بر سیر تعلیم و تربیت کودکان
تعلیم و تربیت در ایران بعد از اسلام
عقاید و نظرات دانشمندان و صاحبنظران ایران
در باب تعلیم و تربیت
تعلیم و تربیت در ایران باستان
تعلیم و تربیت در قرون وسطی
خواجه نصیرالدین طوسی
تعلیم و تربیت در قرون جدید
نگرشی بر آموزش کودکان در قبل از دبستان
توقعات و نیازهای کودکان
تاثیر آموزشهای پیش دبستانی بر جنبه های مختلف رشد کودکان
نقش مربی در رفتارهای کودکان
تاثیر آموزشها در رشد اجتماعی و شناختی کودکان
تغییر شرایط نا مناسب خانوادگی
تفاوت های کودکان در سنین قبل از دبستان
تعریف یادگیری
اهمیت یادگیری
تاثیر محیط در استعداد یادگیری
نقش آموزش و پرورش در شکل گیری شخصیت کودک
تغییر و تحول و شکل گیری پیش دبستانی
تحول آموزش پیش دبستانی
آموزش پیش دبستانی در ایران
تاریخچه آموزش در دوران کودکی در جهان
فصل سوم- روش تحقیق
مقدمه:
طرح پژوهش
جامعه آماری :
نمونه آماری :
روش جمع آوری اطلاعات :
تجزیه و تحلیل داده ها :
ویژگی های توزیعهای T استودنت :
آزمون T مقایسه میانگین های مستقل :
فصل چهارم- تجزیه و تحلیل داده ها
ابزار پژوهش :
خلاصه نتابج آماری :
فصل پنجم : نتیجه گیری
خلاصه و نتیجه گیری :
نتایج کلی
پیشنهادات :
محدودیتهای تحقیق :
. توصیه ها برای تحقیقات بعدی :
منابع:
پرسشنامه‌


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی علل تمایل معلمان ابتدایی به تغییر مقطع از دوره ابتدایی به دوره متوسطه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد