هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کارکنان

اختصاصی از هایدی پایان نامه بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کارکنان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کارکنان


پایان نامه بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کارکنان

پایان نامه بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کارکنان/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:
در تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کلیه کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخته شده است. در این راستا یادگیری سازمانی بر مبنای مدل نیفه(2001) و خودکارآمدی مسیرشغلی بر مبنای مدل بتز(2004) و اشتیاق کاری بر مبنای مدل شوفلی وهمکاران(2001) مورد بررسی قرار گرفته است، جامعه آماری شامل کلیه کارکنان کمیته امداد ره شهرستان های بندرترکمن، گمیشان و آق قلا می باشدکه برابر با 140 نفر می باشند. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان 103 نفر تعیین گردید. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پیمایشی و همبستگی می باشد. برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ (پرسشنامه یادگیری سازمانی 951/0 و پرسشنامه خودکارآمدی مسیرشغلی 801/0وپرسشنامه اشتیاق کاری902/0) و برای تعیین روایی پرسشنامه ، از روایی محتوایی استفاده شده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، در سطح آمار توصیفی از شاخص هایی نظیر فراوانی و درصد و رسم جداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی ازآزمون نرمالیته و ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون و واریانس استفاده شده است نتایج حاصل از تحقیق به شرح زیر می باشد:

بین یادگیری سازمانی باخودکارآمدی مسیرشغلی واشتیاق کاری کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) رابطه معنی داری وجود دارد.

تعداد صفحات: 150

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:
چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق                                                                                                        

1-1- مقدمه

1-2-بیان مساله

1-3-اهمیت وضرورت تحقیق

1-4- اهداف تحقیق6

1-5- فرضیات تحقیق7

1-6-سوالات تحقیق8

1-7- روش گردآوری داده ها 9

1-8- روش تحقیق  9

1-9- قلمرو تحقیق  10

1-10- جامعه آماری وحجم نمونه وروش نمونه گیری  10

1-11- متغیرهای تحقیق10

1-12- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات  10

1-13- تعاریف نظری  11

1-14-تعاریف عملیاتی 11

فصل دوم : ادبیات تحقیق(مبانی نظری وپیشینه تحقیق)                                                                 

2-1-بخش اول:یادگیری سازمانی   13

2-1-1- پیشینه نظری یاد گیری سازمانی 13

2-1-2- تعاریف یادگیری سازمانی 13

2-1-3-  نظریه یادگیری سازمانی16

2-1-4-  ابعاد یادگیری سازمانی از دیدگاه نیفه19

2-1-5- ویژگی های یادگیری سازمانی 24

2-1-6-  دیدگاه های برخی از نظریه پردازان درباره ویژگی های یادگیری سازمانی 25

2-1-7-  سطوح یادگیری 25

2-1-7-1-یادگیری فردی  26

2-1-7-2-  یادگیری تیمی 26

2-1-7-3-  یادگیری سازمانی  27

2-1-8-  انواع یادگیری 28

2-1-8-1-یادگیری انطباقی 28

2-1-8-2- یادگیری  آینده نگر  29

2-1-8-3- یادگیری از راه عمل 30

2-1-9-  انواع یادگیری از دیدگاه کریس آرجریس  31

2-1-9-1-یادگیری یک حلقه ای31

2-1-9-2- یادگیری دو حلقه ای32

2-1-9-3- یادگیری سه حلقه ای 32

2-1-10- مهارت های یادگیری33

2-1-10-1- نگرش سیستمی33

2-1-10-2- مدل های ذهنی 34

2-1-10-3- تسلط ( قابلیت های فردی)  34

2-1-10-4- خودیادگیری 35

2-1-10-5- گفتگو 35

2-1-11-فرآیندهای یادگیری سازمانی35

2-1-11-1- فرآیند یادگیری سازمانی از دیدگاه فیگوئرو35

2-1-11-2- فرایند یادگیری سازمانی از دیدگاه هابر37

2-1-12-عوامل موثر بر یادگیری در سازمان 38

2-1-12-1- فرهنگ38

2-1-12-2-مدیریت و رهبری 39

2-1-12-3- ساختار39

2-1-12-4- محیط 40

2-1-12-5- تکنولوژی 40

2-1-13- موانع یادگیری 40

2-1-13-1- موانع یادگیری از نظر گاروین 41

2-1-13-2- موانع یادگیری از نظر یانگ 41

2-1-14- راه های غلبه بر موانع یادگیری سازمانی  44

2-1-15- مزایای یادگیری سازمانی 46

2-2-بخش دوم:خودکارآمدی مسیرشغلی 47

2-2-1- خودکارآمدی چیست؟ 47

2-2-2- ویژگی های کلیدی خودکارآمدی 49

2-2-3- مؤلفه های خودکارآمدی  50

2-2-4- ابعاد خودکارآمدی 53

2-2-5- عوامل اثرگذار بر خودکارآمدی 55

2-2-6- نقش واسطه ای خودکارآمدی 56

2-2-7-  دیگر عوامل تأثیرگذار بر خودکارآمدی57

2-2-8- ظرفیت ها و قابلیت های مؤثر در خودکارآمدی 60

2-3-بخش سوم: اشتیاق کاری63

2-3-1- تعریف اشتیاق کاری 63

2-3-2-اشتیاق کاری و مفاهیم مرتبط 66

2-3-3-محرک های اشتیاق کاری68

2-3-4-ابعاد اشتیاق کاری 73

2-3-5- استراتژی های مناسب جهت افزایش اشتیاق کاری  75

2-3-6-مزایای افزایش اشتیاق کاری کارکنان  77

2-4- رابطه بین یادگیری سازمانی با خود کارآمدی مسیری شغلی واشتیاق کاری 78

2-5-پیشینه تحقیق81

2-5-1-تحقیقات داخل کشور 81

2-5-2-تحقیقات خارج از کشور82

2-6-چهارچوب مفهومی تحقیق 84

فصل سوم : روش تحقیق

3-1- مقدمه86

3-2- روش تحقیق  87

3-3- جامعه آماری87

3-4- حجم نمونه و روش نمونهگیری  87

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 88

3-6- متغیرهای تحقیق 89

3-7- روایی و پایایی90

3-8- روش تجزیه وتحلیل داده ها  91

3-8-1- روش آمار توصیفی 91

3-8-2- روش آمار استنباطی91

 فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها                                                                            

4-1- مقدمه 94

4-2-تجزیه تحلیل مربوط به ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری 95

4-2-1-  جنسیت 95

4-2-2- میزان تحصیلات    96

4-2-3- میزان سابقه کار  97

4 -3 – توصیف متغیرهای تحقیق 98

4 -4 – آزمون چولگی و کشیدگی متغیر های تحقیق 99

4-5-آزمون کولموگروف ، اسمیرنوف متغیرهای تحقیق100

4-6- آزمون فرضیات101

4-6-1- فرضیه اصلی اول   101

4-6-1-1-  فرضیه های فرعی 103

4-6-2- فرضیه اصلی دوم    117

4-6-2-1-  فرضیه های فرعی 119

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات 

5-1- مقدمه134

5-2- نتیجه گیری از یافته ها 135

5-3- بحث ومقایسه 140

5-4- پیشنهادات کاربردی142

5-5-پیشنهادات برای تحقیقات آتی144

5-6- محدودیت های تحقیق   144

منابع145           

پیوست152


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با خودکارآمدی مسیرشغلی و اشتیاق کاری کارکنان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد