بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی¬های آن در شرکت خودرو¬سازی سایپا بصورت ورد ودر 137صفحه
چکیده
هدف از انجام این تحقیق بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی-های آن در شرکت خودرو¬سازی سایپا است. کارت امتیازی متوازن یکی از تکنیک¬های ارزیابی عملکرد سازمان¬ها می¬باشد که سازمان را از چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و یادگیری و رشد مورد ارزیابی قرار می¬دهد. عمده¬ترین مشکل در سازمان¬ها اجرای استراتژی تدوین شده می¬باشد. کارت امتیازی متوازن فاصله¬ای که ما بین تدوین و اجرای استراتژی وجود دارد از بین می¬برد. محل تحقیق شرکت سایپا و جامعه آماری شامل 58 نفر از مدیران ارشد، مدیران میانی، اجرائی شاغل در شرکت سایپا می¬باشند. روش تحقیق توصیفی– پیمایشی و ابزار جمع¬آوری اطلاعات پرسشنامه و مطالعات کتابخانه¬ای بوده و روش آماری، آمار استنباطی می¬باشد. نتایج حاصل از تحقیق بیانگر این است که امکان اجرای ارزیابی متوازن با بکارگیری کارت امتیازی متوازن در شرکت سایپا وجود دارد. و با استفاده از این تکنیک امکان غلبه بر موانع اجرای استراتژی در شرکت سایپا وجود دارد.
بررسی امکان بکارگیری کارت امتیازی متوازن جهت اجرای استراتژی¬های آن در شرکت خودرو¬سازی سایپا