نام محصول: جزوه آموزشی اصول برخورد با مشتری
تهیه کننده: شرکت بیمه سامان
تدوین: www.azmoonyaar.ir
موضوع: بازاریابی و فروش
مخاطبان: بازاریابان و فروشندگان - خصوصا فروشندگان بیمه
تعداد صفحات: 68 صفحه
حجم: 551 kb
فرمت: pdf
قیمت: 4999 تومان
توضیحات کامل:
جزوه اصول برخورد با مشتری در 68 صفحه راهنمای بسیار مفیدی برای فروشندگان،نمایندگان و بازاریابان بیمه می باشد. این جزوه در 7 جلسه توسط تیم بازاریابی و فروش شرکت بیمه سامان تدوین گردیده است. قیمت این جزوه در برابر تأثیری که بر روی فروش شما خواهد گذاشت بسیار بسیار ناچیز و تقریبا رایگان است.
سرفصل ها و اهداف جزوه اصول برخورد با مشتری:
بخش اول: چگونگی برخورد با مشتری
بخش دوم: برخورد با مشتری یا مشتریگرایی
بخش سوم: بدست آوردن عکس العمل یا فیدبک
بخش چهارم: مدیریت افراد مشکل ساز و بازاریابی
بخش پنجم: نکات مهم مدیریتی
بخش ششم : اصول پیشبرد کارها و راهکارهای حفظ مشتریان و تکنیکهای موثر بازاریابی
بخش هفتم: عملکردهای خوب بازار یابی
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
نحوه خرید:
- هم اکنون شما می توانید این جزوه بسیار کاربردی را با قیمت بسیار مناسب و بدون صرف هزینه پستی و فورا خریداری نمایید.
- جهت خرید فوری این جزوه ایمیل و شماره همراه خود را وارد کرده و به صفحه پرداخت بانک بروید. پس از پرداخت لینک دانلود به صورت خودکار نشان داده می شود و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.
- پرداخت از طریق کلیه کارت های شتاب و با داشتن رمز دوم انجام می گردد. (رمز دوم کارت خود را می بایست از دستگاه خودپرداز بانک مربوطه دریافت نمایید)
جزوه اصول برخورد با مشتری