هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جزوه اصول برخورد با مشتری

اختصاصی از هایدی جزوه اصول برخورد با مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه اصول برخورد با مشتری


جزوه اصول برخورد با مشتری

 

 

 

 

 

 

 

نام محصول: جزوه آموزشی اصول برخورد با مشتری

تهیه کننده: شرکت بیمه سامان

تدوین: www.azmoonyaar.ir

موضوع: بازاریابی و فروش

مخاطبان: بازاریابان و فروشندگان - خصوصا فروشندگان بیمه

تعداد صفحات: 68 صفحه 

حجم: 551 kb

فرمت: pdf

قیمت: 4999 تومان

 

 توضیحات کامل:

جزوه اصول برخورد با مشتری در 68 صفحه راهنمای بسیار مفیدی برای فروشندگان،نمایندگان و بازاریابان بیمه می باشد. این جزوه در 7 جلسه توسط تیم بازاریابی و فروش شرکت بیمه سامان تدوین گردیده است. قیمت این جزوه در برابر تأثیری که بر روی فروش شما خواهد گذاشت بسیار بسیار ناچیز و تقریبا رایگان است.

 

سرفصل ها و اهداف جزوه اصول برخورد با مشتری:

بخش اول: چگونگی برخورد با مشتری

بخش دوم: برخورد با مشتری یا مشتریگرایی

بخش سوم: بدست آوردن عکس العمل یا  فیدبک

بخش چهارم: مدیریت افراد مشکل ساز و بازاریابی

بخش پنجم: نکات مهم مدیریتی

بخش ششم : اصول پیشبرد کارها و راهکارهای حفظ مشتریان و تکنیکهای موثر بازاریابی

بخش هفتم: عملکردهای خوب بازار یابی

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

نحوه خرید: 

- هم اکنون شما می توانید این جزوه بسیار کاربردی را با قیمت بسیار مناسب و بدون صرف هزینه پستی و فورا خریداری نمایید.

- جهت خرید فوری این جزوه ایمیل و شماره همراه خود را وارد کرده و به صفحه پرداخت بانک بروید. پس از پرداخت لینک دانلود به صورت خودکار نشان داده می شود و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

- پرداخت از طریق کلیه کارت های شتاب و با داشتن رمز دوم انجام می گردد. (رمز دوم کارت خود را می بایست از دستگاه خودپرداز بانک مربوطه دریافت نمایید)


دانلود با لینک مستقیم


جزوه اصول برخورد با مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد