هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده

اختصاصی از هایدی نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده


نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

همراه با پرسش نامه

104 صفحه

چکیده:

از تکنیک های موثر در عصر حاضر و در بازارهای در حال اشباع باتوجه به اهداف بازاریابی ارزش محور، توسعه مفهوم مسئولیت ­اجتماعی شرکت در کالبد محصولات و خدمات می­ باشد. هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مسئولیت ­اجتماعی شرکت بر نحوه­ ی تصمیم ­گیری مصرف­ کنندگان در بازار درحال اشباع شرکت ­های موادغذایی می ­باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش، توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری، مصرف کنندگان محصولات موادغذایی اعم از محصولات لبنی، گوشتی و انجمادی در استان گیلان می ­باشد. حجم نمونه برابر با 199 نفر می باشد. جهت گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه استاندارد و روش ­های کتابخانه ­ای و میدانی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ­ها از آزمون­ های سنجش نرمال بودن داده­ ها و تحلیل عاملی تأئیدی و مدل معادلات ساختاری، در نرم افزارهای LISREL و SPSS استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که مسئولیت ­اجتماعی شرکت در بازارهای در حال اشباع مواد غذایی، هم به طور مستقیم و هم با میانجی­ گری عامل ترفیع بر تصمیم­ گیری مصرف ­کننده تاثیرگذار است.

واژه‌ های کلیدی: مسئولیت ­اجتماعی شرکت، تصمیم­ گیری مصرف ­کنندگان، بازار اشباع شده 


دانلود با لینک مستقیم


نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد