امروزه شرکتها و افراد زیادی از تبلیغاتی پیامکی استفاده میکنند و بر این باورند که این شیوه تبلیغات یکی از ارزانترین شیوه های تبلیغات است. اما سوالی که به ذهن میرسد این است که آیا این شیوه تبلیغات اثربخشی لازم را دارد و نگاه و رفتار دارندگان موبایل نسبت به این گونه تبلیغات چطور است؟
اگر قصد هزینه ی بالا در این گونه تبلیغات دارید بهتر است قبل از هرگونه اقدام عملی، یک نظرسنجی در میان این قشر مخاطبان انجام دهید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.
هدف پرسشنامه فوق الذکر ارزیابی دیدگاه و رفتار دارندگان موبایل نسبت به تبلیغاتی پیامکی می باشد.
سوالات در دوقسمت الف و ب مطرح شده است
قسمت "الف" سولات جمعیت شناختی است
و قسمت "ب" سوالات تخصصی تحقیق می باشد که در ابتدای این قسمت برای تصویرسازی مخاطب چندنمونه تبلیغ فراگیر پیامکی را یادآوری کرده است.
دانلود پرسشنامه مدیریت - دیدگاه و رفتار دارندگان موبایل نسبت به تبلیغاتی پیامکی