موضوع فارسی: تاثیرات امتیاز مدیریت مشتری و تلاش های نفوذ به اعتماد حسابرسان و تنظیم پیشنهاد
موضوع انگلیسی: The effects of client management concessions and ingratiation attempts on auditors' trust and proposed adjustments
تعداد صفحه: 11
فرمت فایل: PDF
سال انتشار: 2015
زبان مقاله: انگلیسی
چکیده: تحقیقات اولیه نشان مدیریت مشتری اغلب انگیزه هایی برای رسیدن به درآمد بالاتر است. یکی از راه های مدیریت می توانید سعی کنید برای رسیدن به انگیزه است با کاهش سطح تنظیمات حسابرسی پیشنهادی قبل از پایان حسابرسی مذاکرات. در این مطالعه ما به بررسی اثر مدیریت مشتری می توانید تنظیمات پیشنهادی کوچکتر با استفاده از تاکتیک نفوذ، مانند ingratiating و امتیاز دادن به حسابرسان کم تجربه (کارکنان و سالمندان) دست یابد. ما که هنگامی که یک مدیر تصدیق در تنظیم پتانسیل اولیه، حسابرسان اعتماد بیشتر در بدهید و پیشنهاد تنظیمات دانه کوچکتر است. علاوه بر این، ingratiation دارای اثر مثبت حاشیه بر اعتماد حسابرس هنگام بدهید اول تصدیق. با این حال، نتایج ما نشان می دهد که از مزایای به مدیر مشتری از دریافت در راه کلیدی محدود: حسابرسان به احتمال زیاد به پیشنهاد تنظیمات دانه که اجازه می دهد بدهید اذعان به دیدار / ضرب و شتم پیش بینی EPS تحلیلگران اجماع نیست.
تاثیرات امتیاز مدیریت مشتری و تلاش های نفوذ به اعتماد حسابرسان و تنظیم پیشنهاد