پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی، طراحی شده و به صورت 23 سوال در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، با توجه به نیاز شما به نمونه، خروجی های رایانه ای نتایج تحقیق، خروجی های SPSS و خروجی های LISREL ضمیمه فایل شده است در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
فهرست
پرسشنامه
خروجی های رایانه ای نتایج تحقیق
خروجی های SPSS
خروجی های LISREL
نمونه پرسشنامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها