هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تکریم ارباب رجوع

اختصاصی از هایدی مقاله تکریم ارباب رجوع دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تکریم ارباب رجوع


مقاله تکریم ارباب رجوع

دانلود مقاله تکریم ارباب رجوع 20 ص با فرمت WORD 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده  :

بحث تکریم وجلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات می باشد و اگر ارباب رجوع به ادارات از محرومان جامعه باشد، اهمیت موضوع بیشتر مشخص می شود .تکریم وگرامی داشتن مردم درتمامی ادیان وفرهنگها جایگاه والایی دارد ودر اسلام نیز برآن تأکید ویژه ای شده است. برای یک کارمند یا مدیر مسلمان تکریم به ارباب رجوع نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی تلقی می شود و باعث خشنودی خداوند خواهد شد.

در تکریم ارباب رجوع، پایبندی به اخلاق اسلامی، متصف بودن به صفت تقوا و خداترسی، خلوص نیت در انجام وظیفه، خوش رفتاری با ارباب رجوع، داشتن صبر و بردباری، برخورد توأم با تواضع و احترام با ارباب رجوع، مهر و محبت نسبت به ارباب رجوع، برخورداری از توانمندی و تخصص،رعایت عدل و انصاف، داشتن نظم و انضباط کاری، برنامه ریزی در کارها ورعایت اولویتها باید مورد توجه قرار گیرد و در قرآن و احادیث مختلف بسیاری نیز بر آن تأکید شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تکریم ارباب رجوع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد