مدل های ذهنی عبارتند از فرض های عمیقاً ریشه دوانده،تعمیم ها و یا حتی تصاویر و یا تصوراتی که بر نحوهی درک ما از جهان و چگونگی اقدام کردن ما تأثیر می گذارند.در واقع مدل های ذهنی ویژهگی های اصلی و عمیق ما هستند که بر فهم ما از دنیا و نحوه عمل ما در مقابل آن اثر می گذارند.بسیاری از مواقع ما نسبت به مدل های ذهنی خود و اثری که آنها بر عملکرد ما می گذارند،آگاهی کامل نداریم.
مطالعه موردی: کلیه شعب بانک ….. استان گیلان
سنجش تأثیر گذاری بر: رفتار دریافت کنندگان خدمات بانکی
تعداد سؤالات: 21 سؤال پنج گزینه ای طیف لیکرت و 6 سؤال به منظور انجام تحلیل کیفی
تهیه و تنظیم: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
سال انتشار در سایت: 1395
روایی پرسشنامه تأیید شده است و دارای پایایی بسیار مناسبی می باشد – جزو پرسشنامه های معتبر و استاندارد
قیمت: 12500
پیشنهادات پژوهشی برای محققان: قابل تعمیم و ارائه به بانک ها،مؤسسات مالی و اعتباری،بیمه ها و فروشگاه های زنجیره ای برای تدوین پایان نامه،مقالات علمی پژوهشی و پروژه های دانشجویی
پرسشنامه معتبر بررسی مدل های ذهنی مشتریان بانک + استاندارد شده