هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق علت گرایش کشورهای درحال توسعه به سازمان تجارت جهانی چیست؟

اختصاصی از هایدی تحقیق علت گرایش کشورهای درحال توسعه به سازمان تجارت جهانی چیست؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق علت گرایش کشورهای درحال توسعه به سازمان تجارت جهانی چیست؟


تحقیق علت گرایش کشورهای درحال توسعه به سازمان تجارت جهانی چیست؟

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:4

فهرست:

علت گرایش کشورهای درحال توسعه به سازمان تجارت جهانی چیست؟

امروزه ، اندیشمندان اقتصادی براین باورند ، که کشورهای درحال توسعه انگیزه بیشتری جهت پیوستن به سازمان تجارت جهانی پیدا کرده اند. اما باید اذعان نمود ، که این کشورها برای دست یابی به اهداف آزاد سازی تجارت ، هنوز راههای طولانی و دشواری را درپیش رو دارند و باید به این نکته نیز اشاره  نمود که توسعه تجارت با رشد اقتصادی درارتباط می باشد. وهمچنین آزادساری تجارت کشاورزی استفاده بیشتری را نسبت به آزادسازی سایر بخشهای اقتصادی مهیا می نماید، زیرا که درکشورهای درحال توسعه بخش کشاورزی بسیار چشمگیرتر از بخشهای دیگراقتصاد بنظر می رسد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق علت گرایش کشورهای درحال توسعه به سازمان تجارت جهانی چیست؟

تحقیق درباره یارانه

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره یارانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره یارانه


تحقیق درباره یارانه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:20

فهرست:

ندارد

لایحه هدفمند کردن یارانه ها با سه سناریوی متفاوت به مجلس ارائه شده است.بر اساس سناریوی اول با فرض قیمت نفت 100 دلاری افزایش قیمت ها حدود 65 درصد پیش بینی شده است. دولت در سناریوی دیگر خود برآورد کرده است اگر قیمت نفت در سطح 80 دلار باشد جهش قیمت های ناشی از هدفمند کردن یارانه ها 50 درصد خواهد بود. آخرین سناریو که دولت در لایحه گنجانده فروش نفت با قیمت 60 دلار است. ظاهراً محاسبات دولت نشان می دهد چنانچه قیمت نفت در این سطح باشد تورم حاصل از اصلاح قیمت حامل های انرژی به 34 درصد می رسد.شاید به واسطه جهش کمتر قیمت ها در سناریوی قیمت نفت پایین باشد که سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی از مطلوب تر بودن زمان اجرای طرح در این وضعیت سخن می گوید.محمدرضا فرزین که به همراه رامین پاشایی فام معاون اقتصادی بانک مرکزی و قاسم حسینی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی در کنفرانس مطبوعاتی با محوریت لایحه هدفمند کردن یارانه شرکت کرده بود گفت؛ هر چه قیمت نفت در سطح بین المللی کاهش یابد، شکاف پس انداز به خودی خود در کشور مشخص خواهد شد و ضرورت اصلاح قیمت حامل های انرژی را امکان پذیر می کند.وی با بیان اینکه اصلاح قیمت حامل های انرژی ارتباط تنگاتنگی با کاهش قیمت نفت دارد، تصریح کرد؛ با کاهش قیمت نفت اصلاح قیمت ها با سطح پایین تری از کار شروع می شود و همچنین انتظارات مردم نیز تعدیل خواهد شد. بنابراین کاهش قیمت نفت می تواند در اصلاح قیمت حامل های انرژی مثمرثمر باشد.وی در پاسخ به این سوال که با کاهش قیمت نفت منابع طرح تحول اقتصادی چگونه تامین می شود، عنوان کرد؛ ابتدا اینکه در ماده سه لایحه طرح تحول اقتصادی تمام قیمت های انرژی را وابسته به قیمت نفت نکرده ایم و مبنا بر این گذاشته شده که یک قیمت ثابت در نظر گرفته شود در صورت افزایش قیمت نفت دولت موظف به پرداخت یارانه است و در صورت کاهش قیمت نفت دولت موظف به گرفتن مالیات می شود.دبیر کارگروه تحول اقتصادی کشور تاکید کرد


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره یارانه

پاورپوینت پانل های پخشاینده صدا

اختصاصی از هایدی پاورپوینت پانل های پخشاینده صدا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت پانل های پخشاینده صدا


پاورپوینت پانل های پخشاینده صدا

دانلود پاورپوینت پانل های پخشاینده صدا 9 اسلاید 

 

 

 

 

بررسی جزئیات اجرایی، انواع روشها و مدل ها

پانل های پخش کننده و انعکاس دهنده صدا برای کاربردهایی که نیاز به ترکیب پخشاینده ها و منعکس کننده های صدا دارند نظیر سنهای اجرا، سالنهای کنسرت و اتاقهای همسرایی بسیار عالی هستند.

سطح این پانلها انعکاس مستقیم صدا را می شکند و حتی آن را به خارج از فضای شنونده هدایت می کند.پخش تصادفی صدا کیفیت صدا را به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد، که این امر در سالنهای نمایش و اجرای کر بسیار کارا می باشد.

استفاده از پخشاینده ها در دیوارهای جانبی و پشتی ، تالارهای کنفرانس را پربازده تر می کند. این پخشاینده ها اغلب در اتطصال با دیوارهای آکوستیکی استاندارد هستند که این امر آکوستیک کلی فضا را بالا می برد.

لایه ها:

جعبه های نامتقارن صلب از جنس فایبرگلاس که دارای لبه های سخت و آزادی در انعکاس یا جذب.

جعبه دارای پنج قطعه صلب فایبر گلاس است که مصالح سطحی به عنوان یک بخش آماده برای مونتاژ ضمیمه شده است.

همه لبه ها کاملا در یک جعبه پوشیده شده تا از ساییدگی جلوگیری شود.جعبه ها می توانند بچرخند تا بتوانند هرگونه الگوی طراحی را خلق کنند..........

 

پانل صدا، پانل پخش صدا، پاورپوینت پانل پخش صدا،دانلود پاورپوینت پانل پخش صدا، پروژه، تحقیق


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت پانل های پخشاینده صدا

تحقیق در مورد سروو موتور ها

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد سروو موتور ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد سروو موتور ها


تحقیق در مورد سروو موتور ها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه18

 

فهرست مطالب

کنترل چهار ربعی          

آمپلی فایر تمام دیجیتال

توان بازیافتی   Regenerative Power    

Control   مدولاسیون پهنای پالس

مقدمه

 

 

 

سروو موتور ها از سه بخش تشکیل شده اند: یک موتور DC ، جعبه دنده و مدار کنترل زاویه موتور.

مدار داخل سروو، کنترل موتور رو به این صورت انجام میدهد:

یک پتانسیومتر متصل به محور خروجی سروو زاویه فعلی موتور رو اندازه گیری کرده و این ولتاژ با آن چیزی که برای سروو به عنوان زاویه مقصد مشخص شده مقایسه می شود. بر اساس نتیجه مقایسه موتور در جهتی به حرکت در می آید که اختلاف زاویه را از بین ببرد.

به زبون ساده تر، شما به موتور یک زاویه مقصد می دهید و محور موتور به آن زاویه می رود.

یک نکته: محور خروجی اکثر سروو ها نمی توانند دور کامل بزنند بلکه فقط یک بازه 270 درجه ای یا 180 درجه ای دارند.

روش درایو:

برای درایو سروو نیازی به مدارات قدرت نیست چون تقریبا همه چیز داخل موتور تعبیه شده است. سروو ها (نوع معمولی) 3 عدد سیم دارند. که 2 تای آن ها نشان دهنده ی+ و – تغذیه اند، مثلا مشکی و قرمز. سیم سوم، سیگنال فرمان موتور را دریافت می کند.

نحوه ایجاد سیگنال فرمان:

سیگنال فرمان نقریبا شبیه به PWM است با این تفاوت که از 0 تا 100 درصد اون مورد نیاز نیست. برای کنترل موتور شما باید هر 50 میلی ثانیه این پایه رو یه مدت کوتاهی 1 کنید و دوباره 0 ، این مدت نشان دهنده زاویه مقصد است. برای قرار گیری محور موتور در مرکز این زمان حدود 1.5 میلی ثانیه است. بازه تغییرات زمان 1 بودن هم از 1 تا 2 میلی ثایه می باشد. البته بهتر است که مقادیر دقیق را از دیتا شیت موتور ببینید.

برای تولید پالس می توان از تایمرهای میکروکنترلر استفاده کرد.

 

سروو ها هنگامی که دقت کنترلی زیاد در بارهای کم تا خیلی زیاد نیاز است، در بازه ی سرعت های بسیار متفاوت، استفاده می شوند.

 

  • کاربرد ها :
    • CNC machines
    • Laser and water-jet cutting
    • Winders
    • Pipe bending
    • Lift truck
    • Robotics
    • Fillers
    • Wafer handling
    • Laboratory tools
    • Pattern Sewing
    • Fast Cutting

 

انکدر

سروو موتور یک سیستم کنترل بسته ( Close loop ) است در حالی که Stepper motor یک سیستم حلقه باز است ( open loop ) یعنی سیستم بدون فید بک ، بنابر این احتمال خطا در آن زیاد است ولی در سروو موتور مدارات فید بک بکار رفته در آن تشکیل یک سیستم حلقه بسته می دهد . فید بک سروو موتور یک انکدر نوری است که محور آن به سقف موتور کوبل شده است . هر انکدر در ازای دوری مشخص قطار پالس تولید می کند برای مثال یک انکدر ۲۵۰۰ پالس در ازای گردش یک دور محور آن پالس۲۵۰۰ تولید می کند که درایو سروو موتور این پالس را دریافت می کند و شمارش تعداد آن موقعیت محوری موتور را تشخیص می دهد .

عدم وجود انکدر در Stepper motor باعث می شود که کنترل خط به سیم فرمان بدهد و درک عینی از موقعیت محوری موتور نداشته باشد . امروزه در اکثر سیستم های خطی استفاده ازسروو موتور به جای Stepper motor رایج تر شده و کاربرد بیشتری دارد .

 

 

 

انکدر از نوع اثر هال

در این نو انکدر شبیه چرخدنده و از نوع فلزی بوده و تعداد دندانه ها شمارش می شود.

در سرووهایی که در محیط های خیلی گرم کار می کنند.

 

 

 

 

 

Incremental Encoder

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد سروو موتور ها

تحقیق در مورد ژنراتور الکتریکی

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد ژنراتور الکتریکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد ژنراتور الکتریکی


تحقیق در مورد ژنراتور الکتریکی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه43

 

فهرست مطالب 

مفاهیم

قسمتهای مختلف ژنراتور اشعه ایکس مجموعه مبدل

ژنراتور آبی

 

 

 

ژنراتور نیروگاه آبی

 

ژنراتور الکتریکی

 

مقدمه

 

قبل از اینکه ارتباط بین مغناطیس و الکتریسته کشف شود، ژنراتورها از اصول الکتروستاتیک بهره می‌بردند. ماشین ویمشارت از القای الکتروستاتیک یا تأثیر کردن استفاده می‌کرد. ژنراتور واندوگراف از اثر تریبوالکتریک برق مالشی برای جدا سازی بارهای الکتریکی با استفاده از اصطکاک بین عایقها استفاده می‌کرد. ژنراتورهای الکتروستاتیک کارآمد نیستند و تنها برای آزمایشات علمی که نیازمند ولتاژهای بالا است، مناسب هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارادی

 

 

 

در سال 18311832م مایکل فارادی کشف کرد که بین دو سر یک هادی الکتریکی که بصورت عمود بر یک میدان مغناطیسی حرکت می‌کند، اختلاف پتانسیلی ایجاد می‌شود. او اولین ژنراتور الکترومغناطیسی را بر اساس این اثر ساخت که از یک صفحه مسی دوار بین قطبهای یک آهنربای نعل اسبی تشکیل شده بود. این وسیله یک جریان مستقیم کوچک را تولید می کرد.

 

 

 

دینامو

 

دینامو اولین ژنراتور الکتریکی قادر به تولید برق برای صنعت بود و کماکان مهمترین ژنراتور مورد استفاده در قرن بیست و یکم است. دینامو از اصول الکترومغناطیس برای تبدیل چرخش مکانیکی به یک جریان الکتریکی متناوب ، استفاده می‌کند. اولین دینامو بر اساس اصول فارادی در سال 1832 توسط هیپولیت پیکسی که یک سازنده تجهیزات بود، ساخته شد. این وسیله دارای یک آهنربای دائم بود که توسط یک هندل گردانده می‌شد. آهنربای چرخنده بگونه‌ای قرار داده می‌شد که یک تکه آهن که با سیم پوشانده شده بود، از قطبهای شمال و جنوب آن عبور می‌کرد. پیکسی کشف کرد که آهنربای چرخنده ، هر بار که یک قطبش از سیم پیچ عبور می‌کند، تولید یک پالس جریان در سیم می‌کند. به علاوه قطبهای شمال و جنوب آهنربا جریانها را در جهتهای مختلف القا می‌کنند. پیکسی توانست با اضافه کردن یک کموتاتور جریان متناوب تولیدی به این روش را به جریان مستقیم تبدیل کند.

 

دیناموی گرام

 

به هر حال هر دوی این طرحها دارای مشکل یکسانی بودند: آنها پرشهای جریانی القا می‌کردند که از هیچ چیز پیروی نمی‌کرد. یک دانشمند ایتالیایی به نام آنتونیو پاسینوتی این مسأله را با جایگزینی سیم پیچ چرخنده توسط یک سیم پیچ حلقه‌ای که او با سیم پیچی یک حلقه آهنی درست کرده بود، حل کرد. این بدان معنی بود که آهنربا همواره از بخشی سیم پیچ عبور می‌کرد

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد ژنراتور الکتریکی