هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارگاهی درس کنترل پروژه

اختصاصی از هایدی پروژه کارگاهی درس کنترل پروژه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارگاهی درس کنترل پروژه

با عنوان بهسازی روستاها


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارگاهی درس کنترل پروژه

باز گرداندن اطلاعات حافظه خارجی و رم گوشی و دوربین

اختصاصی از هایدی باز گرداندن اطلاعات حافظه خارجی و رم گوشی و دوربین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

باز گرداندن اطلاعات حافظه خارجی و رم گوشی و دوربین


باز گرداندن اطلاعات حافظه خارجی و رم گوشی و دوربین

CardRecovery از برجسته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای بازیابی اطلاعات از کارت های مموری و سایر حافظه های همراه به بازار عرضه شده که قادر است عکس ها ، ویدئوها ، فایل های صوتی و … را در صورت پاک شدن ، مفقود شدن ، خراب شدن یا فرمت شدن آن از حافظه در کمترین زمان ممکن بازیابی کند. این نرم افزار از انواع کارت های مموری شامل SD (Secure Digital) Card, CF (Compact Flash) Card, xD Picture Card, Memory Stick, MicroDrive, SmartMedia Card, MMC (MultiMediaCard), MicroSD, MiniSD, SDHC و … به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار:

 

-  بازیابی تصاویر پاک شده از حافظه ها

-  بازیابی تصاویر گم و مفقود شده

-  بازیابی تصاویر از حافظه های فرمت شده

-  بازیابی تصاویر از حافظه های آسیب دیده ، غیر قابل خواندن و معیوب

-  بازیابی تصاویر از فلاپی دیسک ها ، ZIP دیسک ها و …

-  بازیابی تصاویر ، ویدئوها و فایل های صوتی از حافظه ی گوشی های موبایل ، MP3 playersها ، PDAها و …

 

 

 

 

 

 

در صورتیکه نرم افزار را بر روی ویندوز ویستا ، 7 یا 8 نصب می نمائید ، می بایست User Account Control را خاموش نمایید.

* در صورت وجود آنتی ویروس بر روی سیستم ، آن را غیر فعال نمایید.

 

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب ، نرم افزار را نصب کنید.

بعد از اتمام مراحل نصب ، برنامه را اجرا نکنید و یا از حالت اجرا خارج کنید :

 

 بر روی دکمه “Keygen” کلیک کنید . برنامه سعی می نماید فایل کرک را در مسیر نصب کپی نماید در اینصورت یکی از حالات زیر اتفاق خواهد افتاد :

 

حالت اول ، مشاهده پیغام All files were copied to default installation path successfully

 

به این معنا است که نرم افزار در مسیر پیش فرض نصب شده و فایل کرک نیز در این شاخه کپی و اجرا خواهد شد در اینصورت :

 

  1. بر روی دکمه OK کلیک نمائید.

 

حالت دوم ، مشاهده پیغام  The program directory was not found at default installation path !Please copy these files to installation folder.

 

به این معناست که نرم افزار در مسیر پیش فرض نصب نشده و فایل کرک در شاخه Temp ویندوز کپی وشاخه Temp ، باز خواهد شد .در اینصورت : 

 

  1. بر روی دکمه Ok کلیک کنید.
  2. فایل CardRecovery.exe را از آنجا در محل نصب کپی و جایگزین نمائید.

 

مسیر پیش فرض :

C:\Program Files\CardRecovery

 


دانلود با لینک مستقیم


باز گرداندن اطلاعات حافظه خارجی و رم گوشی و دوربین

عناصر هویتی دکترین پیرامون و تأثیر آن بر امنیت ملی و سیاست خارجی اسرائیل پس از پیمان کمپ دیوید

اختصاصی از هایدی عناصر هویتی دکترین پیرامون و تأثیر آن بر امنیت ملی و سیاست خارجی اسرائیل پس از پیمان کمپ دیوید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عناصر هویتی دکترین پیرامون و تأثیر آن بر امنیت ملی و سیاست خارجی اسرائیل پس از پیمان کمپ دیوید


 عناصر هویتی دکترین پیرامون و تأثیر آن بر امنیت ملی و سیاست خارجی اسرائیل پس از پیمان کمپ دیوید

 دکترین پیرامون یا اتحاد پیرامون که از آغاز شکل¬گیری کشور اسرائیل بنیان سیاست خارجی و تامین امنیت این کشور محسوب می¬گردید توسط دیوید بن گوریون و الیا شاسون برای مقابله با انزوا و محاصره ای که اسرائیل از سوی اعراب شده بود طرح ریزی شده بود. اساس این دکترین بر این پایه قرار داشت که اسرائیل می¬بایست با کشورهای غیر عرب که به لحاظ جغرافیایی نزدیک به دولت یهودی بودند روابط محکم و دوستانه در عالی¬ترین سطوح برقرار نموده تا در مقابله با خطر دولتهای عربی، موازنه قدرت حاصل گردد. این دکترین عمیقا بنیانی هویت محور (از نوع نژادی) داشت. اسرائیل یک دهه ای پس از انقلاب اسلامی ایران و پس از آنکه جمهوری اسلامی را دشمن آشتی ناپذیر خود یافت خویش را ناگزیر از بازبینی در دکترین پیرامون دید. به ویژه آنکه با گرم تر شدن روند صلح با اعراب،اسرائیل دوستانی نزدیک در جهان عرب یافت. نخست مصر و آنگاه اردن و سپس فلسطینیانی که در ازای پذیرش موجودیت اسرائیل تشکیلات خودگردان را در کرانه ی غربی و نوار غزه برپا کردند.به تدریج دفاتر نمایندگی سیاسی یا تجاری اسرائیل در قطر، عمان و تونس افتتاح گردید. به علاوه پاره ای از دولتهای عرب (اردن و مصر )در مبارزه با گروه های جهادی فلسطینی حماس و جهاد اسلامی که از سوی ایران پشتیبان می شدند به همکاری اطلاعاتی و امنیتی با اسرائیل می پرداختند. دوگانه ی یهودی-عرب که تضاد اصلی برای امنیت ملی اسرائیل بود دیگر رنگ گذشته را نداشت. ایران غیر عرب اصلی ترین تهدید برای موجودیت اسرائیل بود. اعراب برای مقابله با ایران هرچه بیشتر به اسرائیل نزدیک می شدند. بازیگر دیگر دکترین پیرامون یعنی ترکیه نیز دهه ای بعد از زمره ی دوستان اسرائیل خارج شد و دوگانه ی خصومت آمیز عرب-ترک را به زیر سوال برد.حزب اسلام گرای عدالت و توسعه به تدریج از اسرائیل فاصله گرفت. نخست در اعتراض به حمله ی اسرائیل به غزه (2008) و آنگاه در اعتراض به حمله به کشتی مرمره(2010).ترکیه دیگر دوست نزدیک اسرائیل نبود؛ روابط نظامی و اطلاعاتی خود با اسرائیل را معلق و سطح روابط دیپلماتیک را تنزل داده بود. دکترین پیرامون به چالشی مهم برخورده بود.تضاد اصلی هویتی در زیر بستر آن تضاد میان موجودیت یهودی با هویت نسبتا جدید معارض اسلام گرایی سیاسی بود که از دهه های 1980 و 1970 تولد یافته و در دهه های بعدی بالیده و رشد کرده بود.این هویت متضاد با هویت موجودیت یهودی هویت اسلامی بود. سوال اصلی پژوهش حاضر آن است که در پیگیری دکترین پیرامون به عنوان سنگ بنای امنیت ملی اسرائیل در سطح منطقه ای، نقش عوامل هویتی پررنگ تر بود یا آنکه درک از برقراری ائتلاف و یافتن متحد برای اسرائیل با نگرش واقع گرا در جریان بود؟ فرضیه اصلی پژوهش حاضر آن است که دولتمردان اسرائیلی به دلیل حاکم بودن نگرشی هویت محور از دکترین پیرامون به صورت گفتمات غالب در تصمیم¬گیری در سیاست خارجی (و نه بررسی واقع گرایانه) به تصمیم¬گیری برای سیاست خارجی و امنیت ملی اسرائیل پرداختند. به عبارت دیگر دکترین پیرامون گرچه عمیقا بر اساس واقع گرایی طرح ریزی شده بود اما در مقام اجرای مانند یک ایدئولوژی یا گفتمان بر سیاست خارجی و امنیت ملی اسرائیل اثر گذاشت.


دانلود با لینک مستقیم


عناصر هویتی دکترین پیرامون و تأثیر آن بر امنیت ملی و سیاست خارجی اسرائیل پس از پیمان کمپ دیوید

تحقیق در مورد دروغ

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد دروغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد دروغ


تحقیق در مورد دروغ

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:25

 

 

 

 

 

بزرگ‏ترین گناهان

دروغ چیست؟

دروغ و دروغ گویى

در زبان عربى

مراتب دروغ

غیبت

 معنای غیبت

اشکال مختلف غیبت

حرمت غیبت اجماعی است

 

 

دروغ

بزرگ‏ترین گناهان

امیر المؤمنین‏علیه السلام مى‏فرماید: «ان اعظم الخطایا عند الله اللسان الکذوب;

بزرگ‏ترین گناهان نزد خدا، زبان بسیار دروغ گو است.»

زبان دروغ گو داشتن، یعنى دروغ گو بودن. دروغ به وسیله زبان، وجود پیدامى‏کند و زبان یکى از علل وجودى دروغ است. اگر کسى دروغى بگوید، این کار بازبانش انجام مى‏گیرد. اگر زبانى بسیار دروغ گو باشد، دارنده آن زبان، بسیار دروغ‏خواهد گفت.

هر گناهى با عضوى از اعضاى انسان در خارج رخ مى‏دهد و گناه را مى‏توان به آن‏عضو نسبت داد; چون گناه کار گناه را به وسیله آن عضو انجام داده است. دست‏خیانت‏کار داشتن، یعنى دزد و خائن به مال بودن. چشم ناپاک داشتن، یعنى خائن به‏ناموس بودن. زبان دروغ گو داشتن، یعنى دروغ گو بودن.

سر آن که زبان پر دروغ، بزرگ‏ترین گناه است، در آینده روشن خواهد شد; اکنون‏باید معناى دروغ روشن شود.

دروغ چیست؟

دروغ، سخن بر خلاف حقیقت است و دروغ گو کسى است که بر خلاف حقیقت،خبرى مى‏دهد.

شما اگر گرسنه باشید و به منزل دوست‏خود بروید، او براى شما غذا بیاورد، شمابگویید من سیر هستم، این سخن دروغ است، چون بر خلاف حقیقت است; شما نیزدروغ گو هستید، زیرا بر خلاف حقیقت‏خبر داده‏اید.

کم را بیش گفتن یا بیش را کم گفتن، دروغ است و گوینده‏اش دروغ گومى‏باشد، چنان که بود را نبود و یا نبود را بود خبر دادن دروغ گویى مى‏باشد و نیزبد را خوب و خوب را بد یا کوچک را بزرگ و بزرگ را کوچک خواندن، دروغ‏خواهد بود.

دروغ و دروغ گویى

دروغ از صفات سخن است و دروغ گویى از صفات سخن گو و این دو همیشه باهم یار نیستند. مى‏شود سخنى دروغ باشد، ولى گوینده‏اش دروغ گو نباشد، چنان که‏ممکن است کسى دروغ بگوید، ولى سخنش دروغ نباشد، بلکه راست و مطابق‏حقیقت‏باشد.

شما اگر به وقوع حادثه‏اى اطمینان پیدا کردید، در صورتى که آن حادثه رخ نداده‏باشد، هنگامى که از وقوع آن خبر مى‏دهید، شما دروغ گو نیستید، ولى خبر شمادروغ است. دروغ گو اگر سخن راستى بگوید که به نظرش بر خلاف حقیقت‏باشد،خبر او راست است، چون مطابق با واقع است، ولى خودش دروغ گفته، زیرا به نظرخودش بر خلاف حقیقت، سخن گفته است.

در زبان عربى

در زبان عربى، دروغ را کذب گویند و خبر دروغ را خبر کاذب مى‏خوانند،چنان که خود دروغ‏گو را نیز کاذب مى‏خوانند.

پس در این زبان، کاذب بودن، هم صفت‏سخن مى‏باشد، و هم صفت‏سخن گو واین اشتراک، ممکن است گاهى موجب اشتباه بشود و به گمان برسد که هر جا که‏خبر کاذب پیدا شود، خبر دهنده هم باید کاذب باشد، یعنى صفت گفته را به گوینده‏سرایت‏بدهند.

 

مراتب دروغ

جامعه‌ای را در نظر بگیرید که دروغگویی در آن قاعده و نه استثناء باشد. زندگی در چنین جامعه‌ای بسیار پرهزینه است. اعتماد متقابل وجود نخواهد داشت، روابط افراد کاملاً غیر اخلاقی خواهد شد، فساد و تباهی در همه سطوح رخنه خواهد کرد و نیز چنین جامعه‌ای کمترین نزدیکی را با یک جامعه دینی و اخلاق‌مدار خواهد داشت. اولین گام برای رواج دروغگویی، شکسته شدن قبح دروغ است. در جامعه‌ای که دروغگویی نوعی زرنگی تلقی شود و مردم با شنیدن سخن دروغ لبخندی حاکی از سرور و شعف بر لبان خود ظاهر سازند، طبعاً دروغگویی رواج می‌یابد.

عده‌ای فکر می‌کنند صداقت و راستگویی صرفاً یک مسأله اخلاقی است، و از این رو ناخودآگاه می‌خواهند آن را در بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی به حاشیه برانند، اما باید گفت که صداقت و دروغگویی موضوعی کلیدی در فهم و نقد کلیه حوزه‌های اجتماعی است. نقش آن در اقتصاد کمتر از سرمایه و نیروی انسانی و... دیگر عوامل نیست. اما طبیعی است که در گذشته بر اهمیت آنها از منظر اخلاقی تأکید می‌شده است. اگر امروز جامعه ما با فساد خانمان‌براندازی مواجه است که فریاد همه را درآورده، یکی از دلایل و علل اصلی بروز آن دروغ و از دروغ بدتر، تطهیر دروغ در ذیل عنوان مصلحت و تقیه است. از این رو بدون مبارزه علیه دروغ و حساسیت داشتن نسبت به آن نمی‌توان کوچکترین گام موثری را علیه کاهش فساد برداشت. و به طریق اولی بیان هر نوع دروغی ولو با هدف به ظاهر خیر، جز به گسترش فساد کمکی نمی‌کند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد دروغ

تحقیق در مورد دروغ

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد دروغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد دروغ


تحقیق در مورد دروغ

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه: 5  

 

 

 

 

 

مواردی که دروغ گفتن جایز است

 

یک نکته مهم

 

لعنت شدگان کیانند؟

 

احادیثی درباره ی دروغ:

 

شایعه پراکنی

 

نتیجه

 

یک تذکر مهم

 

 

دروغ از روی شوخی نیز گناه است. بعضی تصور می کنند به عنوان شوخی و مزاح و جلب توجه و خنداندن مردم دروغ بگوید اشکالی ندارد، چرا که در این گونه موارد جنبه ی شوخی و مزاح نه جدی؛ اما این نکته را باید در نظر داشت که در شرع مقدس اسلام دروغ گفتن به طور کلی نهی شده و هر گونه دروغ، اعم از شوخی و جدی منافی با ایمان شمرده شده است، چنانکه حضرت علی(ع) می فرماید:

- هیچ بنده ای مزه ی ایمان را نمی چشد تا دروغ را- شوخی یا جدی- مطلقاً ترک کند.

و نیز می فرماید:

- دروغ چه جدر چه شوخی ناپسند است و مصلحت نیست به فرزند خود وعده ای بدهد و وفا نکند؛ زیرا دروغ انسان را به هرزگی و بی بند و باری می کشاند. که نتیجه آن آتش جهنم است.

به هر حال، دروغ کوچک یا بزرگ، شوخی یا جدی، گناه است و در نامه اعمال انسان نوشته می شود.چه بسا دروغ هایی که امکان دارد از نظر مردم گناه نباشد ولی از نظر اسلام قبیح و ناپسند است.

مرحوم مجلسی می گوید: متاسفانه یکی از گناهانی که بسیاری از مردم، حتی خواص به آن مبتلا هستند؛ تعارفات معمول است که از حقیقت عاری است و شائبه ی دروغ در آن مشهود است.مثلاً با این خوردن غذا و آشامیدن مشروبی متمایل اند؛ هنگامی که میزبان چیزی را به آنها عرضه می دارد اظهار بی میلی می کنند. و همچنین با اینکه نسبت به شخصی علاقه ی قلبی ندارند آنقدر اظهار اخلاق و محبت به او می کنند که گاهی مطلب بر خود گوینده نیز مشتبه می شود.

اگر چه این گونه دروغها نسبت به دروغهای بزرگ و مفسده انگیز، کوچک و ناچیز است ولی در شریعت مقدس گناه و   حرام است. در صورتی که ضرورت یا مصلحت اهمّی در میان نباشد باید از آن احتراز کرد.

مرحوم مجلسی در تایید این مطلب، این داستان را طرح می کند:

از اسماء بنت عمیس نقل شده است که در شب زفاف عایشه من با گروهی از بانوان، او را به حضور رسول خدا(ص) همراهی می کردیم. آنگاه که حضور آن حضرت شرفیاب شدیم پیامبر اکرم ظرف شیری به عایشه داد.عایشه از روی شرم از گرفتن آن امتناع کردو من به او گفتم: دست رسول خدا را رد مکن و ظرف شیر را بگیر. با شرمندگی  ظرف را گرفت و قدری از آن نوشید. سپس رسول خدا(ص) به من فرمود:ظرف شیر را به زنانی که همراه تو هستند تا از آن بیاشامند. زن ها خجالت کشیدند و با این که میل داشتند؛ گفتند: میل نداریم. رسول خدا فرمود: میان گرسنگی و دروغ جمع نکنید.

اسماء می گوید: خدمت آن حضرت عرض کردم: یا رسول الله! اگر به چیزی که میل داریم اظهار بی میلی کنیم، دروغ گفته ایم؟ فرمودند: دروغ هر چند کوچک باشد در نامه ی عمل ن.شته می شود.

 

لعنت شدگان کیانند؟

1- کافران

2- مشرکان

3- منافقان

4- فساد کنندگان در زمین

5- یهودیان

6- مرتدان

7-

8- شیطان

9- دروغگویان

و این خود دلیل بر عظمت این گناه است اما متاسفانه برخی از مردم به سادگی به آن برخورد می کنند و هنوز کاملاً به حقیقت نرسیده اند. دروغ انسان را از مقام شامخ انسانی و ملکوتی تنزل داده و در ردیف شیاطین قرار می دهد و ای کاش  انسانها  تعالیم نورانی و آسمانی قرآن را فرا راه خویش نهاده و در پرتو آن از ضلالت و گمراهی رهایی می یافتند. ولی...

 

یک نکته مهم

انسان علاوه بر آن که لازم است خود را از دروغ گفتن بپرهیزد بایستی از هم نشینی و دوستی با افراد دروغگو نیز خودداری مند.

 از امام صادق(ع) نقل شده که امیرالمومنین(ع) مکرر بالای منبر می فرمود: سزاوار است انسان مسلمان از دوستی با  سه کس دوی کند:1- پرروی بی باک و تبهکار 2- احمق 3- دروغگو

سپس درباره درغگو فرمود: زندگی کردن با درغگو برای تو سزاوار نیست؛ چون سخنان تو را برای دیگران و سخنان دیگران را برای تو باز گو می کند و هرگاه داستانی را به پایان رساند دیگری به آن می افزاید تا آنجا که اگر راست گوید کسی باور نکند. دروغگو در میان مردم دشمنی و عدامت ایجاد می کند و در سینه ها تخم کینه می افشاند.سپس تقوی الهی پیشه کنید و مواظب خود باشید که با چه کسی طرح دوستی می افکنید


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد دروغ