هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ابزار جدید گوشهای سامسونگ HTC ایسوز mtk ورفع مشکل FRP سامونگ Lg مترولا وکرک باکسها

اختصاصی از هایدی ابزار جدید گوشهای سامسونگ HTC ایسوز mtk ورفع مشکل FRP سامونگ Lg مترولا وکرک باکسها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ابزار جدید گوشهای سامسونگ HTC ایسوز mtk ورفع مشکل FRP سامونگ Lg مترولا وکرک باکسها


ابزار جدید گوشهای سامسونگ HTC ایسوز mtk ورفع مشکل FRP سامونگ Lg مترولا وکرک باکسها

ابزار جدیدفلش گوشهای سامسونگ HTC ایسوز mtk ورفع مشکل FRP سامونگ Lg مترولا وکرک باکسها

ویژگی های این کرک

Asus Flash Tool

FrpToolFix

Furious Gold LG Pack

InfinityBEST 2.15

Miracle Box 2.27A Crack 2016

Miracle Box V2.14 Eagle Eye

MTK Flash Tool

z3x eMMC ODIN

Z3X LG_2-3G_Tool_7.9

 


دانلود با لینک مستقیم


ابزار جدید گوشهای سامسونگ HTC ایسوز mtk ورفع مشکل FRP سامونگ Lg مترولا وکرک باکسها

واحد های اندازه گیری قدیم

اختصاصی از هایدی واحد های اندازه گیری قدیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

واحد های اندازه گیری قدیم


واحد های اندازه گیری قدیم

 

11 اسلاید

واحد های اندازه گیری طول سانتی متر است و ما واحد های دیگری نیز داریم که برای اندازه گیری طول از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته که هم اکنون در اقصی نقاط کشور پهناور عزیزمان ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

گره:

مقیاس طول و هر گره برابر6\5 سانتی متر می باشد.

ذرع:

هر ذرع باربر با 16گره و هر ذرع 104سانتی متر می باشد.

گز:

واحد طول که ذرع هم گفته می شود و هر گز برابر16گره و104سانت است.

 

ذراع:

واحد قدیم برای طول که به اندازه از آرنج تا سر انگشتان مرد بوده است.

 

 

مایل:

مایل یا میل Mille مقیاس طول که اندازۀ آن مختلف است. مایل انگلیسی 1609 متر; مایل دریایی1852؛در عربی میل به معنی مسافتی با اندازه مد بصر{بالا آمدن آب دریا}در روی زمین یا 4000 ذراع گفته می شود.

متر:

متر Meterمقیاس طول که مطابق 14 گره و ربع از ذرع ایرانی و برابر با100 سانتی متر.                      کیلو متر:

هر کیلو متر برابر با 1000 متر می باشد.

میلی متر:

میلی متر برابر با یک هزارم کیلو متر.

میکرون:      

میکرون مقیاس بسیارکوچکی است برای اشیاء کوچک یک هزارم میلیمتر

اینچ:

اینچ مقیاس طول برابر2\54سانتی متر{مقیاس طول درانگلستان می باشد}

فوت:

فوت{پا} واحد اندازه گیری طول معادل30\48 سانتی متر

یا12 اینچ؛ پنجاه فوت تقریباً15 ذرع است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


واحد های اندازه گیری قدیم

فایل ترمیم بوت هواویY560-U02 مخصوص مدل 2015و2016ورفع مشکل ارور 4032

اختصاصی از هایدی فایل ترمیم بوت هواویY560-U02 مخصوص مدل 2015و2016ورفع مشکل ارور 4032 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل ترمیم بوت هواویY560-U02 مخصوص مدل 2015و2016ورفع مشکل ارور 4032


فایل ترمیم بوت هواویY560-U02 مخصوص مدل 2015و2016ورفع مشکل ارور 4032

فایل ترمیم بوت هواویY560-U02 مخصوص مدل 2015و2016ورفع مشکل ارور 4032

حل مشکل خاموشی

حل مشکل ترمیم بوت

2تا فایل مختلف

اول اینو  HAL-MOSHKEL-KHAMOSHI-boot-Y560-U02

 

استفاده کنید بعد نشد اینو y560_u02_repair boot

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


فایل ترمیم بوت هواویY560-U02 مخصوص مدل 2015و2016ورفع مشکل ارور 4032

دانلود مقاله فرآوری بیولوژیکی برخی از فرآورده های فرعی کشاورزی توسط باکتری های هوازی گرم منفی

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله فرآوری بیولوژیکی برخی از فرآورده های فرعی کشاورزی توسط باکتری های هوازی گرم منفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فرآوری بیولوژیکی برخی از فرآورده های فرعی کشاورزی توسط باکتری های هوازی گرم منفی


دانلود مقاله فرآوری بیولوژیکی برخی از فرآورده های فرعی کشاورزی توسط باکتری های هوازی گرم منفی

این مطالعه به منظور ارزیابی توانایی سه گونه از باکتری های هوازی گرم منفی در بهبود کیفیت مواد لیگنوسلولزی انجام شد. باکتری ها در یک دوره شش هفته ای بر روی کاه جو، کلش گندم و خاک اره رشد داده شدند و تجزیه مواد لیگنوسلولزی با تعیین میزان کاهش وزن، کاهش لیگنین و کربوهیدرات و افزایش پروتئین و قابلیت هضم (in vitro) بررسی شد. باسیلوس اسفریکوس به وضوح نسبت به سایر گونه های ارزیابی شده مؤثرترین گونه بوده که به نحو معنی داری( 05/0 P < ) لیگنین را کاهش داده و پروتئین و قابلیت هضم را افزایش داده است. بهبود ترکیب شیمیایی و ارزش غذایی لیگنوسلولز های غلات نسبت به لیگنوسلولز های چوب بیشتر بود.

لغات کلیدی: فرآوری بیولوژیکی، ضایعات کشاورزی، باکتری ها 

 با توجه به حجم انبوه مواد لیگنوسلولزی تولید شده، اجتناب ناپذیر بودن تولید حداقل بخشی از این مواد (به عنوان فرآورده های فرعی در هنگام تولید محصولات کشاورزی) و تقاضا جهت استفاده از این مواد در تغذیه دام به عنوان یک خوراک ارزان در کشورهای جهان سوم، دامداران سنتی و به خصوص در شرایطی که عرضه علوفه کم است توجه به حل نواقص موجود در مواد لیگنو سلولزی جلب شده است. به منظور حل مهمترین نقص یعنی کمبود ارزش غذایی، اخیرا توجه به کاربرد روش های بیولوژیکی جلب شده است. لیگنین مهمترین عامل کمبود ارزش غذایی است که سعی می شود تا با کاربرد قارچ ها یا باکتری ها این ماده را حذف نموده یا حداقل ارتباط آن با کربوهیدرات های دیواره را قطع نمایند.   مشخص شده که گونه های نوکاردیا قادر به تجزیه لیگنین بودند (Trojanowski et al., 1977) و توانستند هم دی هیدروپلی مرهای نشان دار و هم لیگنین های  نشان دار در لیگنوسلولز های گیاهی را تجزیه کنند (Trojanowski  et al., 1977,  Haider et al., 1978) . یک سوش از باسیلوس مگاتریوم ( Bacillus megaterium ) ، جداسازی شده از مواد گیاهی در حال پوسیدگی نیز به سرعت اجزاء زنجیر جانبی لیگنین های طبیعی در داخل لیگنوسلولز را تجزیه نمود . همچنین این باکتری توانست اجزاء حلقه دی هیدروپلی مرهای نشان دار را به آرامی تجزیه نماید ( Robinson and Crawford 1978) .

طبق نظر ریچارد (Richard, 2000) عواملی از جمله ازت کافی ، رطوبت ، حرارت و ترکیب فیزیکو شیمیایی سوبسترای لیگنوسلولزی در میزان تجزیه لیگنین اهمیت زیادی دارند . لذا هدف از مطالعه حاضر بررسی توان سه گونه باکتریایی در بهبود کیفیت سه نوع ماده لیگنوسلولزی بود.

مواد و روش ها

در مطالعه حاضر از سه گونه باکتریایی که در یک مطالعه دیگر جدا و خالص سازی شده بود ( شامل گونه های باسیلوس اسفریکوس ، آکروباکتریوم آنتروپی و انتروباکترکلو آکا ) به عنوان مواد تلقیحی استفاده شد. به 54 ارلن cc250 ، cc200 محلول M96.2g Na2HPO4 + 3.5g KH2PO4 + 0.5g NaCl + 1.0g  NH4Cl (در هر لیتر) و 5/2 درصد از مواد لیگنوسلولزی (شامل کلش گندم ، کاه جو یا خاک اره) اضافه شد. ارلن ها برای دو ساعت در دمای    Cْ121 استریل شدند. امولسیون هر گونه باکتریایی به میزان 1 میلی لیتر برای تلقیح ارلن ها مورد استفاده قرار گرفت. ارلن ها برای 6 هفته در دمای  C ْ37 اینکوبه شدند.هر هفته تعداد باکتری ها (با شمارش کلنی) ثبت شد.  پروتئین خام، کربوهیدرات، کاهش وزن،و لیگنین محلول و نامحلول با استفاده از روش های موجود تعیین شد(AOAC, 1979; Antai and Crawford, 1981) و کاهش یا افزایش آن با گروه شاهد مقایسه شد. قابلیت هضم آزمایشگاهی نیز با استفاده از روش های موجود تعیین شد.در این آزمایش نوع ماده لیگنوسلولزی ( سه نوع ماده ) و گونه باکتریایی فاکتور های آزمایشی بودند که در سه تکرار با استفاده از یک طرح کاملا تصادفی متعادل و آزمایش فاکتوریل بررسی شدند. 

شامل 5 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فرآوری بیولوژیکی برخی از فرآورده های فرعی کشاورزی توسط باکتری های هوازی گرم منفی

نقش هنر در توسعه فعالیتهای امور تربیتی

اختصاصی از هایدی نقش هنر در توسعه فعالیتهای امور تربیتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقش هنر در توسعه فعالیتهای امور تربیتی


 نقش هنر در توسعه فعالیتهای امور تربیتی

 نقش هنر در توسعه فعالیتهای امور تربیتی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 32

 

 

 

 

مقدمه

در شرایط حساس کنونی، و با توجه به احیاء معاونت پرورش در وزارت آموزش و پرورش که قطعاً قبل از آن با حذف امور تربیتی جایگاه هنر هم در آموزش و پرورش به فراموشی سپرده شده بود، ولی تصمیم انقلابی دولت نُهم که جاری و ساری ساختن صدقة جاریة شهیدان رجائی و باهنر را به همراه داشت قطعاً با طرح مقولة هنر و آفرینشهای هنری که بطن، و اساس و پایة فعالیتهای امور تربیتی به حساب می آید در سطوح مختلف تحصیلی و در جامعه انقلابی ما تبدیل به مسئله ای فوری و فوتی گردیده که شاید پس از گذشت چندین سال از تعطیلی و به دست فراموشی سپرده شدن امور تربیتی این تنها فرصت تاریخی بسیار مغتنم و عزیزی باشد برای پرداختن به هنرآموزی و پرورش ذوق و استعداد فرزندان کشور و آشنایی آنان با میراثهای گرانبها و ارزشهای معنوی والا و انقلابی که ریشه در اندیشه های ناب و روح بخش معمار بزرگ انقلاب و مردان بزرگواری همچون شهیدان رجائی و باهنر و هزاران شهید گلگون کفنی که زیباترین جلوه های هنر را با ایثار جان خود به نمایش گذاشتند و برماست که امروز با برافروخته و شعله ور شدن مجدد چراغ نورانی و فروزان امور تربیتی بتوانیم آنگونه که بایسته و شایسته انقلاب اسلامی می باشد و با بهره گیری از هنر این چراغ را نورانی تر و فروزان تر از گذشته نگاه داریم و بر غنای هنر در توسعه فعالیتهای آن بیافزاییم.

چرا که هنر حدیث شریف زندگی دیروز است که امروز هم می تواند صور اسرافیلی باشد برای قطع وابستگی های ناخواسته ما، زیرا آنچه از این صبح عالمتاب باقی است می تواند تکیه گاهی استوار و مطمئن برای تحرک و پویایی و خلاقیت و سرافرازی باشد و مطمئن هستم که با توجه به تغییر و تحولاتی که امروزه در صحنه علمی دنیا به وقوع پیوسته بگونه ای که عصر امروز را عصر انفجار دانش و اطلاعات و تکنولوژی نام نهاده اند.

تکنولوژی نهفته در هنرهای اصیل و سنتی برگرفته از ارزشهای اصیل و والای انسانی ریشه دار در فرهنگ ارزشمند و ناب انقلابی و اسلامی ما می تواند پایه و اساس خودکفایی باشد چرا که هنرهای اصیل سرچشمه ای خدایی دارند و در حقیقت همان «بار امانتی» است که حضرت احدیت به آدمی عنایت فرموده است.

تصور بنده این است که این مقدمة هر چند مختصر می تواند زمینه ای باشد برای توجه جدی تر به مسئله هنر و نقش آن در توسعه فعالیتهای امور تربیتی چه در مقطع ابتدایی که پایگاه و زیربنای هر آموزشی است و چه در مقاطع آموزشی دیگر به هر حال آنچه مسلم است جایگاه هنر و حاصل آن در دیروز و امروز، در دنیای شتر و کاروانهای قدیمی یا دنیای اطلاعات و ارتباطات و موشک و... یکی است زیرا که آموزش هنر، باروری و شکوفایی احساس و ذوق است و هر جامعه ای که آن را نادیده بگیرد به طور یقین گرفتار عواقب سوء آن خواهد شد شواهد گوناگون، نشان می دهد که هنر و تربیت، موازی و هم جهت می باشند و راهی مطمئن و ارزشمند برای انتقال مفاهیم پیچیدة دینی، اخلاقی، ارزشی و معنوی آنهم با روشهای جذاب، عمیق و آرام و ژرف که نهایتاً تبدیل به پایه ای محکم برای پرورش انسانهای متعالی و متکامل که روند تعلیم و تربیت را به طوری صحیح و اصولی پیموده و به عالیترین اهداف غایی و آرمانی نظام تعلیم و تربیتی ما که همانا چیزی نیست جز قرب الی الله نائل گردند و در پایان این مقدمة نسبتاً طولانی، آنرا با سخنی از آلبرت اینشتین به پایان می برم ایشان می فرماید:

امروزه گاه صرفاً مدرسه را محملی برای انتقال صرف اندوخته های علمی و اطلاعات بشری به ذهن فراگیران می دانند حال آنکه اندوخته های علمی چیزی مرده است و ما با زندگان سروکار داریم و ما باید راه و رسم چگونه زیستن و چگونه اندیشیدن را به آنان بیاموزیم.


دانلود با لینک مستقیم


نقش هنر در توسعه فعالیتهای امور تربیتی