هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره تاریخ 3

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله کامل درباره تاریخ 3 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

تاریخ 3/2/1391

یا ایها الذین امنو استعینوا بالعقود و بالصبر. ای کسانیکه ایمان آورده اید چرا به عهد و پیمانتان عمل انجام نمی دهید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فلاورجان با نهایت احترام بعرض میرساند اینجانب علی اقبالی یکی از مجروحین جنگ تحمیلی حزب بعث ساکن فلاورجان و نهایت آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر عالیقدر جهان مسلمین همانگونه که در تمام مقدس جمهوری اسلامی ایران ما هر گونه بی عدالتی و نابرابری نفی گردیده و خودکامگی و پلیدی و جهان فساد جای خود را به عدالت و سداد نفی می دهد دغدغه های گوناگون و در سایه حاکمیت الله به آرامش لطیف مبدل میگردد ولی این امر تنها رعایت اصول اعتقادی و بینش اسلامی مطابق با دستور الهی و مبانی اعتقادی تحقق می یابد و آن مقام محترم و تحقق موارد فوق محسوب میگرد لذا از شما ریاست محترم تقاضامندم که اینجانب علی اقبالی از دست رئیس کلانتری فلاورجان و بازرسی فلاورجان و آگاهی 110 شاکی بوده و شکایت دارم و با توجه به اینکه در تاریخ 29/10/90 دو عدد فرش سه در چهار و سه عد کپسول با مینی بوس به شماره 8512483 که خط فلاورجان فولادشهر کار میکنند با نام آقای جهان بزرگی بوده که از برادر حمید رحمانی آدرس به من داده که پاتوق آنها جعفر آباد فلاورجان است که تا ساعت 5/1 بعد از نصف شب بوده وقتی به کلانتری مراجعه نمودم رسیدگی نکرده و گفته اند به 110 زنگ بزنید که تمام موضوع ها را گفته ام که شخص حمید رحمانی قالی ها را سرقت کرده و چه کسی باید به کار ما رسیدگی کند و جناب فرمانده نیروی انتظامی اولاً به اوصاف پاک خون شهیدان و به حرمت حکومت استقرار الله دیده باشید مسلحانه حمید رحمانی 47 سال است که من ساکن اینجا هستم آیا سزاوار است که نزدیک به این کلانتری باشم و به شکایت من رسیدگی نشود و به طرفداری ارگان ها اعم از دادگاه فلاورجان و دادستان فلاورجان و ار دادگاه زرین شهر چرا شکایت من مدت سه سال است رسیدگی نمی شود و چه دلیل دارد و چه حسابی در کار است که مقامهای مسئول به جای رسیدگی کردن از من مجروح دارند لطمه می زنند و بیایید باز هم بروی قرآن خدا باز هم به حرمت حکومت استقرار الله بازرسی بفرمایید که عده ای از قاضی ها ما و استانداریهای ما و دادیاریهای ما چه بلایی سر ما در می آورند مگر حکومت جمهوری اسلامی ما بازرس ندارد و مامور مخفی ندارد که عده ای رشوه خوار باید در میان باشد فرمانده نیروی انتظامی ما تورا به خدا که پاک بنده ام محمد است یک نفر اطلاعاتی بفرستید درب منزل من که چه کسانی دارند به ما و شما لطمه می زنند اولاً همه با هم برادر وار دست به دست هم دیگر بدهیم و جلو این نوع افراد سود جو و فرصت طلب را بگیریم با خیال راحت زندگی کنیم و تصور نکنید بگویید جنگ تمام شد و این جانباز است که تا آخر عمرش گرفتار است استدعا دارم و تورا بخدا به درد من رسیدگی کنید که حتما بازرس بفرستید و ا اطلاعاتی بفرستید تا تمام سودجوها را به دام بیندازم و کدام قانون تازه ای پیدا شد که خانه کارگر را بگیرند و به نوعروسی بدهند مدیر اجرا احکام زرین شهر به نام طاووسی بوده و دادستان فلاورجان به نام رفیعی و دادیار شعبه چهار کیانی و با سروان نیازی در کلانتری 11 این ها به درد جامعه ایران نمی خورند سوای فساد در جامعه ایران و با رشوه خواری و با سودجویی و فرصت طلبی و کارشکنی با این همه بسیجی که بر تمام ابر قدرتها نشان داده و چرا قاضی ها و دادستان ها حرف نامربوط به مجروح جنگی می زنند و آنها را به روی میز عدالت بکشانید تا آنها رسوا شوند، تقاضای رسیدگی را دارم. من الله و التوفیق


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره تاریخ 3
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد