هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله و تحقیق پوستر 60 ص

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله و تحقیق پوستر 60 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 62

 

تقدیم به پدر و مادر عزیزم به خاطر زحمات و راهنمایشان در تمام مراحل زندگیم و با شکر فراوان از استاد عزیزم آقای کامران سیلا خوری که مرا در تهیه ی این مجموعه یاری نمودند .

فهرست مطالب

مقدمه 1

فصل اول : تاریخچه پوستر

تاریخچه پوستر در جهان 4

تاریخچه ی پوستر در ایران 7

فصل دوم :مفاهیم پوستر

شکل گیری پوستر 10

پوستر و قطع آن 12

رنگ در پوستر 13

فصل سوم : پوستر از نظر موضوعی

پوستر فرهنگی 15

پوستر تجاری 16

پوستر اجتماعی 17

فصل چهارم : اعلان از اول تا آخر ( از نظر فنی )

فضا و سطح اعلان 19

طرز نصب و محل اعلان 21

عناصر تصویری اعلان 22

کلیات در مورد پوستر 23

تکنیک در پوستر 26

فصل پنجم : کاربرد پوستر در پیام رسانی اجتماعی

کاربرد پوستر در پبام رسانی اجتماعی 30

نتیجه گیری 34

تجزیه و تحلیل چند پوستر 35

مصاحبه با استاد مصطفی حسین زاده 56

کارهای عملی 59

منابع ومأخذ 65

مقدمه :

با گسترش روز افزون وسایل ارتباط جمعی اهمیت تصویر بعنوان یک وسیلة ارتباط جهانی افزایش یافته است. تصویر چون دو پهلو و مبهم نیست همیشه بر کلام امتیاز دارد. پوستر مولود کلمه و تصویر است. صراحت تصویر و ابهام کلام می‌تواند تاثیر تبلیغی ویژه‌ای بیافریند. پوستر به همان اندازه که در خدمت یک اعتقاد درمی‌آید، می‌تواند بر ضد آن عمل کند. و بنابراین خطرناک‌ترین و برّاترین حربة تبلیغاتی است که دست به هر کاری می‌زند. می‌تواند سیاه را سفید، شب را روز و زشت را زیبا جلوه دهد. پوستر گرچه زادة نقاشی است، اما در روند تکامل، خود را از قید همه چیز از جمله سبک رهانیده است. ترکیبی از یک نقاشی سوررئال کاریکاتور، عکس مینیاتور،کلاژ و هر چیز دیگر می‌تواند در ساخت یک پوستر وجود داشته باشد.

مشروط بر اینکه بتواند به آنچه مقصود است کمک کند. مهمترین امتیار پوستر قابلیت انتشار نامحدود آن است. مستقیماً با بیننده طرف می‌شود و بدین وسیله تأثیری گسترش یابنده دارد و این تاثیر در مقایسه با هر اثر هنری دیگر که هنرمند در واقع برای دل خود می‌آفریند به تنهایی به نمایش می‌گذارد، شدید و غیرقابل انکار است. پوسترساز، پوستر را سفارش می‌پذیرد و بنابراین باید به خواستهای بیننده و ذهنیات و فرهنگ او توجه داشته باشد و او را برانگیزد بی‌آنکه سعی کند در مقابل خواست سفارش دهنده وی را بفریبد.

از یکسو آینده خواست‌ها و روحیات یک جامعه است و از سوی دیگر در شکل گرفتن این خواستها و روحیات نقشی سازنده دارد که در مجموع کاری است خطیر و پرمسئولیت. پوستر خوب و بد، پوستر تجاری و فرهنگی، اینها تقسیم‌بندی‌هایی است که مرزهایی کاملاً نامشخص و مبهم دارد.

پوستر فرهنگی خبر از یک رویداد فرهنگی می‌دهد. گشایش یک نمایشگاه ، نمایش یک تئاتر برپایی یک کنفرانس و غیره. در اینجا پوستر کمتر دروغ می‌گوید. آنچه نوشته می‌شود اطلاعاتی است دربارة زمان، مکان و موضوع رویداد، تصویر یا صرفاً جنبة تزئینی دارد و یا به نحوی با موضوع مرتبط است. مثلاً تابلویی از آن نمایشگاه صحنه‌ای از تئاتر و چهره‌ای از سخنران ... و حال آنکه پوستر تجاری در صدد جلب مشتری است. می‌تواند


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله و تحقیق پوستر 60 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد