هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه کنترل داخلی در سازمانها

اختصاصی از هایدی دانلود پروژه کنترل داخلی در سازمانها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه کنترل داخلی در سازمانها


دانلود پروژه کنترل داخلی در سازمانها

چکیده:

در هر سازمان و موسسه ای نیاز مبرم به کنترل داخلی احساس می شود، بنا به وسعت سازمان کنترل داخلی نیز مفهوم پیدا میکند بدین معنی که هر چه سازمان بزرگتر باشد این نیاز را بیشتر احساس
می کند. به طور خلاصه کنترل‌های داخلی شامل کلیه اقداماتی است که توسط مدیریت برای اطمینان از اجرای صحیح امور و مطابقت آن با مقررات و سیاست واحد تجاری صورت می‌گیرد. کنترل داخلی تنها به حسابداری و معاملات مالی محدود نشده بلکه تمام واحد تجاری و فعالیتهای آن را در بر می‌گیرد.

کنترل داخلی عبارتست از وضعی در یک شرکت یا موسسه که کارها به نحوی تقسیم شود که کار هر کارمند توسط دیگری کنترل و تکمیل و طوری انجام شود که کار در هر مرحله مسئولی مشخص داشته باشد البته اجرا و تقسیم کار در چنین موسسه یا شرکت مستلزم داشتن یک سازمان صحیح است که وظایف ومسئولیت ها و اختیارات در هر اداره را طوری مشخص نماید تا بدینوسیله بتوان وظیفه ومسئولیت هرکارمند شاغل در هر اداره را معین نمود ضمناً وظایف او طوری باشد که با انجام عملیات او کار به پایان نرسد بلکه در اداره دیگر توسط فرد مشخص دیگری کار او تکمیل یا به نحوی دیگر کنترل گردد. . این روش وسیستم کار خصوصاً در مورد کارهای مالی وضعی را به وجود می آورد که یک کارمند کار را از اول تا آخر خود انجام ندهد بلکه کار او توسط کارمند دیگر ی کنترل  تکمیل وامکان سوء استفاده جز با تبانی چند نفر میسر نباشد . بنابراین برای اجرای چنین هدفی از لحاظ سیستم کار باید یک روش صحیح حسابداری درشرکت به وجود آید که کارهای مالی اعم از حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی وکنترل بودجه با روش و سیستم صحیح پایه گذاری گردیده و احتیاجات موسسه یا شرکت را برآورده نماید.

برای نیل به هدف غائی شرکت باید دستورالعمل ها و بخشنامه ها منطبق با قوانین تجاری تهیه و ملاک عمل قرار گیرد و چنانچه شرکت در وضع نسبتاً‌بزرگی  باشد وجود حسابرس داخلی هم اجرای صحیح سیستم و بخشنامه ها و دستوالعمل ها را پی گیری وکنترل و همچنین ازنظر حسابرسی خارجی که کار شرکت را رسیدگی و اظهار نظر می نماید نیز می توان با داشتن چنین وضعی از لحاظ کنترل داخلی و موجود بودن واحد حسابرسی داخلی کار را سهلتر و برای صاحبکار از لحاظ مادی مقرون به صرفه نماید بنابراین کنترل داخلی قوی در یک شرکت وضعی به وجود می آورد که :

اولاً با مقایسه با سیستم اصلی و عرف حرفة مزبور معین ومشخص می شود که کارآئی افراد و ادارات در چه سطحی است .

ثانیاً  تا چه حد می توان به گزارشات شرکت اعتماد نمود.

ثالثاً تعیین مینماید تا چه حد بخشنامه ها و دستورالعمل ها و سیستم در ادارات توسط افراد یا مدیران اجرا می شود.

رابعاً‌از اختلاس جلوگیری نموده و برای حفظ دارائیهای شرکت نهایت مراقبت به عمل می آید . حسابرسان مستقل ( خارجی) برای شروع به رسیدگی در شرکتها یا موسسات قبلاً وضع کنترل داخلی موجود شرکت مورد نظر را با سیستم صحیحی که آن شرکت باید داشته باشد بررسی ونسبت به رفع موارد ضعف سیستم پیشنهاد های لازم طی گزارش جداگانه ارائه واز نتیجه این بررسی چگونگی برنامه حسابرسی خود را نیز تهیه و تنظیم می نماید البته پیشنهاد ویا سیستم صحیح کنترل داخلی در صورتی به صاحبکار داده می شود که شرکت مزبور با حسابرس قراردادی مبنی بر رفع نکات ضعف کنترل داخلی قبلاً منعقد کرده باشد. بنابراین کنترل داخلی شامل کلیه کنترلهای اعمال شده ( خط مشی – رویه ) که به منظور حفظ دارائیها و جلوگیری از ایجاد بدهی ها و تعهدات اضافی و همچنین حصول اطمینان از اینکه کلیه درآمدها دریافت گردیده و هزینه ها براساس کنترل صحیح انجام گرفته و از حد معقول تجاوز نکرده است می باشد.

مفهوم کنترل داخلی

بسیاری از مردم اصطلاح کنترل داخلی را به عنوان اقدامی از سوی واحد تجاری

برای جلوگیری از تقلب کارمندان تلقی می‌کنند. واقعاً چنین اقداماتی بخش بسیار

ناچیزی از کنترل‌های داخلی است. هدف اصلی از کنترل‌های داخلی بالابردن کارایی و سودمندی عملیات واحد تجاری است.

سیستم کنترل داخلی شامل کلیه اقداماتی است که جهت دستیابی به اهداف زیر به کار گرفته می‌شود:

1) حفاظت دارائی‌ها از اتلاف، سوء استفاده، تقلب و استفاده غیر مؤثر

2) افزایش صحت و قابلیت اعتماد مدارک حسابداری

3) تسهیل اجرای کار واندازه گیری امور انجام شده با مقررات و سیاستهای واحد تجاری

4) ارزیابی کارایی و سودمندی عملیات

. کنترل داخلی شامل روشهایی است که مدیریت براساس آن برای اجرای وظائفی مانند خرید، فروش، تولید و حسابداری تفویض اختیار و مسئولیت می‌کند. همچنین داخلی شامل برنامه تهیه، رسیدگی و توزیع گزارشهای جاری به توسط سطوح مختلف سرپرستی است، که تجزیه و تحلیل آنها، ‌مدیران را قادر می‌سازد تا کنترل خود را بر انواع فعالیتهای انجام شده در واحد تجاری بزرگ حفظ کنند.

همانطور که ملاحظه می‌شود کنترل‌های داخلی فقط محدود به حسابداری و امور مالی نیست بلکه استفاده از روشهای بودجه، استانداردهای تولید، بازرسی آزمایشگاهی، زمان سنجی و حرکت سنجی و برنامه کارآموزی مهندسان و تکنسین‌ها نیز در بخشی از مکانیسمی است که کنترل داخلی تلقی می‌شود.

 ...

فهرست مطالب

چکیده: 4

تعریف 5

  1. وضع سازمانی 8
  2. امور مالی : 8
  3. کنترل دارائی 8
  4. حسابرسی داخلی :‌ 8

تفاوت کنترل‌های داخلی اداری با کنترل‌های داخلی حسابداری 10

کنترل‌های داخلی اداری 11

کنترل داخلی حسابداری 11

ضرورت ایجاد کنترل‌های داخلی 12

تقسیم بندی کنترل‌های داخلی مالی 13

1) کنترل‌های سرپرستی 14

2) کنترل‌های حفاظتی 14

3) تقسیم وظایف 14

اصول اساسی کنترل‌های داخلی 15

استفاده از کنترل‌های داخلی در حسابرسی 17

محدودیت کنترل داخلی 18

اتکای حسابرسان بر کنترلهای داخلی 19

حدود بررسی کنترل داخلی توسط حسابرسان 20

مطالعه و تشریح سیستم کنترل داخلی 21

1- چرخه فروش و وصول مطالبات 21

2- چرخه خرید 21

3- چرخه تولید 21

4- چرخه حقوق و دستمزد 22

5- چرخه تأمین مالی 22

منابع اطلاعاتی مربوط به کنترل داخلی 22

ارزیابی کنترلهای داخلی 23

پرسشنامه کنترل داخلی 24

هدف کنترل 24

صورتحسابهای فروش 25

برنامه رسیدگی صندوق و بانک 28

طراحی یک سیستم داخلی 29

کنترل‌های داخلی وجوه نقد 31

سیستم کنترل داخلی دریافت‌های نقدی 32

سیستم‌های استقرار پایانه در محل خرده فروش 33

ویژگی‌های کنترلی ماشین‌های صدور صورتحساب 33

وصول مطالعات 33

صندوق پستی ویژه 34

سیستم کنترل داخلی پرداخت‌های نقدی 34

الف . پرداخت از طریق حسابجاری در بانک :‌ 35

ب . پرداخت از طریق صندوق و صندوق دستی 36

کنترل‌های داخلی معاملات فروش و حساب‌های دریافتنی 37

کنترل سفارش مشتریان 37

تصویب اعتبار مشتری 37

صدور کالا از انبار 38

حمل و ارسال کالا 38

تهیه صورتحساب 38

وصول مطالبات 39

حذف مطالبات 39

کنترل‌های داخلی اسناد دریافتی 39

سیستم کنترل داخلی موجودی‌های مواد و کالا 40

وظیفه خرید 40

وظیفه دریافت کالا 40

وظیفه انبار 40

وظیفه حمل و ارسال کالا 41

سیستم حسابداری صنعتی 41

سیستم ثبت دایمی موجودی‌ها 42

سیستم کنترل داخلی دارایی های ثابت (اموال، ماشین الات و تجهیزات) 42

سیستم کنترل داخلی حساب‌های پرداختنی 43

سیستم کنترل داخلی بدهی‌های بهره دار 44

مجوز هیأت مدیره 44

استفاده از امین مستقل 44

پرداخت بهره اوراق بهادار و اسناد پرداختی 45

سیستم کنترل داخلی حقوق صاحبان سرمایه 46

کنترل معاملات سهام سرمایه توسط هیأت مدیره 46

سیستم کنترل داخلی سود سهام 47

کنترل های داخلی هزینه های پیش پرداخت شده : 47

کنترل داخلی حقوق کارکنان :‌ 49

الف . موجود بودن اداره استخدام که وظیفه افرادی که مسئول استخدام کارمند وکارگر می باشند از هم مجزا باشد 49

ب . موجود بودن کنترل لازم برای نگهداری ساعات کار کارگران وبرای کارمندان نیز کنترلی مبنی بر حضور انان در اداره . 50

ج. محاسبات مربوط به حقوق کارمندان و دستمزد کارگران 50

د . پرداخت حقوق کارکنان : 52

منابع و مآخذ 55

 

 

 

97 ص فایل Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه کنترل داخلی در سازمانها

دانلود اقدام پژوهی جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی پایه هشتم

اختصاصی از هایدی دانلود اقدام پژوهی جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی پایه هشتم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی پایه هشتم


دانلود اقدام پژوهی جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی پایه هشتم

 

 

 

 

 

 

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی دانش آموزان پایه هشتم را در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی یاری دهم

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 22 صفحه

قیمت 2500 تومان

قسمتی از مجموعه

  چکیده:

 تحقیق حاضر در سال تحصیلی  94-1393 در کلاس 2Bپایه هشتم آموزشگاه حضرت معصومه روستای  قلعه قباد شهرستان نهاوند متوسطه اول   و با فراوانی 15 نفر دانش آموز انجام شده است .مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پایه ی هشتم به درس زبان انگلیسی و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است.

بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش ، به اجرای آنها اقدام نمود که عبارت بودند از: استفاده از فلش کارت ها همرا با تصاویر ،اجرای نمایش متون انگلیسی کتاب درسی ،تکرار و تمرین واژ ه ها در قالب متن های مختلف . لازم به ذکر است ، بعد از اجرای راه حل های فوق ، پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی را از 30 درصد به 70 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع تدریس، توجه به تفاوت های فردی و نیازها و علایق آن ها و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری درک مفاهیم انگلیسی موثر بوده است.

واژه های کلیدی :

درس زبان انگلیسی، علاقه مندی، درک مفاهیم، ارزشیابی، پایه ی  هشتم دوره اول متوسطه، دانش آموزان

 مقدمه :

     زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقراری ارتباط بین انسان ها و جوامع انسانی به کار گرفته می شود. گرچه با ابزارهای دیگری مانند علایم ، هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی نیز می توان ارتباط برقرار نمود، اما انتقال مفاهیم پیچیده ذهنی به ساده ترین و کامل ترین شکل ممکن فقط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری ممکن است. اما جمعیت کره ی زمین به زبان های مختلفی صحبت می کنند، زبان هایی که هر کدام به گوش دیگری غریب می آیند. طی سالیان اخیر به دلایل مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، زبان انگلیسی تبدیل به وسیله ی ارتباط مردمانی از فرهنگ ها و ملیت های متفاوت شده است. در دنیای امروز، اگر بخواهید در رشته ی پزشکی تحصیل کنید یا مدیری موفق باشید، دانستن زبان انگلیسی برایتان یک ضرورت به شمار می آید. چرا که در آن صورت می توانید در تجربیاتی که دیگر مردم دنیا به دست آورده اند سهیم شوید و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارید

علاوه بر آن، در دنیایی که پیشرفت وسایل ارتباط جمعی رفته رفته آن را به دهکده ای فرضی بدل می کند، نیاز به زبانی مشترک برای برقراری ارتباط و پیشبرد اهداف علمی- اجتماعی بشر، بیش از پیش احساس می شود. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی که خواهی نخواهی به زبان ارتباط مردم دنیا بدل شده است در اولویت کاری تاجران، دانش پژوهان و .... قرار می گیرد. البته منظور از یادگیری، کسب تواناییهای لازم به اندازه ی سخن پردازانی مانند شکسپیر و میلن نیست. بلکه تا حدی است که بتوان دریافت کدام واژه چه مفهومی می توا ند داشته باشد

لازم می دانم سخنی درباره ی ضرورت یادگیری زبان خارجی از حضرت امام خمینی(ره) نقل کنم:" بیش تر به زبان(خارجی) احتیاج نبود. امروز احتیاج است. باید زبان های زنده ی دنیا جزء برنامه ی تبلیغاتی مدارس باشد ... امروز مثل دیروز نیست که صدای ما از ایران بیرون نمی رفت.  امروز ما می توانیم در ایران باشیم و در همه جای دنیا با زبان دیگری تبلیغ کنیم ."

با توجه به مطالب یاد شده ، آشکار می گردد که نقش و جایگاه درس زبان انگلیسی در زندگی انسان به چه میزان دارای اهمیت است.اما سوال مهمی که مطرح می باشد آن است که ، چرا بعضی از دانش آموزان به درس زبان انگلیسی علاقه مند نمی باشند ؟ چرا در بررسی نتایج  ارزش یابی درس زبان انگلیسی اغلب فراگیران از بخش واژگان و درک مفاهیم ، نمره ی بیشتری از دست می دهند ؟ چرا بعضی از دانش آموزان در پاسخ گویی به طور شفاهی دچار اضطراب می شوند ؟چرا بعضی از دبیران در تدریس این درس موفقیت چندانی ندارند ؟به راستی دلیل این ناکامی ها چیست و عوامل آن کدامند ؟

در مباحث روانشناسی تربیتی ، انگیزش و تعلیم و تربیت رابطه ای مانند آب و ماهی دارند. برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان باید تلاش نمود تا فرد احساس نیاز کند . برای کسب مهارت در یک زمینه  یا کسب دانش در موضوعی خاص اگر انگیزه ، شوق و یا علاقه در میان نباشد ، هیچ گاه به هدف خود نخواهیم رسید . برای اینکه بتوانیم میزان علاقه و میزان انگیزه را افزایش دهیم ، از تقویت کننده های موثر استفاده می کنیم.

در میان دروس دوره ی پایه ی هشتم ، زبان انگلیسی زیاد مورد علاقه ی اکثر دانش آموزان نیست ویا اینکه در یادگیری آن مخصوصا" در واژگان و درک مفاهیم مشکلاتی دارند. زبان انگلیسی بسیار فرار است و اگر هر چند وقت یکبار تمرین نشود از یاد خواهد رفت. پژوهنده در این پژوهش از هر دو روش تقویت کننده ها هم بیرونی و هم درونی استفاده کرده تا به نتایج مطلوب خود برای حل این مشکل دست یابد.

بر این اساس ، عنوان اقدام پژوهی حاضر این است :" چگونه توانستم دانش آموزان پایه ی هشتم  را به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی علاقه مند کنم." و هدف اصلی آن ایجاد انگیزه و افزایش علاقه در دانش آموزان یاد شده نسبت به مفاهیم و واژگان درس زبان انگلیسی می باشد.

از سوی دیگر، این تحقیق در پی آن بود تا علاوه بر افزایش علاقه ی دانش آموزان پایه ی هشتم   را به یادگیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی، میزان مهارت آنان را نیز در مکالمه وترجمه ی متون مختلف انگلیسی و کاربرد آن در ارتقاء سطح آگاهی خود افزایش دهد.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی پایه هشتم

دانلود مقاله میکروسکوپهای الکترونیکی

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله میکروسکوپهای الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله میکروسکوپهای الکترونیکی


دانلود مقاله میکروسکوپهای الکترونیکی

1- مقدمه

به طور کلی در میکروسکوپ های الکترونی سه نوع عدسی وجود دارد:

1-عدسی جمع کننده (Condenser Lens)

2-عدسی شیئی (Objective Lens)

3-عدسی تصویری (Projector Lens)

عدسی جمع کننده دسته الکترون را بر روی نمونه متمرکز می نماید. عدسی شیئی یک تصویر بزرگ شده اولیه ایجاد نموده، برای حصول بزرگنمایی بیشتر از عدسی تصویری استفاده می شود. تصویر نهایی بدست آمده بر روی یک صفحه فلورسنت قابل رویت است.

از انواع عدسی های شیئی مورد مصرف می توان به:

  • عدسی مخروطی (Conical Lens)
  • عدسی فروبر (Immersion Lens)

اشاره نمود. تصویری از این دو نوع عدسی در شکل مشاهده می شود. عمدتا عدسی های مخروطی در میکروسکوپ الکترونی روبشی Scanning Electron Microscope) عدسی های فروبر در میکروسکوپ الکترونی عبوری Transmission Electron Microscope یا TEM کاربرد دارند.

 

20 صفحه فایل Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله میکروسکوپهای الکترونیکی

دانلود تحقیق روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی

اختصاصی از هایدی دانلود تحقیق روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی


دانلود تحقیق روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی

ترکیبات دوتایی:

ترکیبات دوتایی ترکیباتی هستند که از دو نوع عنصر تشکیل شده اند، هرچند که ممکن است تعداد اتمهای آن زیاد باشد. مانند:  H2O, SO3, N2O3 و ..... این ترکیبات به سه گروه زیر تقسیم می شوند:

الف) ترکیبات دوتایی فلز با نافلز

ب) ترکیبات دوتایی نافلز با نافلز

ج) ترکیب های دوتایی هیدروژن و نافلز که در واقع یک نوع ترکیب دوتایی نافلز با نافلز است.

الف) ترکیبات دوتایی فلز - نافلز:

 - فرمول نویسی:

- برای نوشتن فرمول شیمیایی این ترکیبات باید به روش زیر عمل نماییم:

۱- نماد شیمیایی فلز را سمت چپ و نماد شیمیایی غیرفلز را سمت راست می نویسیم. درست مانند جایگاه آنها در جدول تناوبی.

۲- ظرفیت فلز را اندیس غیرفلز و ظرفیت غیرفلز را اندیس فلز قرار می دهیم.

۳- در صورت امکان اندیسها را ساده می کنیم.

مثال: می خواهیم فرمول ترکیب اکسی‍ژن با آلومینیم را بنویسیم:

۱- نماد شیمیایی فلز یعنی نماد آلومینیم (Al) را سمت چپ و نماد شیمیایی غیر فلز یعنی اکسیژن (O) را سمت راست می نویسیم.

Al O

۲- ظرفیت فلز آلومینیم ۳ است که به عنوان اندیس غیرفلز قرار می دهیم(Al O3). ظرفیت غیر فلز یعنی اکسیژن برابر ۲ است که به عنوان اندیس برای فلز قرار می دهیم. یعنی:

Al2O3

  3- 2 با ۳ ساده نمی شود. بنابراین فرمول ما بدون تغییر می ماند.

Al2O3

 - نامگذاری:

 برای نامگذاری این ترکیبات به روش زیر عمل می کنیم:

۱- ابتدا نام فلز را می نویسیم.

۲- اگر فلز ما چند ظرفیتی بود ظرفیتی را که در ترکیب ما دارد، به صورت اعداد یونانی در پرانتز نمایش می دهیم. اعداد یونانی به شکل زیر هستند:

1- I                                       6-VI

2- II                                      7- VII

3-III                                      8- VIII

4- IV                                      9- IX

5- V                                       10- X

 

 

8 صفحه فایل Word

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی

پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد

اختصاصی از هایدی پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد


پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد

توضیحی کوتاه درمورده پروژه:

پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد پروژه ای خلاصه و مناسب ارائه کنفرانسهای دانشجویی در قالب پاورپوینت به برسی و تحلیل مسجد گوهرشاد از نظر تزیینات , فضاهای مسجد گوهرشاد و... میپردازد.

پروژه به صورت کامل در قالب فرمت پاورپوینت و قابل ویرایش نوشته شده وبا قیمتی استثنایی در اختیارشما دانشجویان عزیز معماری قرار گرفته است.

________________________________________________________________________________

آیتم های این پروژه شامل :

1- مقدمه

2- معرفی مسجد گوهرشاد

3- معرفی بخشهای مختلف مسجد گوهرشاد

4- تزیینات و کتیبه های مسجد گوهرشاد

5- نتیجه گیری

6- ...

________________________________________________________________________________

مشخصات این پروژه :

عنوان: پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) و (آماده ارائه )

تعداد صفحات: 24 صفحه

شماره پروژه: AP108

________________________________________________________________________________

توجه:

بعد از خرید علاوه بر لینک دانلود یک نسخه از فایل به ابمیل شما ارسال خواهد شد.

حجم فایل فشرده شده پاورپوینت 1 مگابایت

این پروژه توسط تیم ideallhome برای شما دانشجویان معماری تهیه شده.

________________________________________________________________________________

چند تصویر از پروژه:


دانلود با لینک مستقیم


پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع مسجد گوهرشاد مشهد