هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه ارشد عمران بررسی هیدرولیکی و هیدرولوژیکی راه و ابنیه های فنی در طرح هندسی راه و ارائه مدل ریاضی

اختصاصی از هایدی پایان نامه ارشد عمران بررسی هیدرولیکی و هیدرولوژیکی راه و ابنیه های فنی در طرح هندسی راه و ارائه مدل ریاضی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه ارشد عمران بررسی هیدرولیکی و هیدرولوژیکی راه و ابنیه های فنی در طرح هندسی راه و ارائه مدل ریاضی


پایان نامه ارشد عمران بررسی هیدرولیکی و هیدرولوژیکی راه و ابنیه های فنی در طرح هندسی راه و ارائه مدل ریاضی

چکیده :
از مسائلی عمده ای که در راه های کوهستانی و صعب العبور مطرح است نقش مسائل آبی و اثرات یخبندان و رعایت کلیه مشخصات فنی در طرح هندسی راه و روسازی است . از آنجایی که در طی مدت بهره برداری در این مناطق بطور متناوب روسازی در شرایط مرطوب ، یخبندان و خشک است لذا مطالعات اساسی این شرایط مبنای حفظ و نگهداری رویه آسفالتی بوده و جزو شرایط آئین نامه ای در مشخصات فنی راهداری محسوب می شود . در طراحی روسازی و طرح هندسی راه اکثر روابط و معادلات مورد استفاده ضوابط راهسازی و روسازی بر اساس تحقیقات انجام گرفته می باشد . این تحقیق بیان ارتباط بین مسائل هیدرولوژیکی و هیدرولیکی و خرابی به وجود آمده و شروع فصل جدیدی در تعیین ضوابط راهداری است که بایستی در ضوابط راهسازی روسازی راه به عنوان یک پارامتر کنترل کننده مد نظر قرار گیرد و به عنوان اولین ضابطه ریاضی راهداری میزان شدت خرابی سالانه بر اساس شیب طولی و متوسط ترافیک روزانه عبوری ارائه شده است . در مناطق کوهستانی و سردسیر شدت خرابی سالانه به دو بخش تقسیم میشود : بخشنخستخرابی بعد از سپری شدن فصل سرما و یخبندان و آب شدن عدسی های یخی شکل می گیرد و به دلیل مقاومت بسیار زیاد روسازی بارهای ترافیکی در شدت خرابی تأثیرگذار نیستند که خرابی دوره مرطوب سال نامیده می شود . بخش دوم شدت خرابی تحت تأثیر بارهای ترافیکی بوده که شدت خرابی دوره خشکنامیده میشود . با مطالعه بر روی خرابی روسازی در اثر مسائل هیدرولیکی و هیدرولوژیکی در پنج محور ارتباطی در استان اردبیل مدل شدت خرابی سالانه به صورت زیر ارائه می گردد که لازم است از ابتدا در طراحی روسازی کنترل گردد .

 

 

فهرست مطالب:

فصل اول : کلیات
     1 – تعریفمساله – 1    
2 - – ضرورت انجام تحقیق 1    
3 – روشتحقیق  -1    
  4 - – فرضیه تحقیق 1    
10   - 5 اهدافتحقیق -1
فصل دوم کاوشدر متون 11
12   1 – محاسباتهیدرولیکی در تعیین مقاطع پلها و آبروها – 2    
1 – تعیین دبی سیلابها 12 -1 - 2    
2 – تعیین سطح مقطع عبور آبدر پلها 26 – 2    
1 – فرمول مانینگ 28 – 2 – 2    
2 – فرمول بازن 29 – 2 –2    
3 – تعیین ابعاد پل 34 – 2 – 2    
4 – برخورد آب به پایههای پل 37 - 2 – 2    
3 – تئوری های اساسی زهکشی 41 – 2    
1 – تاریخچه 41 – 3 –2       
2 – نقش زهکشی در جلوگیری از فرسایش 42 – 3 – 2        
3 – زهکشی وانواع آن 42 – 2 – 2         
4 – زهکشی سطحی 44 – 3 –2         
1 – مقدمه 44 – 4 – 3 –2         
2 – بارشطرح برای آبهای سطحی 46 – 4 – 3 –2          
3 – برآورد دبی جریان در سیستم های زهکشی 47 – 4 – 3–2           
4 – روشطراحی زهکشی سطحی 52 – 4 -3 –2           
5 – روشتشکیل حوضچه آب 53 – 4 – 3 – 2           
6 – زهکشی زیر سطحی یا عمیق 57 – 4 – 3 – 2            
7 – جریان ورودی - خروجی در آنالیز زهکشی 60 – 4 – 3 – 2            
5
8 – اصل پیوستگی در سیستم طراحی زهکشی ها 62 – 4 – 3- 2             
9 – مدت زمان لازم برای عبور آب از سیستم زهکشی روسازی 63 – 4 – 3 – 2             
10 – مدت زمان لازم برای زهکشی بعداز قطع جریانات ورودی 64 – 4 – 3 – 2             
4 – برآورد جریان های ورودی و خروجی درسیستم های زهکشی 67 – 2        
1 – بررسی های اساسی 67 – 4 – 2          
2 برآورد جریان های ورودی در سیستم های زهکشی 79 – 4 –2          
3 – بر آورد جریانات خروجی در سیستم های زهکشی 84 – 4 – 2          
– معیار های طراحی زهکشی های زیر سطحی روسازی ها 90 5 – 2      
1 – مفاهیم اساسی 90 – 5 –2          
2 – قابلیتانتقال لایه های زهکشی 95 – 5 –2          
3 – زمان لازم برای عبور آب از سیستم های زهکشی ( لایه اساس) 98 – 5 –2          
4 – زمان لازم برای افترطوبت اشباع بعداز قطع جریانهای ورودی 101 – 5 – 2          
5 – محافظت خاکبستر های حساس 103 – 5- 2           
6 – شرایط نفوذ پذیری مصالح ترانشه ها زهکشی 104 – 5 -2           
7 – لوله زهکشی و لوله تخلیه آب 106 – 5 –2           
فصل سوم : بررسی هیدرولیکی و هیدلولوژیکی راه وابنیه های فنی 108
- 1 هیدرولیک 109 -3     
رویه لایه ها 109   - 2 زهکشی سطح – 3    
- 3 شیبطولی و سطح طول ها 109 – 3    
4 – شیبعرضی سطح راه ها 110 – 3    
5 – زهکشی طولی 111 –3    
6 – آبرو ها 111 –3     
7 – جویها 111 –3     
8 – پیچ های خروجی 111 –3     
9 – آبرو های مانع 114 – 3     
10 – شوت ها 115 – 3     
11 - – اصول طراحی کانالها 116 3     
مقادیر مجاز سرعتدرکانال های زهکشی 121 -1 – 11 3 –      
2 – مراحل طراحی کانال های زهکشی طولی 122 – 11- 3    
6
3 – محاسبه سطح مقطع مورد نیاز کانال ها 122 – 11 –3     
- 12 روشهای مختلفکنترل فرسایشخاک 125 – 3     
13 – زهکشی عرضی 127 –3     
- 14 علم هیدرولوژی 167 – 3     
15- – سیکل هیدرولوژی 168  3    
16 – مشکلات طراحی هیدرولوژیکی 170 – 3    
17 – رواناب سطحی 171 – 3   
فصل چهارم : بررسی مسائل هیدرولیکی و هیدرولوژیکی در راه های استان اردبیل ( مطالعه موردی ) 177
1 – مقدمه 178 – 4   
2 – معرفی روشهای ارزیابی وروسازی 179 – 4    
179 PC I 1 – روش – 2 – 4
به عنوان روشانتخابی در مطالعه موردی 180 MCI 2 – روش - 2–4    
- 3- اطلاعات اولیه خرابی روسازی در سه دوره بازدید در راه های استان 190 4    
و شدتهای خرابی دوره های مرطوب و خشکدر راه های استان 196 MCI 4 – تعیین –4   
-1-4 تحلیل حساسیت 202 -4 
-5- تحلیل اطلاعات ومدل سازی 205 4   
218 (f ) 6 – معرفی پارامتر های زهکشی –4   
- 1- 6 انتخاب مناطق مورد نظر وخصوصیاتنمونه گیری ( محور خلخال به اسالم ) 219 – 4   
2 ) مقایسه ترکهای مسیر زهکشی شده ونشده 220 – 6 – 4   
3 – نتایج تحقیق مسیر زهکشی شده ونشده در محور خلخال به آسالم 227 – 6 – 4   
7 – اعمال شرایط زهکشی در معادلات شدت خرابی اولیه وارائه مدل ریاضی نهایی 229 – 4   
فصل پنجم : نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات 231
1 – نتیجه گیری 232 – 5  
- 2 پیشنهادات 234 – 5  
- 3 پیشنهاداتبرای تداوم پروژه235


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه ارشد عمران بررسی هیدرولیکی و هیدرولوژیکی راه و ابنیه های فنی در طرح هندسی راه و ارائه مدل ریاضی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد