هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت با عنوان اصول استانداردها و الگوهای مصرف - 139 اسلاید

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت با عنوان اصول استانداردها و الگوهای مصرف - 139 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت با عنوان اصول استانداردها و الگوهای مصرف - 139 اسلاید


دانلود پاورپوینت با عنوان  اصول استانداردها و الگوهای مصرف - 139 اسلاید

 

عنوان :

آشنایی با مبانی و اصول استانداردها و الگوهای مصرف

 

قالب بندی : پاورپوینت

 

تعداد اسلاید : 139 اسلاید

 

تکه های از متن اسلاید ها :

 مقدمه

تعریف:نهادینه کردن الگوهای صحیح استفاده از منابع کشور.

فرایند اصلاح الگوی مصرف ،سبب ارتقای شاخص های بهره وری و اثربخشی در جنبه های مختلف فردی و اجتماعی،کاهش هزینه ها و بسط وگسترش عدالت می گردد.

سطوح فرایند اصلاح الگوی مصرف از لحاظ اجرایی:

1- تولیدمحصولات و خدمات

2- توزیع

3- مصرف

استقرار نظام های استانداردها و الگوی مصرف در هر سه وجه مربوطه مستلزم فرهنگ سازی پایداراست که خود نیازمند ارائه راهکارهایی است تا همه افراد جامعه نگرش ها و رفتارهای مربوطه را اصلاح نمایند و به تدریج این اصلاح نهادینه شده و به یک رفتار پایدار و نهایتا به یک فرهنگ در تمامی عرصه های مصرف تبدیل شود.

برای نهادینه سازی و ایجاد بسترهای فرهنگی لازم به منظور استقرار مطلوب الگوی مصرف اولین قدم ارائه آموزش های مناسب و اثربخش است.

بدیهی است که آموزشهای مناسب به تدریج موجب ایجاد شناخت و تغییر نگرش در افرادشده و همگام با تغییرنگرش تک تک افراد جامعه می توان امیدوار بود که نگرش جامعه اصلاح شده و تغییررفتار مناسب صورت گیرد.

اهمیت این مسئله از زمانی آشکار می شود که بدانیم علی رغم تاکید آموزه های دینی مبنی بر پرهیز از اسراف و تبذیرمتاسفانه نشانه های فاحشی از زیاده روی در مصرف منابع در ابعادی زندگی فردی،خانوادگی و سازمانی دیده می شود.ازجمله می توان به ضایعات نان و اتلاف منابع در حوزه مصرف انرژی دربخش خانگی و صنعتی نام برد که بسیار بالاتر از سطح استانداردهای جهانی است.بدیهی است تا زمانی که منابع ارزشمند و کمیاب ،با ارزانترین قیمت و به وفور در اختیار قرار می گیرد،نمی توان انتظار تحقق شعارهای صرفه جویی را داشت.لازم است تا در کنار ارائه آموزشهای لازم و فرهنگ سازی نسبت به منطقی کردن قیمت حامل های انر‍ژی اقدام نمود.از آنجایی که سازمان های دولتی از جمله بزرگترین مصرف کنندگان منابع انرژی و امکانات می باشند هرگونه اقدام در راستای استقرار نظام اصلاح الگوی مصرف بدون در نظر گرفتن این سازمانها مفید نخواهد بود.

.

.

.

.

.

 

و......................


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت با عنوان اصول استانداردها و الگوهای مصرف - 139 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد