هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله XBRL زبان حسابداری در دنیای دیجیتال

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله XBRL زبان حسابداری در دنیای دیجیتال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در جهان امروز سرعت دسترسی به اطلاعات نقش حیاتی در توسعه پایدار مؤسسات اقتصادی و تصمیم گیری های اقتصادی استفاده کنندگان دارد. آنچه برای مدیران شرکت ها حائز اهمیت است آگاهی از رخدادهای شرکت و رسیدگی سریع تر به مسائل و مشکلات و شناسائی فرصت هاست. از طرفی سرمایه گذاران و مؤسسات ناظر خواستار شفافیت و بهبود در ساختار اداره شرکت و تأکید بر استقرار پاسخگوئی هستند. ظهور یک زبان استاندارد گزارشگری جدید، که برای نخستین بار ایجاد شده، تهیه سطح بالائی از شفافیت را امکان پذیر می سازد. اطلاعات تجاری برای حسابداران نوعی تجارت محسوب می شود. XBRL ابزار قدرتمندی است که پیشرفت، کارآئی و اثربخشی فرآیند گزارشگری را تسهیل می کند. این زبان که به کمک مؤسسات حسابداری گسترش یافته است، از طریق موارد زیر حرفه حسابداری را به یک ابزار قدرتمند تجهیز می کند :

  • کاهش هزینه های عملیاتی، انعطاف پذیری بیشتر گزارشات و ارائه به موقع اطلاعات برای مدیران؛
  • دسترسی آسان به اطلاعات، شفافیت اطلاعات گزارش شده و تهیه اطلاعات به موقع برای سرمایه گذاران، تحلیلگران، مؤسسات ناظر و اعتبار دهندگان؛ و
  • افزایش مبادله اطلاعات بین شرکت ها به طور اثربخش از طریق به کارگیری این نرم افزار.

         XBRL مبتنی بر XML عمل می کند. XML (eXtensible Merkup Language) زبان استانداردی برای مبادلات الکترونیکی اطلاعات بین شرکت ها از طریق اینترنت است.

 

 

 

 

 

 

مقدمه

مدیران مالی مسئولیت اصلی انتقال اطلاعات مربوط به نتایج عملیات را به تمامی سهامداران بر عهده دارند. امروزه       سرمایه گذاران و ناظران خواستار شفاف سازی شرکت های بزرگ و بهبود ساختار ادارة آنها با تأکید قوی بر پاسخگوئی هستند. ظهور یک زبان استاندارد گزارشگری جدید که برای نخستین بار ایجاد شده، تهیه سطح بالائی از شفاف سازی را امکان پذیر می سازد. زبان گزارشگری توسعه پذیر تجاری (eXtensible Business Reporting Language) که به اختصار XBRL نامیده می شود، نیاز اساسی محیط اقتصادی امروز است که به عنوان چارچوبی طراحی شده جهت افزایش شفافیت افشای اطلاعات مالی شرکت ها تلقی می گردد.

مقاله به صورت ورد قابل ویرایش می باشد 

تعداد صفحات مقاله 10 صفحه می باشد 

فایل مقاله بعد از خرید قابل دانلود می باشد 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله XBRL زبان حسابداری در دنیای دیجیتال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد