هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیرات متقابل شخصیت و جدایی به عنوان سبک فرهنگ پذیری بر رفتار ضدجامعه نوجوانان

اختصاصی از هایدی تاثیرات متقابل شخصیت و جدایی به عنوان سبک فرهنگ پذیری بر رفتار ضدجامعه نوجوانان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: تاثیرات متقابل شخصیت و جدایی به عنوان سبک فرهنگ پذیری بر رفتار ضدجامعه نوجوانان

موضوع انگلیسی: Interactive effects of personality and separation as acculturation style on adolescent antisocial behaviour

تعداد صفحه: 7

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2013

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: هدف اصلی از این مطالعه به منظور بررسی تعامل بین متغیرهای شخصیت و فرهنگ پذیری در پیش بینی رفتار ضد اجتماعی در میان مهاجران نوجوانان زندگی در اسپانیا بود. مطالعات قبلی نشان داده اند که به سبک فرهنگ پذیری مراجعه کننده به عنوان جدایی (رد فرهنگ کشور میزبان، و یک تمایل قوی برای حفظ فرهنگ کشور مبدا) به شدت به رفتار ضد اجتماعی در میان مهاجران مرتبط بود. یک هدف بیشتر از این مطالعه، بررسی اگر رابطه بین جدایی و رفتار ضد اجتماعی توسط متغیرهای شخصیت تعدیل شد، در تکانشگری خاص، احساس جویی، و صلاحیت شخصی بود. اطلاعات خود گزارش از یک نمونه از 750 مهاجران نوجوانان زندگی در در گالیسیا و مناطق مادرید (اسپانیا) جمع آوری با استفاده از مقیاس قبل معتبر شد. نتایج نشان داد که متغیرهای هر دو جدایی و شخصیت به طور قابل توجهی به رفتار ضد اجتماعی مرتبط هستند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی با شرایط تعامل وارد پیدا شده است اثرات تعدیل قابل توجهی به عنوان مثال، رابطه بین جدایی و رفتار ضد اجتماعی به طور قابل توجهی تقویت شده بود که تکانشگری و یا احساس به دنبال بالا بود. نتایج هم چنین نیاز به بررسی اثرات شخصیت، فرهنگ پذیری، و تعامل بین هر دو در رفتار ضد اجتماعی در میان مهاجران نوجوانان.


دانلود با لینک مستقیم


تاثیرات متقابل شخصیت و جدایی به عنوان سبک فرهنگ پذیری بر رفتار ضدجامعه نوجوانان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد