هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت لیکا

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت لیکا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت لیکا


دانلود پاورپوینت لیکا


 

 

 

 

 

 

 

محصول دانلودی: پاورپوینت لیکا

تعداد اسلاید: 40

قابل ویرایش: می باشد

کیفیت محصول: ******

پاورپوینت لیکا

لیکا
مقدمه:
لیکا دانه های مدور و سبک رس منبسط شده ای است که در کوره های گردان و در حرارت حدود 1200 درجه سانتی گراد تولید می شود. این دانه ها در حال حاضر در بیش از 30 کشور جهان با نامهای تجاری گوناگون تولید و عرضه می گردند.
دانه های لیکا به شکل تقریبا مدور با سطحی زبر و ناهموار است. قشر میکروسکپی خارجی آن دارای خلل و فرج ریز و قهوه ای رنگ و داخل دانه ها به شکل بافت سلولی و به رنگ سیاه است.

لیکا چیست؟
واژه لیکااز عبارتLigth Expanded Clay Aggregate)دانه رس منبسط شده(گرفته شده است. درروش تولید این دانه ها ابتدا خاک رس به عنوان ماده اولیه سبکدانه ازمعادن خاک رس به واحد فرآوری کارخانه حمل شده، بعد از نمونه گیری و کنترل دقیق مواد شیمیایی و حصول اطمینان از نداشتن مواد شیمیایی و آهکی بعد از آبدهی به صورت گل رس واردکوره گردان می شوند. وقتی گل رس دردرجه حرارتی حدود 1200 درجه سانتی گــراد قـــرار می گیرد، گاز های ایجاد شده دانه ها را منبسط می کند و هزاران سلول هوای ریز درون آنها تشکیل می شوند. با سرد شدن مصالح، حبابهای هوا به صورت فضاهای منفک باقی مانده و سطح آنها سخت می شود.
دانه های لیکا دارای شکل تقریبا" گرد و سطح زبر وناهموارند. رویه میکروسکوپی خارجی دانه ها دارای خلل و فرج ریز و قهوه ای رنگ است .
بخش داخلی دانه ها دارای بافت سلولی سیاه رنگ است. بعد از مرحله تولید، محصولات به صورت دانه بندی مخلوط 25-0 میلی متر وارد ســرند شده وبه سه رده دانـه بنـدی 4 - 0، 10- 4 و 25- 10 میلی متر تفکیک می شوند....

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت لیکا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد