هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید


دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید

 

مشخصات این فایل
عنوان:ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 44

این مقاله در مورد ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید

روش های مهم که در ارزیابی شرکت ها برای تجزیه و تحلیل ادغام بکار می رود عبارتند از :
-روکرد مقایسه شرکت ها
-رویکرد مقایسه قراردادها
-جریان نقدیتنزیل شده .
در دو رویکرد ابتدایی از یک گروه از شرکت های مشابه یا قراردادهای مشابه بعنوان مأخذی برای ارزیابی شرکت های درگیر در ادغام و خرید استفاده می شود . این رویکرد بطور گسترده علی الخصوص توسط بانک های سرمایه گذاری در موارد قانونی بکار گرفته می شود . تئوری پیچیده نیست و بیان می کند که شرکت های مشابه با قیمت های مشابه فروخته می شوند بعنوان مثال ما می خواهیم ارزش شرکت W را تعیین کنیم و سه شرکت را برای مقایسه یافته ایم . برای آزمایش قیاس پذیری ، اندازه شرکت ، تشابه محصول ، سن شرکت ، نرخ رشد و . . . ملاحظه کرده ایم فرض کنیم که سه شرکت TB , TA و TC نیازهای مقایسه ای را شامل می باشند . سپس نسبت ارزش بازار شرکت بر در آمد ، نسبت ارزش بازار بر سود قبل از مالیات و بهره و استهلاک و نسبت ارزش بازار...(ادامه دارد)

ساختار مالی شرکت خریدار :
ساختار مالی بستگی به اندازه قرارداد ، قیمت خرید و ماهیت شرکت هدف و خریدار دارد . بعد از سپری کردن بررسی قیمت خرید و روش های ارزیابی به عنوان یک نقطه شروع برای تثبیت قیمت و مذاکره نهایی ، شرکت خریدار باید بعنوان بهترین منبع برای تامین مالی قرارداد باشد .میزان تامین مالی عبارت است از :
قیمت خرید تثبیتی
اضافه می شود هزینه های قرارداد
میزان سرمایه مورد نیاز
کسر می شود : سهامی که می تواند افزایش یابد
دارائی هایی که پول نقد قابل تبدیل است
...(ادامه دارد)

روش پرداخت در قراردادهای ادغام :
دو روش عمده برای روش پرداخت در قراردادهای ادغام وجود دارد یکی روش نقدی یعنی سهام یا دارائی های شرکت هدف توسط وجه نقد از طرف شرکت خریدار ، خریداری می شود . روش دوم روش سهامی می باشد بدین صورت که دارائی یا سهام شرکت هدف توسط سهام دارای حق رای شرکت خریدار مبادله می شود البته یک شرکت خریدار بالقوه می تواند از ترکیبی از وجه نقد و سهام برای تصاحب شرکت هدف استفاده نماید که بستگی به ارزیابی شرکت هدف و میزان توانایی تامین مالی از شرکت خریدار دارد . فرق عمده بین قراردادهای ادغام نقدی و سهام این است که در قراردادهای نقدی تمام ریسک حاصل از سود و زیان تفاوت بین سینرجی و صرف پرداخت شده را سهامداران شرکت خریدار متقبل می شوند در حالیکه در مبادله سهام با سهام ، این ریسک بسته به درصد مالکیت دو گروه سهامداران فروشنده و خریدار شرکت بین آنها توزیع می شود . با ارائه مثالی مطلب فوق را توضیح می دهیم ....(ادامه دارد)

ارزیابی سهام خریدار :
اگر خریدار بر این باور باشد که بازار سهامش کمتر از واقع ارزیابی کرده است نباید برای تامین مالی قرارداد به انتشار سهام جدید اقدام کند زیرا برای سهامداران جاری زیان آور می باشد . تحقیقات نشان داده که بازار ،  انتشار سهام جدید توسط یک شرکت را به عنوان نشانه ای بر این مطلب می داند که مدیران شرکت که به بلند مدت نگاه می کنند اعتقاد دارند که قیمت سهام باید بیشتر ارزیابی شود بنابراین انتظار سقوط قیمت سهام می رود . بعلاوه شرکت هایی که از انتشار سهام برای تامین مالی ادغام استفاده می کنند قیمت سهام جدید را بر پایه قیمت جاری بازار و کمتر ارزیابی شده انتخاب می کنند ( بجای ارزش بالاتری که آنها اعتقاد دارند سهامشان دارد ) و این باعث می شود که قیمتی بالاتر از ارزش واقعی ادغام پرداخت نمایند . فرض نمایند بگیریم که شرکت خریدار فرضی بر این باور باشد که سهامش بجای 100 دلار ، 125 دلار ارزش دارد . مدیران مجبور خواهند بود تا 40 میلیون سهم منتشره را 125 دلار قیمت گذاشته در نتیجه...(ادامه دارد)

دستیابی به درآمد :
گاهی شرکت های خریدار و هدف ممکن است سطح رشد فروش بیشتری نسبت به زمان استقلال خود داشته باشند . برآورد این مشکل است مخصوصاً چون متغییرهای خارجی می باشد که در کنترل مدیریت نمی باشد بعنوان مثال ممکن است خریداران شرکت هدف در برابر تغییر قیمت و ظاهر محصول بطور منفی عکس العمل نشان دهند و یا رقبا در پاسخ به ادغام قیمت های خود را کاهش دهند . بنابراین پیش بینی حصول درآمد در اثر ادغام بسیار مشکل است در بسیاری از شرکت ها به هنگام محاسبه ارزش سینرجی آن را در نظر نمی گیرند . یا این وجود گاهی درآمد بیانگر ارزش واقعی سینرجی است چون ادغام باعث افزایش تولید ودر نتیجه افزایش سودآوری شده و همچنین گاهی کانال توزیع شرکت هدف برای تسریع فروش شرکت خریدار بکار گرفته می شود ....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید

ساختار مالی شرکت خریدار :
نقش ادغام در تحصیل ارزش شرکت :
1-صنایع ارتباطی :
2-رسانه های جمعی ( سینما ، رسانه های صوتی  ، مجله ها ، روزنامه ها )
امور مالی ( بانک های سرمایه گذار ، بانک های تجاری ، شرکت های بیمه )
3-شیمیایی – دارویی :
4-سوخت ، نفت ، گاز و ماشین های صنعتی :
5-خدمات عمومی :
6-صنایع غذایی و خرده فروشی :
7-منابع طبیعی – صنایع چوب :
روش پرداخت در قراردادهای ادغام :
حداکثر قیمت خرید MPP
تعداد سهام ثابت :
ارزش ثابت سهام :
نسبت مبادله در مبادلات سهامی :
مبادله سهام مبتنی بر قیمت بازار :
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد