هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در مورد نشانه های یک نقطه عطف در تاریخ ریاضی و وظایف ما

اختصاصی از هایدی مقاله در مورد نشانه های یک نقطه عطف در تاریخ ریاضی و وظایف ما دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد نشانه های یک نقطه عطف در تاریخ ریاضی و وظایف ما


مقاله در مورد نشانه های یک نقطه عطف در تاریخ ریاضی و وظایف ما

لینک خرید و دانلود در پایین صفحه

فرمت: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 33

 

فهرست:

 

نگاهی گذرا به تاریخ ریاضی

چگونه می توان این سرگشتگی را تشخیص داد؟

دلایل این سرگشتگی چیست؟ 

چرا در آستانه یک تحول قرار داریم؟

باید این نقطه عطف را دید و پیشاپیش خود را برای این نقطه تحول آماده کرد.

وضعیت ریاضی در ایران

پیشنهادات

مراجع

 

   سال جهانی ریاضیات بود و مایل بودم که مثل بسیاری از عاشقان ریاضی راجع به چیستی ریاضی چیزی تهیه کنم. این کار عملی شد اما از همان موقع باورگونه ای در ذهنم ایجاد شد که تا مدتها جرأت بیان صریح آن را حتی برای خودم نداشتم،  چرا که با مسیری که خود در آن قدم گذاشته ام، تناقص داشت. این فکر همواره مرا آزار داده است. تصمیم گرفته بودم که روی این فکر کار جدی انجام داده و آن را در کنفرانس ریاضی در اهواز مطرح کنم ولی میسر نشد. بنابراین بنا را بر این گذاشتم  که در تابستان امسال روی این مطلب مطالعات جدی انجام دهم و ثمره آن را در سی و ششمسن کنفرانس ریاضی در یزد مطرح کنم. چون کار اصلی را به تعطیلات تابستان موکول کرده بودم، مقدور نبود که خلاصه مقاله و خود مقاله را به موقع به کنفرانس ارسال کنم. بعلاوه عنوان اولیه مقاله (شرایط کنونی و وظایف انجمن ریاضی ایران) موجب سوء تعبیر نماینده انجمن شد و نظرشان این بود که مطلب بایستی در میزگرد مطرح شود تا بتوان به آن پاسخ داد،


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد نشانه های یک نقطه عطف در تاریخ ریاضی و وظایف ما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد