هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی به صورت ورد 7 صفحه

اختصاصی از هایدی فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی به صورت ورد 7 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی به صورت ورد 7 صفحه


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی به صورت ورد 7 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی به صورت ورد 7 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

  «توافقنامه»

 

این توافقنامه فی­مابین سازمان ...................... به نشانی تهران-........................... و شماره تلفن............. که در این توافقنامه اختصاراً سازمان نامیده از یک طرف و شرکت/ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ................................. به شماره مجوز ................... . بند ب  با مدیریت یا نمایندگی آقای / خانم ........................................ به نشانی ...............................................................................................تلفن ......................فکس..........................  همراه..................... وپست الکترونیکی ........................................................در این توافقنامه اختصاراً بهره ور نامیده می شود از طرف دیگر بشرح موارد و شرایط ذیل منعقد گردیده و طرفین شرعاً و قانوناً متعهد و ملزم به اجرای کامل مفاد این توافقنامه می باشند. ماده 1): موضوع توافقنامه:

عبارت است از ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی بهره­ور در هر یک از هتلها و مراکز اقامتی تابعه سازمان حسب تقاضای بهره­ور و براساس شرایط و مفاد این توافقنامه.

ماده 2): مدت توافقنامه:

مدت اجرای این توافقنامه از تاریخ........................... لغایت ........................ به مدت .............. می­باشد.

1-2) تمدید توافقنامه منوط به تسویه حساب بهره­ور با سازمان و با توافق کتبی طرفین است.

ماده 3):- نرخ و شرایط پرداخت:

1-3) نرخ فروش خدمات مورد درخواست ، موضوع توافقنامه وتخفیفات ارائه شده براساس جدول پیوست (شماره یک ) می­باشد.

تبصره1: ایام نوروز در کلیه هتلها بجز هتل هویزه شامل نرخ های این توافقنامه نمی­گردد و مبناء همکاری قیمت­های تابلوی هتل می­باشد.

2-3) در صورت هرگونه تغییر نرخ و یا عوارض قانونی توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مدت این توافقنامه که توسط سازمان به بهره­ور بصورت کتبی اعلام می­گردد مورد قبول  بهره­ور و ملاک عمل خواهد بود.

3-3) در صورت درخواست خدمات اضافی توسط بهره­ور مراتب می­باید به صورت کتبی به هتل اعلام و بهره­ور ملزم به پرداخت هزینه­های آن بر اساس نرخ هتل می­باشد.

4-3) بهره­ورموظف است درهرمورد بهر­ه برداری 48 ساعت قبل از پذیرش 30% هزینه اسکان را به حساب هتل واریز و در زمان خروج  مسافران نسبت به تسویه حساب قطعی اقدام نماید.

تبصره 2: حسابهای جاری هتل های تابعه بشرح جدول پیوست ( شماره دو) می باشد.

ماده 4):- تعهدات بهره­ور:

1-4) بهره­ور باید در خواست­های رزرو بصورت گروهی را حداقل 15 روز قبل از ورود میهمانان بصورت کتبی به سازمان(هتل) اعلام نماید.

2-4) بهره­ور موظف است در درخواست های رزرو ارسالی به هتل تاریخ دقیق ورود و خروج ، تعداد و اسامی و مشخصات کامل میهمانان، تعداد و نوع اتاق یا سرویس اضافه، نوع پذیرایی، هزینه­های قابل قبول پرداخت بهره­ور را به تفکیک مشخص و اعلام نماید، در غیر این صورت هتل هیچ گونه مسئولیتی در قبال رزرو اتاق و پذیرایی از میهمانان بهره­ور نخواهد داشت.

3-4) بهره ور باید فردی را بعنوان نماینده تام­الاختیار معرفی نماید. بدیهی است کلیه درخواست ها و نامه­ها با امضاء ایشان و مهر آژانس مورد تأیید می­باشد.

4-4) بهره­ور ملزم به رعایت مقررات حاکم بر نحوه اداره اماکن اقامتی و مقررات هتل ها و همچنین رعایت ارزشها و شئونات اسلامی بالاخص حجاب اسلامی بوده و میهمانان خود را به رعایت آن توجیه نماید.

5-4) بهره­ور متعهد است در صورت تغییر احتمالی در برنامه رزرو مراتب را حداقل48ساعت قبل از ورود میهمانان و با رعایت مفاد ماده  ( 2-4) توافقنامه به هتل اعلام نماید.

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد ارائه خدمات اسکان و پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی به صورت ورد 7 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد