هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب مهندسی برق در کشتی ویرایش سوم

اختصاصی از هایدی کتاب مهندسی برق در کشتی ویرایش سوم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب مهندسی برق در کشتی ویرایش سوم


کتاب مهندسی برق در کشتی ویرایش سوم

با یکی از کتاب های خوب و بسیار عالی مهندسی برق کشتی آشنا شوید . این کتاب به زبان انگلیسی ساده و روان بوده به نحوی که با تصاویر جذاب و گویای آن هرگز از مطالعه چنین منبع مهم و غنی احساس خستگی نخواهید کرد.

کتاب جامعی است که تمامی سیستمهای برقی کشتی را در بر گرفته و شامل بهره برداری صحیح، ایمنی و تست سیستمهای برقی و استانداردهای موسسات رده بندی می باشد

این کتاب برترین و بهترین کتاب برای مهندسین الکترونیک ؛ الکترونیک دریایی , مهندسی کشتی و دریانوردی می باشد که تکنیک ها و دانش های عملی را در زمینه الکترونیک بیان می کند...

خلاصه مطالب کتاب: مولد برق، سیستم سوییچ و توزیع برق، ایمنی سیستمها، پیشگیری از خطاهای مشخصه در مدارها , ....

 

کتاب دانش مهندسی برق در ویرایش دوم خود مورد توجه اساتید ؛ ارگان های دریایی و سازمان های وابسته قرار گرفت و از همان ابتدا توانست جایگاه خود را به عنوان منبعی مهم در امتحانات داخل سازمانی و امتحانات سازمان بنادر و دریانوردی کسب کند.

در ویرایش سوم این کتاب تمامی تصاویر به صورت کاملا واقعی از ابزار آلات و دستگاه های داخل کشتی می باشد به نحوی که این کتاب را از ویرایش دوم خود تا حد زیادی فراتر می برد.

این کتاب نه تنها برای افسران برق کشتی ها و دانشجویان برق و مهندسی دریا مناسب است ؛ بلکه می تواند منبع بسیار خوب و راهنمای بسیار جامعی برای تمامی دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی بخصوص مهندسی برق باشد.

به شما تضمین میکنیم با تهیه این کتاب به منبع بسیار خوبی دسترسی خواهید داشت که نه تنها در مواقع امتحانات بلکه در کار عملی خود قطعا به این کتاب رجوع خواهید کرد چرا که نام این کتاب دانش عملی برق کشتی نیز هست و قطعا نکاتی را بیان خواهد کرد که از تجارب مهندسین برق به صورت چکیده بیان شده است.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب مهندسی برق در کشتی ویرایش سوم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد