هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مهندسی شیمی- صنایع شیمیایی معدنی

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد مهندسی شیمی- صنایع شیمیایی معدنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مهندسی شیمی- صنایع شیمیایی معدنی


تحقیق در مورد  مهندسی شیمی- صنایع شیمیایی معدنی

تکنولوژی نانو نگرش و توانائی های ما را در مورد مواد تغییر داده است.در این فن آوری امکان ساخت مواد با استفاده از چینش ملکول به ملکول و توانائی آرایش مواد با دقت اتمی در حد نانو متر فراهم می گردد.

از زمان ثبت اختراع سیمان پرتلند در 21 اکتبر 1824 توسط ژوزف آسپدین در انگلستان تا کنون این سیمان دستخوش تحولات زیادی شده است و هم اینک با بهره جستن از نانو مواد می توان بسیاری از پارامتر های مهندسی را در این سیمان  بهبود بخشید و در نهایت بتون هائی سخت تر و بادوام تر با قابلیت تحمل فشار و تنش های بالاتر از حد معمول به وجود آورد.پژوهش های انجام شده بر پایه استفاده از نانو ذرات در صنعت سیمان هم اکنون در حال متحول کردن و گامی به سوی انقلابی در این صنعت به شمار می رود. هم اکنون این پیشرفتها تا جایی پیشروی کرده است که استفاده از نانو ذراتی همانند نانوسیلیس و نانو آلومینا می توانند مقاومت سیمان را تا 50% افزایش داده و استفاده از نانو ذراتی همچون نانو اکسید آهن باعث افزایش 28 در صدی مقاومت نهایی بتن می شود و یا استفاده از نانو لوله های کربنی  قادر است علاوه بر افزایش مقاومت فشاری و خمشی در سیمان ، سیمانی هوشمند و فعال تولید کند بطوریکه بتواند خود را در راستای ترک خوردگی ترمیم نماید.                               

حال با این تکنولوژی نو پا  ضرورت توسعه و استفاده از آن برای تولید انبوه نانو سیمانها در کل دنیا احساس شده و فعالیتهایی نیز در حال انجام است. و در کشور رو به توسعه خودمان نیز این ضرورت وجود دارد. به همین دلیل در این پروژه با بررسی انواع سیمانهای تولیدی در کشور و مقایسه آنها با نانو سیمانهای با قابلیتهای بالاتر ضروری بودن تولید سیمان با این تکنولوژی مورد بررسی قرار می گیرد و ضمن بر شمردن خواص انواع این نانو سیمانها، گریزی بر نحوه تولید و مواد و روش آنها زده شده و در پایان دستاوردهای کشورمان در استفاده از این تکنولوژی برای سیمان بیان می گردد که این امر دال بر امکان پذیر بودن تولید نانو سیمانها در کشورمان می باشد

شامل 100 صفحه فایل word قابل ویرایش

           


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مهندسی شیمی- صنایع شیمیایی معدنی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد