هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بازاریابی،مشتری و رفتار خریدار به عنوان مصرف کننده

اختصاصی از هایدی بازاریابی،مشتری و رفتار خریدار به عنوان مصرف کننده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بازاریابی،مشتری و رفتار خریدار به عنوان مصرف کننده


بازاریابی،مشتری و رفتار خریدار به عنوان مصرف کننده

بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم در تلاش‌های کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی‌شود، بلکه آن شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.  همچنین، به نظر فیلیپ کاتلر، بازاریابی عبارت است از: "فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها وخواسته ها از طریق فرایند مبادله". با این حساب بازاریابی به نحو بارزی با زندگی روزمره مصرف‌کنندگان یعنی کلیه انسان‌ها سروکار دارد.  از اول صبح تا آخر شب هر مصرف‌کننده از کالا و خدماتی استفاده می‌کندکه به منظور رفع نیاز آنان تدارک دیده شده‌اند و علم بازاریابی به وسیله تبلیغات مصرف کنندگان را با آن‌ها آشنا نموده و از طریق ایجاد انگیزه، افراد را به خرید این محصولات برای رفع نیازهای خود تشویق می‌نمایند. در حقیقت  بازاریابی را یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروه‌ها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تامین می‌کنند.


دانلود با لینک مستقیم


بازاریابی،مشتری و رفتار خریدار به عنوان مصرف کننده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد