هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز - 24 اسلاید

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز - 24 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز - 24 اسلاید


دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز - 24 اسلاید

 

 

 

žراجرز در بخشی از خاطرات خود می گوید: « روی مادر بسیار باهوشی کار می کردم که پسر آتشپاره ای داشت. مشکلش، طرد کردن صریح پسرش بود اما با گذشت چند جلسه گفتگو نتوانستم وی را متوجه این قضیه کنم. من گفته های او را جمع بندی کردم و سعی کردم به وی کمک کنم قضیه را از این بعد نگاه کند. اما به جایی نرسیدم. بالاخره تسلیم شدم. به او گفتم مثل اینکه هر دو خسته شده ایم و به جایی نمی رسیم و گفتم شاید بهتر باشد تماس مان را قطع کنیم. او هم قبول کرد. مصاحبه را تمام کردیم و دست دادیم. به طرف درب دفترم حرکت کرد. ولی هنوز به درب دفترم نرسیده بود که برگشت و پرسید: شما همین جا با بزرگسالان مشاوره انجام می دهید. وقتی جواب مثبت مرا شنید گفت: خوب من کمک می خواهم.

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت نظریه مراجع محوری راجرز - 24 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد