هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقالة: نگاهی بر مهندسی ارزش و نگهداری و تعمیرات (کدینگ در نگهداری و تعمیرات) (نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات)

اختصاصی از هایدی مقالة: نگاهی بر مهندسی ارزش و نگهداری و تعمیرات (کدینگ در نگهداری و تعمیرات) (نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقالة: نگاهی بر مهندسی ارزش و نگهداری و تعمیرات (کدینگ در نگهداری و تعمیرات) (نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات)


مقالة: نگاهی بر مهندسی ارزش و نگهداری و تعمیرات (کدینگ در نگهداری و تعمیرات) (نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات)

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 96

 

فهرست:

مهندسی ارزش

روند شکل­گیری و توسعه مهندسی ارزش

مراحل مهندسی ارزش در نگهداری و تعمیرات

نقش مهندسی صنایع در مدیریت نگهداری و تعمیرات

پشتیبانی در نگهداری و تعمیرات

تدارکات در نگهداری و تعمیرات

کدینگ و نقش آن در نگهداری و تعمیرات

شاخص های ارزیابی فنی اقتصادی فعالیت های نت

شاخصهای ارزیابی قابلیت اطمینان و قابلیت تعمیر

 مقایسه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) و نگهداری بر اساس وضعیت (CM)

هزینه های نگهداری و تعمیرات چیست و چگونه قابل پیش بینی می باشد؟

تخمین هزینه های نگهداری و تعمیرات

استاندارد سازی در نت

تمیزکاری رکن اساسی نگهداری است

کدینگ و نگهداری و تعمیرات

CMMS و آسیب‌شناسی مکانیزاسیون سیستم‌های نت

نرم افزارهای طراحی شده جهت تعمیرات و نگهداری و ویژگی های این برنامه ها

 

مهندسی ارزش

امروزه به طور مداوم با گسترش فعالیتها و کاهش منابع ـ اعم از مالی، انسانی و زمانی ـ روبه‌رو هستیم. تلاش برای دستیابی به نتایج با کیفیت، با صرف هزینه و زمان کمتر، از آرزوهای دیرینه بشر بوده و در ادوار مختلف، بخشی از نیرو و اندیشه انسان را به خود اختصاص داده است. مهندسی ارزش به عنوان پاسخی عام به نیاز بشر برای دستیابی به نتایج مناسب با صرف منابع مناسب، رواج و کاربرد یافته است. در مقاله حاضر تلاش شده ضمن معرفی و تبیین مهندسی ارزش و روشن ساختن جنبه‌های مختلف آن، به برخی از مهمترین کاربردهای آن در حوزه فعالیتهای کتابداری و اطلاع‌رسانی اشاره شود. رویکرد این مقاله از منظر ورود به بحث است و پژوهش و گزارش مفصل-تر در این خصوص در آینده صورت خواهد گرفت.

مهندسی ارزش چیست؟

مهندسی ارزش [2]، تلاشی است سازمان‌یافته که با هدف بررسی و تحلیل تمام فعالیتهای یک طرح، ـ از زمان شکل‌گیری تفکر اولیه تا مرحله طراحی و اجرا و سپس راه‌اندازی و بهره‌برداری ـ  انجام می¬شود و به عنوان یکی از کارآمدترین و مهم¬ترین روشهای اقتصادی در عرصه فعالیتهای بشر، شناخته شده است.

 مهندسی ارزش در چارچوب مدیریت پروژه، ضمن اینکه به تمام اجزای فعالیتها توجه می¬کند، هیچ بخشی از کار را قطعی و مسلم نمی¬داند. هدف مهندسی ارزش، زمان کمتر برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری، بدون افزایش هزینه‌ها یا کاهش کیفیت کار است.

افزایش پیوسته هزینه¬های اجرایی و توسعه روز افزون فن¬آوری، حذف آن بخش از هزینه¬ها را که نقشی در ارتقای کیفیت ندارند و از لحاظ اجرایی نیز غیر ضروری می¬باشند، الزامی ساخته است. به کارگیری مهندسی ارزش در طرحهای اجرایی، با توجه به پیچیدگی کارها بویژه در طرحهای بزرگ اجرایی، می‌تواند به ابزار بی‌چون و چرای مدیریت در کنترل هزینه¬ها تبدیل شود. هدف این روش، از میان برداشتن یا اصلاح هر چیزی است که موجب تحمیل هزینه¬های غیر ضروری می¬شود، بدون آنکه آسیبی به کارکردهای اصلی و اساسی طرح وارد آید. مهندسی ارزش، مجموعه¬ای متشکل از چندین روش فنی است که با بازنگری و تحلیل اجزای کار، قادر خواهد بود اجرای کامل طرح را با کمترین هزینه و زمان ممکن تحقق بخشد. هزینه طرح در این مقوله نه تنها هزینه-های طراحی و اجرا، بلکه هزینه¬های مالکیت شامل بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری و هزینه-های مصرف در سراسر دوره عمر مفید طرح را نیز شامل می¬شود. روشهای مهندسی ارزش می¬تواند موجب اصلاح و ارتقای کیفیت فرایندهای تولید صنعتی و انجام طراحی‌های جدید در هر مرحله از یک پروژه اجرایی گردد. برخلاف آنچه در صنایع تولیدی مرسوم است و می¬توان یک روش اصلاحی را همواره در مراحل بعدی تولید یک محصول خاص نیز اجرا کرد، در طرحهای ساختمانی که هر سازه دارای شرایط ویژه¬ای است، حدود به کارگیری یک روش اصلاحی مهندسی ارزش، محدود به همان پروژه است.


دانلود با لینک مستقیم


مقالة: نگاهی بر مهندسی ارزش و نگهداری و تعمیرات (کدینگ در نگهداری و تعمیرات) (نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد