هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله پروسه های آهنگری

اختصاصی از هایدی مقاله پروسه های آهنگری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله پروسه های آهنگری


مقاله پروسه های آهنگری

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:16

در آهنگری فیش ساده و اولیه مثال تغییر شکل بین دو ابزار  بدست آمدن شکل نهایی مطلوب است. بنابراین شکل ساده آن به نوع پیچیده تغییر می یابد، و ابزار با شکل مطلوب و فشار جزئی بر مواد تغییر شکل یافته از طریق سطح مشترک ابزاری مواد بدست می آید.

پروسه های آهنگری معمولا قراضه کم تولید کرده اصلا قراضه ندارند و بخش نهایی در کوتاه مدت با ضربه های چکش شکل  می گیرد. در نتیجه آهنگری پس انداز بالقوه در انرژی و مواد مخصوص در مقادیر تولید متوسط و بزرگ وارد که در ان هزینه های ابزار کم می شوند. بعلاوه برای یک وزن خاص، بخش های تولید شده از آهنگری خواص مکانیکی و متالوژی بهتری و اعتبار بیشتری از نوع ساخته شده با ریخته گری یا نوع ماشینی را نشان می دهند. آهنگری تکنولوژی مهارتی و جهت مند است. طی سالها، حجم زیادی از دانش و تجربه در این حوزه جمع شده که با متدهای دنباله و حفاست. با اینحال صنعت آهنگری ظرفیت تولید و ساخت طبق استاندارد و آلیاژی دیر شکل گیر را وارد تعریف پدیده یکی کاربرد آهنگری در بیان با روابط کمی سخت است.

جریان فلز، اصطحکاک در سطح ابزاری مواد، تولید و انتقال گرما طی جریان پلاستیک و روابط بین میکرو ساختار ها ذرات و شرایط فرآوردی به سختی پیش بینی و آنالیز می شوند.

اغلب در بخش تولید، چند کاربرد آهنگری در انتقال شکل ساده اولیه به شکل پیچیده بدون نقص در مواد یا افت درجه خواص مواد لازم است. در نتیجه مهم ترین هدف هر متد آنالیزی، کمک به مهندسین آهنگری در طراحی و نتایج عملکرد است.  برای یک کاربرد مشخص، مثل طراحی ضرورتاً شامل (a) ایجاد روابط  سفیانیک (شکل، سرعت) میزان زنجیره ها بین بخش تغییر شکل یافته و نیافته مثل پیش بینی جریان مواد (b) ایجاد محدوده های شکل پذیری یا تولید مثل تعیین تشکیل ممکن بخشی بدون سطح یا نقص اولیه و (c) پیش بینی نیروها و فشار لازم در اجرای کاربرد آهنگری طراحی و انتخاب صورت می گیرد.

برای درک طراحی کمی و بهینه سازی کاربردهای آهنگری مفید است (a) دسته بندی این پروسه ها در یک راه سیستامتیک.

2 . 3 ) کاربرد آهنگری به عنوان یک سیستم:

یک سیستم آهنگری متشکل از تمام متغیرهای ورودی مثل تکرار ابزار سازی، شرایط سطح مشترک ابزار / مواد، مکانیک تغییر پلاستیک، ابزار بکار رفته، خواص تولید نهایی و در نهایت ابزار طرح است که در آن پروسه انجام می شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله پروسه های آهنگری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد