هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله اثبات قرآن از طریق روابط ریاضی

اختصاصی از هایدی مقاله اثبات قرآن از طریق روابط ریاضی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله اثبات قرآن از طریق روابط ریاضی


مقاله اثبات قرآن از طریق روابط ریاضی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:47

در ابتدا برای کسانی که اعتقاد به قرآن ندارند می گویم که همه ی  شما میدانید که قرآن به یک زبان عامیانه عربی و خیلی ساده مسائلی رو توضیح داد است .ولی قرآن همین ظاهرش نیست و حتی شاید اگر آن را برعکس بخوانیم توضیحات دیگری داشته باشه آیا شما میدانید در قرآن کلمه "یوم" یا "روز" 365 بار تکرار شده است و یا میدانید کلمه "ان" یا "لحظه" 60 بار در کل قرآن تکرار شده است ؟؟ میدانید در کل قران کلمه "ساعه" 24 بار تکرار شده است ؟؟ میدانید  تعداد کلمات بهشت و جهنم دقیقا مساوی تکرار شده است؟!!! میدانید مژده و ترساندن دقیقا به تعداد مساوی تکرار شده است ؟!

خیلی از مسایل گفته شده در قرآن از درک ما خارج است.قرآن گفته...خدا قرآن  را آورده و خودش از آن محافظت میکند و میبینیم که 1400 سال است که یک "واو" در قرآن تغییر پیدا نشده و هر کس میتواند برود  و تغییرش بدهد.......تنها منبع معتبر در اسلام که کوچکترین تغییر و انحراف و تحریفی پیدا نکرده " قرآن کریم " میباشد.

هر فرد نا مسلمان منصفی با خواندن مطالب زیر ایمان می آورد که قران کلام خدا است چه رسد به افرادی که مسلمان هستند

جمله ”بسم الله الرحمن الرحیم“ 19 حرف  است، و در سوره مدثر آمده است که نگهبانان جهنم 19 فرشته هستند. و هر کس که بگوید قرآن سخن انسان است خداوند او را وارد جهنمی میکند که 19 فرشته نگهبان آن هستند.  ما میدانیم که عدد 19 عدد اول ( prime number ) است. عدد اول عددی است که فقط بر خودش و بر یک قابل تقسیم باشد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله اثبات قرآن از طریق روابط ریاضی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد