هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره فوتسال

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره فوتسال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره فوتسال


تحقیق درباره فوتسال

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 32

 

تاریخچه

بازی با توپ تاریخچه ای چند هزار ساله دارد و گر چه به درستی معلوم نیست که نخستین بار ورزش فوتبال در کدامین نقطه از کرهی زمین متداول شده و چه کسانی آن را ابداع کرده اند، امّا مدارک تاریخی ثابت می کند که لگد زدن به توپ یا چیزهای دیگر مدور وگرد، در گوشه وکنار گیتی، به شکلهای مختلف و متفاوت رواج داشته است.

دربارهی توپ بازی با پا، در دوران باستان و در آثار باقیمانده از تمدنهای مصر و یونان و روم و چین و ژاپن نشانه های دیده می شود که می توان از آنها به عنوان ریشهی فوتبال امروز یاد کرد.

چین

نزدیک به دو هزار سال پیش، یکی از امپراتوریهای چینی، به نام امپراتور هوانگ تین، که به تقویت جسم و روح سربازان خود بسیار علاقه مند بود، بازی جالب و سرگرم کننده ای را ابداع کرد و نظامیان را واداشت که در اوقات فراغت به آن بپردازند. این بازی تسوـ کوه نامیده شد و ترتیب آن چنین بود که دو گروه، بدون استفاده از دست وفقط با ضربه های پا، توپ را جلو می بردند تا از زمین حریف عبور دهند. تسو در زبان چینی به معنی لگد زدن و کوه به معنی توپ است.

توپی که برای بازی تسو ـکوه به کار می رفت از هشت قطعه چرم به هم دوخته تشکیل می شد که درون آن را با پر مرغ یا پشم می انباشتند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره فوتسال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد