هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی زبان فارسی برطرف کردن مشکلات دانش آموز در در زبان فارسی

اختصاصی از هایدی اقدام پژوهی زبان فارسی برطرف کردن مشکلات دانش آموز در در زبان فارسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی زبان فارسی برطرف کردن مشکلات دانش آموز در در زبان فارسی


اقدام پژوهی  زبان فارسی برطرف کردن مشکلات دانش آموز در در زبان فارسی

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات دانش آموزم مریم  را در درس زبان فارسی برطرف نمایم و راهکار های مربوط به آن را به اجرا در آورم ؟

قدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 29

 

 

 

 

چکیده

 یکی از عوامل مؤثر در کیفیت یادگیری دانش آموزان ساختار کلاس درس است. منظور از ساختار کلاس شرایط و جو حاکم بر کلاس یا به عبارتی مجموع کیفیت محیطی داخل هر کلاس است. هرچند معلمان نقش تعیین کننده ای در تعیین ساختار کلاس دارند اما طبیعتاً خود از آن تاثیر می پذیرند، ساختار کلاس از جنبه های مختلف فیزیکی، عاطفی، فکری و اجتماعی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

مریم ، دختری باهوش و زرنگ که در درس دستور زبان فارسی مشکل دارد . و من در اولین روزهای ورود به مدرسه دریافتم که وی در دروس دیگر  موفق هست و تنها در دستور زبان فارسی مشکل دارد.با تدریس چندین ساله ی خود در مدارس دوره ی متوسطه دوم، ضعف زبان و ادبیات فارسی تعدادی از دانش آموزان مرا بر آن داشت که در مورد این مشکل و علت آن  تحقیقاتی انجام دهم  و بدانم که علت چیست ؟نمره ی فارسی و دستور زبان مریم و پیشرفت وی در این درس نشان می داد که راه حل ها مطلوب بوده است .میـزان پیشرفت درسی وی در هر جلسه نسبت به جلسـه ی قبل بیشتـر می شد و نمره ی او نسبت به جلسه ی قبل بیشتر می شد.  نمرات  امتحان نوبت دوم نیز که در خردادماه  گرفته شد نشان گر این نتیجه است .


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی زبان فارسی برطرف کردن مشکلات دانش آموز در در زبان فارسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد