هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره سبک اسناد

اختصاصی از هایدی پاورپوینت درباره سبک اسناد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره سبک اسناد


پاورپوینت درباره سبک اسناد

فرمت فایل :power point (قابل ویرایش) تعداد صفحات :۱۸ صفحه

بخشی از اسلایدها:

اهداف حیطه شناختی:

آشنایی با مفهوم سبک اسناد
آشنایی با سبک‌های اسنادی
 آگاهی از تأثیر سبک‌های اسناد بر سلامت ما
آشنایی با مفهوم درماندگی
آشنایی با درماندگی آموخته شده
 آشنایی با شیوه‌های مقابله با درماندگی

اهداف حیطه نگرشی:

علاقه‌مندی نسبت به آشنایی با سبک‌های اسنادی
 علاقه‌مندی در به کارگیری شیوه‌های  مقابله با درماندگی

اهداف حیطه مهارتی:

توانایی درک اسنادهای خود
 توانایی به کارگیری روش‌های مؤثر مقابله با درماندگی

جمع بندی:

ازمباحث مطرح شده می توان نتیجه گرفت که من وقتی برای موفقیت ها ویا عدم موفقیت های خودم دلیلی ذکرمی کنم ، این که این دلایل  درچه موقعیتی به چه صورت مطرح می شوند بسیارمهم است  زیرا درواقع من قضاوت می کنم واین قضاوت امکان دارد درموارد مشابه به همان صورت تکرار شود وروی من تأثیر بگذارد . مثلآ .


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره سبک اسناد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد