هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه روانشناسی

اختصاصی از هایدی پرسشنامه روانشناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

5صفحه

دانشجوی گرامی:

پرسشنامه ای که در اختیار دارید از 29 جمله ناتمام تشکیل شده است. لطفاً ابتدا جمله ناقص را با دقت و بعد برای تکمیل هر یک از جملات ناقص، فقط یکی از موارد (الف- ب- ج- د) را که با نظر شما بیشتر موافقت دارد انتخاب نموده و با علامت (×) روی پاسخنامه مشخص نمائید سعی کنید به سؤالات با دقت پاسخ دهید و اطمینان داشته باشید که پاسخ های شما محرمانه تلقی خواهد شد.

  • کارکردن چیزی است که ...........

الف) اصلاً دوست ندارم که آن را انجام دهم.                    ب) دوست ندارم آن را انجام دهم.

ج) دوست دارم آن را انجام دهم.                                   د) خیلی زیاد دوست دارم آن را انجام دهم.

2- در دانشگاه فکر می کنند که من فردی ...................

الف) بسیار سخت کوش هستم.                                   ب) سخت کوش هستم.

ج) نسبتاً راحت طلب هستم.                                      د) خیلی راحت طلب هستم.

3- افراد دیگر فکر می کنند که من .......................           

الف) خیلی سخت کوش هستم.                                  ب) سخت کوش هستم.

ج) سخت کوش نیستم.                                              د) اصلاً سخت کوش نیستم.


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه روانشناسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد