هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره گزارش عملکرد سالیانه دانشگاه

اختصاصی از هایدی پاورپوینت درباره گزارش عملکرد سالیانه دانشگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره گزارش عملکرد سالیانه دانشگاه


پاورپوینت درباره گزارش عملکرد سالیانه دانشگاه

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 40 صفحه

1 – انجام اصلاحیه بودجه تفصیلی سال 85 :

باعنایت به ابلاغ مبلغ 30 میلیارد ریال از محل متمم قانون بودجه سال 85 به منظور تامین کسری اعتبارات و همچنین افزایش درآمد اختصاصی و لزوم درج آنها در بودجه تفصیلی ، نسبت به انجام اصلاحات در بودجه تفصیلی اقدام خواهد شد .

2- تهیه و تنظیم دستور جلسات و صورتجلسات کمیسیون و هیات امناء :

با توجه به ضرورت مطرح شدن موارد متعدد درکمیسیون و هیات امناء به منظور اجرای آنها ضمن هماهنگی با واحدهای مختلف و همچنین واحدهای اقماری مستقل شده نسبت به تنظیم صورتجلسات اقدام خواهد شد .

3- برگزاری جلسات تفاهم بودجه :

با توجه به ابلاغ اعتبارات دانشگاه این دفتر با هماهنگی معاونت محترم اداری و مالی نسبت به برگزاری جلسات تفاهم بودجه با کلیه واحدها بمنظور مشخص نمودن سهم هر واحد بر اساس اعتبارات ابلاغی اقدام و در چارچوب تفاهم جلسات مذکور نسبت به توزیع اعتبار اقدام نمود .

 

4 - ابلاغ تخصیص های جاری به واحدهای تابعه در سه ماهه اول ، دوم ، سوم ، چهارم :

تخصیص های ابلاغی به واحدهای تابعه و در چارچوب بودجه تفصیلی و بر اساس شاخص ها و نیازهای واحد تا حد امکان نسبت به توزیع مناسب منابع موجود اقدام خواهد شد تا بتوان حداکثر بهرهوری از امکانات موجود انجام پذیرد .

5 - تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی سال 86 :

در قالب فرمها و دستورالعمل های وزارتخانه نسبت به تهیه و تنظیم بودجه تفصیلی سال 86 و ارسال آن به وزارتخانه اقدام خواهد شد .

6 - تهیه و تنظیم موافقتنامه های عمرانی :

با عنایت به اینکه مبادله موافقتنامه های عمرانی بایستی از طریق سازمان انجام پذیرد این واحد نسبت به تهیه و تنظیم CD اطلاعات مذکور و ارسال آن جهت تائید و مبادله موافقتنامه به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی اقدام مینماید .

7 – ساماندهی درآمد اختصاصی :

به منظور نظارت بیشتر به توزیع درآمد اختصاصی و نحوه مصرف آن با هماهنگی های بعمل آمده هزینه درآمد اختصاصی تنها از طریق تخصیصی که این دفتر ابلاغ می نماید امکان پذیر خواهد بود که این امر می تواند به نحوه هزینه آن و همچنین بالا بردن بهره وری از منابع موجود کمک کند .

« فضای سبز »

- ایجاد 29798 متر مربع چمن در اراضی پردیس دانشگاه شامل: اراضی مجاور دانشکده های مهندسی ، اقتصاد، کمربندی دانشکده دامپزشکی ، کتابخانه مرکزی، بلوار مسیر اداره حمل و نقل و مسجد امام خمینی .

- اجرای پروژه زهکشی حد فاصل بانک ملی تا امور دانشجویی به متراژ 92868 .

- اجرای پروژه آبیاری تحت فشار به متراژ 3150 متر ( مجتمع خوابگاهی جهان آراء ، سوله های دانشکده مهندسی ، مهمانسرای دانشگاه ، پشت ایستگاه علوم )

- اجرای دو پروژه نارنجستان در پردیس دانشگاه ( اراضی مجاور اقامتگاه اساتید و اداره تعمیرات و نگهداری ساختمانها، کمربندی دانشکده علوم ) .

- کاشت 3840 اصله انواع نهال درخت ( جامبو، کناکارپوس ، برهان ، تکوما ، نارنج ، انجیر ، انار ، گریپفورت ، پرتقال ، نارنگی ).

-ایجاد گل کاری به مقدار 80000 متر مربع .

- روتیواتور و شخم و دیسک بیش از 20 هکتار از اراضی دانشگاه .

- خرید 4 کیلو بذر گل ( بنفشه، میمون، رعنا زیبا، کوکب، ستاره ای ) و کشت آن اطراف سازمان مرکزی .

- خاکریزی و انتقال خاک به امور دانشجویی بیش از 200 سرویس.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره گزارش عملکرد سالیانه دانشگاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد