هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد جغرافیای اقتصادی قبرس

اختصاصی از هایدی تحقیق درمورد جغرافیای اقتصادی قبرس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد جغرافیای اقتصادی قبرس


تحقیق درمورد جغرافیای اقتصادی قبرس

دسته بندی : جغرافیا ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 27 صفحه

Steppe (جلگه های وسیع بدون درخت) این نوع گیاه اساساً در منطقة Mesaoria رشد می کند که دمای آن دچار تغییرات فصلی می شود و بارندگی در آن شایع است.
درخت در این پوشش گیاهی به ندرت دیده می شود و می توان آن را جزء یکی از انواع گونه های علفی و گیاهن پیازدار محسوب کرد.
بارش زمستانی ، آغاز رشد است که البته طول مدت این بارندگی و رشد 2 الی 3 ماه است.
در تابستان و پائیز تنها بوته ها و گیاهان تیغ دار (خاردار) دیده می شوند .
(Prosopis Farcta) , (ZIziph us lotus) Gonnara در نمونة بارز آن هستند. جریان ها (جریانات رودخانه ای) قبرس هیچ نوع جریانی در جزیره وجود ندارد.
رودخانه ها در زمستان و تابستان جریان دارند.
اما البته در حال حاضر فقط در زمستان های بارانی جریان دارند.
(Yalia)yayla , (pedios)kanlidere دو جریان عمده در TRNC هستند. جغرافیای اقتصادی قبرس فعالیت های اقتصادی در قبرس بصورت زیر تقسیم بندی می شوند. کشاورزی صنایع تجارت و بازرگانی توریست و گردشگری 1- کشاورزی عمده ترین محصولات کشاورزی: a) غلات : پرورش و تولید غلات عمده ترین تجارت در جزیره است.
گندم و جو در چندین منطقه در TRNC رشد می کنند. گندم : این محصول بطور عمده در Mosaoria , Gecitkale رشد می کند. جو: بیشتر در Mesaoria پرورش می یابد.
وقتی به حد نصاب رسیده مازاد آن صادر می شود. مرکبات: مرکبات در تمام جزیره پرورش یافته و عمدتاً به انگلستان ، نروژ و هلند صادر می شوند. انگور: پس از مرکبات ، انگور ، عمده ترین منبع در آمد در قبرس است.
که در صنایع مشروب سازی هم استفاده می شود.
همچنین انگورها در روستاهای dAkdogan , Mehmetcilk , Yigitkoy در TRNC رشد می کنند. Carob: این نوع محصول عمدتاً در شبه جزیره ها و دامنة کوههای Besparmak در TRNC پرورش می یابد و بهترین محصولات کیفی از این نوع در ناحیة Tylliria در قبرس رشد می کنند.
در مدیترانه ، قبرس، اولین کشوری است که سود بیشتری از این محصول می برد.
این محصولات عمدتاً به انگلستان صادر می شوند. (زیتون) Olive ها: این محصولات هم مانند Carob ها در شبه جزیرة Karpaz و دامنه کوههای Besparmak رشد و پرورش می یابند.
البته مقدار کمی از ان هنوز به انگلستان صادر می شود. میوه ها: مهمترین میوه ها ، شامل انواع سیب ، هلو ، گلابی، آلو ، گیلاس ، زدآلوو آلوی وحشی اند که همگی در مناطق کوهستانی جنوب قبرس رشد می کنند. سایر میوه ها: انارع خربره و هندوانه: که در چندین منطقه در TRNC رشد می کنند، اما عمدتاً در Guzdyurt , Akdeniz , Doganci , Gaziveren , Bostancl و روستاهای Taspmar پرورش می یابند. تنباکو: اغلب فضاهای پرورش زیتون در حاشیة TRNC قرار گرفته اند یعنی در سواحل Karpaz peninsula می باشند. پنبة خام: پنبة خام در شبه جزیرة Karpaz و در غرب Mesaoria پرورش می یابد. سیب زمینی: در مکانهایی در اطراف Guzelyurt Bogrzici , Beyarmudu Duzce و روستاهای اطراف Lefkosa پرورش می یابد. هویج: در مکان هایی مشابة سیب زمینی رشد می کند و یک محصول صادراتی است. پرورش و رشد سبزیجات اولیه یک تجارت عمده در TRNC است. پرورش حیوانات در قبرس: پرورش حیوانات در اقتصاد قبرس بسیار مهم است و مخصوصاً یک تجارت عمده در روستاها محسوب می شود.
اما بعلت کمبود غذای دام،

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.
  • بانک ها از جمله بانک ملی اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 5000 تومان را نمی دهند، پس تحقیق ها و مقاله ها و ...  قیمت 5000 تومان به بالا میباشد.درصورتی که نیاز به تخفیف داشتید با پشتیبانی فروشگاه درارتباط باشید.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد جغرافیای اقتصادی قبرس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد