هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت پروژه پایانی شرکت پارس خزر رشت.PPT

اختصاصی از هایدی دانلود پاورپوینت پروژه پایانی شرکت پارس خزر رشت.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت پروژه پایانی شرکت پارس خزر رشت.PPT


دانلود پاورپوینت پروژه پایانی شرکت پارس خزر رشت.PPT

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش متن )

فروشگاه فایل » مرجع فایل


 قسمتی از اسلاید متن ppt : 

 

تعداد اسلاید : 50 صفحه

به نام خدا پروژه پایانی شرکت پارس خزر رشت اهداف شرکت شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان شرکتی پیش رو در تولید لوازم خانوادگی ایران تلاش می کند جایگاه خود را در رده یک شرکت معتبر بین المللی ارتقاء دهد و برای دستیابی به بازارهای جهانی مساعی خود را به کار برد . در این راستا شرکت با عرضه به موقع تولید و ارایه محصولات جدید و متنوع با بهترین کیفیت ممکن و قیمت جهت تامین رضایت مشتریان خود از هیچ کوششی دریغ نمی نماید . شرکت مشتریان خود را به عنوان شرکای تجاری تلقی می کند و با برقراری ارتباط دایمی و ارایه خدمات گسترده پس از فروش از آنان حمایت می نماید .
منابع انسانی صادق ، امین ، درستکار ، وفادار ، پرتلاش ، نوآور ، باقابلیت و متعهد به اهداف و استراتژیهای شرکت در کلیه سطوح از اصلی ترین سرمایه های شرکت می باشد و توسعه قابلیت ها و مهارت ها جلب مشارکت های همه جانبه و جبران خدمات متناسب با نقش و عملکرد آنان همواره مورد توجه قرار می گیرد . شرکت همواره می کوشد منافع متوازن خود را در چهار چوب الگوی شناخته شده تعالی سازمان تامین نماید. شرکت به صورت قانونمند به طور مستمر در حفظ محیط زیست می کوشد .   بخش اول :واحد گارد گارد: به محافظ هایی که در جلو و عقب پنکه تعبیه شده اند به اصطلاح گارد میگویند . گاردها به 2دسته :1- گارد سیمی 2- گارد مشبک تقسیم بندی میشوند. به گاردهای عقب پنگه ریر گارد و به گاردهای جلو پنکه فرونت گارد میگویند .
3-دستگاه نقته جوش مفتول : پس از انجام مرحله اول مفتول ها جهت جوش دادن و حلقه کردن به این واحد آورده می شود . 4-دستگاه نقته جوش محافظ گارد : در این قسمت مفتول ها به رییر گارد و فرونت گارد به صورت دورانی جوش داده می شود . مراحل ساخت گارد سیمی:مبداء این قسمت ابتدا با: 1-ساخت مفتول های 1/6و2/5و3/4 آغاز میشود 2-دستگاه تولید حلقه های مفتول : این دستگاه ساخت حلقه های مفتولی مورد نیاز برای ساخت گارد جلو و پشت پنکه را بر عهده دارد . مراحل ساخت نمونه ای از دستگاههای جوش و فرم دهنده 5-دستگاه های حالت دهنده گارد پشت وجلوی پنکه : در این دستگاه ها گارد ها پس از جوش نقطه ای جهت حالت و فرم دهی به این واحد انتقال می یابد . 6-دستگاه نقطه جوش فروم گارد و رییر گارد:در این قسمت گاردها به قطعات فرونت و ریر گارد متصل میشوند. 7-بازرسی : این مرحله آخرین مرحله ساخت گارد سیمی میباشد که در آن بازرسی های لازم جهت .رفع عیوب صورت می گیرد.
پس از انجام این مراحل گارد ها وارد بخش رنگرزی میشود .
مراحل ساخت گارد مشبک: این مراحل دقیقا مانند مراحل ساخت گارد سیمی می باشد با این تفاوت که ورودی اولیه این گاردها با تبدیل ورق های آهنی به صفحه های مشبک آغاز میشود.
اصلاح جریان مواد کارگاه گارد - در ابتدای خط دستگاه فرم و برش هندل (b) قرار دارد در صورتی که تنها ارتباط آن با دستگاه جوش هندل (n) می‌باشد ونیز در آخر خط از آن استفاده می‌شود. پس یکی از طرح‌های پیشنهادی برای اصلاح جریان مواد انتقال دستگاه b به آخر خط و نزدیک کردن آن به دستگاه n‌ می‌باشد.
- ابتدا باید وایرهای گارد آماده شود سپس Large ring وMiddle ring را به آن اتصال دهیم پس بهترین حالت می‌تواند این باشد که دستگاه‌های d1…d4 «برش و جوش guard Wire » به اول

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه فایل، مرجع فایل کمک به سیستم آموزشی و یادگیری و علم آموزی اطلاعات برای هموطنان عزیز میباشد .
  • بانک ها از جمله بانک ملی اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 5000 تومان را نمی دهند، پس تحقیق ها و مقاله ها و ...  قیمت 5000 تومان به بالا میباشد.درصورتی که نیاز به تخفیف داشتید با پشتیبانی فروشگاه درارتباط باشید.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت پروژه پایانی شرکت پارس خزر رشت.PPT
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد