هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره نیروگاهها و پست ها

اختصاصی از هایدی مقاله درباره نیروگاهها و پست ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 137

 

مقدمه

شرح مختصری دربارة نیروگاهها و پست ها

نیروگاهها

نیروگاههای مدرن بر حسب نوع انرژی مورد مصرف عبارتند از نیروگاههای حرارتی، آبی، هسته ای و نیروگاههایی که از انرژی باد و یا حرارت درونی زمین استفاده می کنند. در این میان نیروگاه حرارتی (TPS) و آبی (HEPS) از معمولی ترین انواع در صنعت تولید برق می باشند. نیروگاه حرارتی به کلیه نیروگاههای اطلاق می شود که در واحد های آن یا احتراق سوخت های جامد، مایع و یا گاز در بویلر و یا در خود محرک اولیه (مانند دیزلها و توربینهای گازی) تولید انرژی حرارتی و سپس الکتریکی صورت می پذیرد. انواع نیروگاههای حرارتی بر حسب نوع سوخت عبارتند از زغال سوز (اعم از زغال به صورت لاشه ای یا پودر شده) گازوئیل سوز (دیزل) نفت سوز ،گاز سوز و توربین گازی (که در آن احتراق گاز مستقیماً در خود توربین صورت می گیرد).

 

تقدیر و سپاس

بزرگ پروردگارم را سپاس که خوشه چین خرمن علم و دانش استادانی به نام، دلسوز، شایسته، سرشار از اندوخته های علمی و کمال معنوی که با پرتو افشانی علوم و فضایل معنویشان چراغ راه این بنده حقیر شدند و آفرین ایزد پاک را که بنده کمترین خود را یاری نمود تا قدمی در راه کسب علم و معرفت بردارد.

در پایان از کلیه کسانی که در طول این مدت برای بنده حقیر زحمت کشیدند اعم از کارمند، استاد و مخصوصاً مدیر گروه محترم برق مخابرات جناب آقای مهندس مهدی زاده که برای ما زحمات فراوانی کشیدند و همچنین و جناب آقای مهندس یاری که در محل کارآموزی به ما کمک کردند صمیمانه تشکر و سپاس گذاری می کنم و امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشند.

با سپاس فراوان

مهدی صفایی دانشجوی رشته برق مخابرات واحددزفول

بهار 1386

فصل اول

آشنایی کلی با مکان کارآموزی

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره نیروگاهها و پست ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد