هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد زن از نگاه آمار جهانی

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد زن از نگاه آمار جهانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 2 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

زن از نگاه آمار جهانی

چکیده :

لطیف جعفری

هضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجوی دکتری روانشناسی مشاوره

زنان به عنوان نیم تنة جامعه بشری با همة مشکلات و مصائب دنیای انسانی مواجهند و چه بسا بیشتر از مردان هم از این همه معضلات اجتماعی آسیب می‌بینند . مواردی مثل مرگ و میر زنان در طول دوران حاملگی ، مشکلات جسمانی ناشی از بارداری ، خشونتهای سنتی، عرفی و غیرقانونی از طرف شوهران و مردان دیگر ، محرومیت از توجه کافی در خانواده و نیز از تعلیم و تربیت و سایر حقوق اجتماعی از جمله : حق رأی دادن یا اجازة قضاوت و وکالت ، بعلاوه به لحاظ عدم حمایت قانونی و اجتماعی از حقوق کمتر و نامساوی نسبت به مردان حتی در موقعیتهای مشابه برخوردار بودن ، واقعیتهای رسمی و تکان دهنده‌ای هستند که توجه دولتها و ملتها را می طلبد .

آمار منتشر شده در اقصی نقاط جهان حاکی از مظلومیت گستردة زنان در زمینه های مختلف است ؛ خشونتهای جنسی و غیرجنسی ، جراحات ناشی از تصادفات و مرگ و میر به دلیل بیماریها ، بیماریهای جسمانی مخصوص زنان‌، وضعیت نابسامان در به دست آوردن شغل و درآمد کافی ، ساعات کاری زیاد ، امکان تحصیلات و پیشرفت اجتماعی محدود ، وجود انبوه زنان آواره و بی خانمان ، آثار مخرب ناشی از جنگ ، و متوسط عمر و ... از جمله مواردی است که مطابق آمار رسمی صادر شده در کشورهای مختلف جهان ، در این تحقیق بدان پرداخته شده است .

اطلاعات جمع آوری شده در این مجموعه پژوهشی کلاً از منابع و مجلات خارجی ( به روش مروری - کتابخانه‌ای) و از طریق دریافت اینترنتی تنظیم شده و یافته های حاصل از این گردآوری نشان می دهد که موقعیت اجتماعی زنان نسبت به مردان درسطح بسیار پائینی قرار دارد . و نتیجة تحقیق ما را متوجه این مطلب می کند که سازمانهای ملی و بین‌المللی هیچ گاه در حد حقوق انسانی به وظائف خود در قبال زنان جهان نپرداخته اند . حتی آمارهای ارائه شده نیز در این مورد کم لطفی نشان می دهد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد زن از نگاه آمار جهانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد