هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره کار آموزی مهرداد

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره کار آموزی مهرداد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 72

 

 

بسمه تعالی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر

گزارش کارآموزی

رشته :مهندسی الکترونیک

موضوع : کار آموزی مخابرات

استاد راهنما : جناب آقای مهندس نمازی

تهیه کننده:مهرداد احمدی بلوطکی

ترم:پنجم سال: 1385

مقـدمـه و تشکر

چشم‌انداز در بخش مخابرات

یکی از بحث‌های مهم بخش‌های اقتصادی هر کشور بحث چگونگی ورود به بازارهای جهانی و فعالیت فرا مرزی است. در بخش مخابرات با توجه به گسترده شدن سطح ارائه خدمات، بهره‌برداران جهانی در کنار سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای فعال خواهند شد و به ارائه خدمات جدیدی خواهند پرداخت. بهره‌برداران فعال در کشور برای حضور موفق در عرصه داخلی و بین‌المللی باید براساس برنامه مدون با طراحی چشم‌اندازی جامع، اهدافی متناسب با ماموریت بخش و راهبردها و سیاست‌های مناسب عمل کنند.

چشم‌انداز در واقع تصویری است که سازمان یا شرکت می‌خواهد در زمان مشخصی در آینده به آن دست یابد. چشم‌انداز در حقیقت منعکس کننده آرزوهای آتی آن شرکت در شرایط فعلی است لذا باید به آسانی قابل درک و فهم باشد. یک چشم‌انداز   بیان می‌کند که شرکت در میان‌مدت و بلندمدت چه موقعیتی را برای خود از ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه مناسب می‌داند.

شرایط مطلوب طرح چشم‌انداز از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به طور نمونه چشم‌انداز دو شرکت مخابراتی با اهداف و راهبرد‌های آنها بیان می‌شود.   

یک شرکت مخابراتی چشم‌انداز خود را "اطمینان از استاندارد سازی هماهنگ، مؤثر، قابل اجرا و کارآمد خدمات مخابراتی دولتی" تعریف کرد لذا برای دستیابی به این چشم‌انداز یکی از اهداف خود را ترویج توسعه و تنوع فناوری ارتباطات انتخاب کرد و برای رسیدن به این هدف راهبرد‌های بالا بردن سطح آگاهی عمومی در مورد بخش‌های الکترونیکی دولتی، انجام بررسی‌های دوره‌ای راجع به خدمات ارائه شده، تحریک سرمایه‌گذاری خصوصی به منظور کاهش هزینه‌های دستیابی مردم و حفظ و ادامه فناوری اطلاعات جامع و سامانه‌‌های مخابرات را اتخاذ نمود و برای هدف دیگر خود یعنی استفاده از فناوری اطلاعات برای بیشتر شدن کارآیی دولت در مسئولیت‌ها و هزینه نمودن استراتژی‌های ارزیابی و عملکرد گسترش و افزایش خدمات مخابراتی را به عنوان راهبرد تعیین نمود.

یک شرکت مخابراتی دیگر "رشد و گسترش در هر زمان" که بنیان و اساسی است برای افزایش مشترکین، تجدید ساختار مقرراتی و تکامل تدریجی خدمات شبکه در زمان‌های مناسب را چشم‌ خود معرفی نمود و مأموریت شرکت را فعالیت براساس رفع نیازهای مکالماتی مردم و ارائه خدمات بهینه، پویا و در سطح جهانی برای جامعه قرار داد، با توجه به چشم‌انداز و مأموریت شرکت اهداف زیر را طراحی کرد:

- نو‌سازی مدیریت

- ارزیابی رضایت مشترکین

- کاهش درصد بد حساب‌ها (شامل بدهی‌هایی که ادارات و سازمان‌های دولتی دارند)

- تفکر رقابت و مشتری مداری

- رهبری، مدیریت، توسعه و تعیین خط‌مشی‌ها برای توسعه زیربنای شبکه مخابراتی

- معرفی خدمات پیشرفته درخواست شده توسط مشترکین عمده

- تشکیل گروهی ویژه برای خدمات پس از فروش

- افزایش ضریب نفوذ تلفن

- کاهش درصد مکالمات ناموفق

با توجه به اینکه داشتن چشم‌انداز و به تبع آن اهداف و راهبرد‌های مشخص، پایه و اساس برنامه را تشکیل می‌دهد تمام کشورهایی که دارای برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت هستند ابتدا باید چشم‌انداز خود را به صورت کلی و جزئی تعریف کرده باشند در ایران نیز طی یکی دو سال اخیر توجه خاصی به


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره کار آموزی مهرداد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد