هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره سیستم های کنترلی 46 ص

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره سیستم های کنترلی 46 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 46

 

به نام خدا

فصل 1

مقدمه

سیستم های کنترلی و حسگرهای انتگرالی راهی به سوی اینده هستند. در این درون فاجعه، حتی اطلاعات وخروجی هایی که شدیداً ایزوله شده اند توسط انواع سبک استگاهای زمین ماهواره ها که پایانه های بادمنه بسیار کوچک نامیده می شوندبه طور مستقیم به شبکه های تلفن قابل اتصال هستند (vsats).

انها در تلاش در مورادی مانند فوران مونت پیناتوبو در فیلیپین،ریخته شدن مقادیر زیادی روغن در والدز، الاسکا، اتشسوزی 90000 هکتاری در جنگلهای ایداهو و خسارت طوفان اندرو در فلوریدای جنوبی و سواحل لوئیزیانا نقش مهمی را بازی نمودند.

vsats ها انواع ویژه ای از سیستمهای کنترلی وسنسوری هستند. این ابزار به راحتی و به سرعت قابل حمل و مونتاژ شدن هستند و ارتباطات مخابراتی را از طریق استفاده از انتن های قدرتمند که بسیار کوچکتر از دیش های (بشقاب) ماهواره ای سنتی هستند تسهیل میکنند.

این گونه سیستم های کنترلی و سنسورها جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های مخابراتی سنتی پیچیده فراهم می کنند که بدبختانه غالباْ به خرابی و یا بارگذاری بیش از حد دچار اشکال و نارسایی می گردند.

سنسورهای چند طیفی وسیستمهای کنترلی نقش رو به گسترشی در کمک به جبران تراکم در حال رشد برروی جاده های امریکا از طریق افرینش (پدید اوردن) بزرگراه های هوشمند، بازی می کنند.

در صورت رویت خطر ناگهانی این سیستم ها می توانند پلیس، کامیون های کشنده و امبولانس ها را در اعلام وضعیت اورژانسی کمک کنند.

درک نقشه های جریان و چگونگی و ترکیب ترافیک مهندسان ترافیک را برای طراحی راهکارهای کنترل ترافیک در اینده کمک می کند.

نتیجه تراکم میلیون ها ساعت حرکت چرخ ثبت شده در هر سال بوده است نقشه برداری فضاپیمای ماژلان شکل 1-1 در مراحل پایانی کامل نمودن سومین مرحله طراحی و سطح سیاره ونوس می باشد.

کلید جمع اوری داده ها، توسعه رادارهای شکاف دار مصنوعی به عنوان سنسور وسیستم کنترل جمع اوری اطلاعات که تنها ابزار علمی بیرون ماژلان می باشد حتی پیش از انکه مرحله اول به پایان برسد در میانه 1991 ماژلان %84 سطح ونوس را نقشه برداری کرده بود و داده های دیجیتالی بیشتری را نسبت به کلیه ماموریت های سیاره ای پیشین .u.s مخابره نمود که دقت ان 10 برابر مواردی بود که در ماموریت های قبلی فراهم شده بود.

برای بهینه کردن عملکرد رادار برنامه های نرم افزاری کامپیوتوری ساده و ویژه ای رشد یافته اند که در هر مرحله حدود 950 فرمان را اجراء می کنند هر مرحله یک روز ونوسی طول می کشد که برابر 243 روز زمینی می باشد.

سازمان های و ارگان های تولید کننده در امریکا تحت فشار بار رقابتی شدید هستند تغییرات اساسی با توجه به منابع، بازار، فرایندهای تولید ، راهکارهای تولید و تجربه صورت می گیرد.

در رقابت بین المللی فقط صنایع با حداکثر تولید و هزینه موثر(کم) می توانند نجات یابند.

سنسورهای امروزی و سیستم های کنترلی فراتر از تولید تجاری در حال رشد هستند که بر پایه جرات مخاطره فراتر از بازار و تجارت می باشد این ابزار نقش مهمی را در بقا صنایع نوین بازی می کنند.

پایه گذاری برنامه اتوماسیون

کارخانه ها و فروشنده ها یک موضوع اساسی را یاد گرفته اند که تکنولوژی به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند.

یک مثال اولیه فاصله بین دنیای اطلاعات و کنترل می باشد که باعث می شود طراحان تولید اهدافشان را مطابق فرضیات غیر قابل اطمینان راجبه فعالیتهای دستگاهای زمینی و ناظران دستگاه تنظیم و تعیین کنند مشکلات تولید را بعد از وقوع انها تا حد خوبی محدود کنند.

مسئله ایجاد اتوماسیون کار برای یک محیط تولید بدون خطا لیست بلندی از راه حل ها را طراحی کرده است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سیستم های کنترلی 46 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد