هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودروابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران

اختصاصی از هایدی دانلودروابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اندیشمندان، «سیاست فرهنگی» است که هدف اصلی آن عبارت است از توسعه‌ی هنرها و حفظ یادمان‌ها و میراث هنری.

به چنین دیدگاهی، آنگاه که به عرصه سیاست‌گذاری عمومی وارد شود، اقلیتی به تولید کالاهای فرهنگی (هنری) مبادرت می‌ورزند و معمولاً سیاست‌گذاران فرهنگی همّ خود را مصروف تشویق مصرف آن می‌کنند تا شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند. به عنوان مثال، تولید کتاب در جامعه و اهداء بن‌کارت کتاب توسط روابط‌عمومی در این گروه قرار می‌گیرد. به عبارتی توسعه‌ی فرهنگی نیازمند تولیدات فرهنگی است و مصرف فرهنگ نیازمند حامیان فرهنگی و البته به حمایت مصرف کننده نهایی نیز نیاز دارد وگرنه هرگونه تلاشی در این بخش بی‌نتیجه می‌ماند. این دیدگاه و روش دو کارکرد اصلی دارد: یکی حفظ و ارایه‌ی مؤثر میراث فرهنگی به عامه مردم، و دیگری مساعدت به هنر خلاق و مساعدت به انتشار و گسترگی هنرهاست.

اما در سوی دیگر، دامنه‌ی تعاریف فرهنگ، حفظ یادمان‌ها و میراث فرهنگی را نیز در بر می‌گیرد که در این بخش هم روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مخابرت ایران، در کنار یک مجموعه بزرگ‌تر به نام هیأت امناء موزه‌ها و پیگیری مدیرکل موزه‌های وزارت ارتباطات، در جهت بازسازی، مرمت و احیای یادمان‌ها، کارهای خوبی را شروع کرده که یکی بعد از دیگری آماده بهره‌برداری می‌شود و در اینجا هم نیاز به مخاطبان با حمایت سیاست‌گذاران شدیدتر احساس می‌شود و همان‌طور که در مقدمه گفته شد؛ عمارت کلاه‌فرهنگی می‌تواند مکانی برای توسعه‌ی فرهنگی باشد.

اما از نگاهی دیگر، مجموعه رفتارها و هنجارها و ارزش‌های یک جامعه در حیطه‌ی فرهنگ قرار می‌گیرد. چنین دیدگاهی عملاً کل جامعه را اعم از افراد، گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی و نیز بخش‌های متناظر با این گروه‌ها، یعنی کار، رفتار اجتماعی و ... را شامل می‌شود که البته عده‌ای آن را به امور سیاسی می‌کشانند که در اینجا اختلاف‌نظرها هم خودنمایی می‌کند.

چالشهای فرهنگی مخابرات کشور

شبکه تحلیلگران تکنولوژی ایران با توجه به هماهنگی­های صورت گرفته با موسسة عالی آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه­ریزی (موسسة نیاوران) و در راستای تدوین برنامة چهارم توسعه, نشست هم­اندیشی­ پژوهشگران و نظریه­پردازان کشور در حوزه مخابرات را با عنوان "چالشها و مشکلات مخابرات کشور در ایجاد زیرساخت ارتباطی فناوری اطلاعات" در بهمن­ماه سال ۱۳۸۱ برگزار نمود. بخشی از نتایج این هم­اندیشی با موضوع "چالش‌های فرهنگی مخابرات کشور" در زیر ارائه شده است که با هم می­خوانیم:

مهندس روزی‌طلب: بایستی دیدگاه بخش خصوصی و دولتی نسبت به هم تغییر یابد
"دیدگاه بخش خصوصی و دولتی نسبت به هم بسیار غلط است. همیشه دولت نسبت به بخش خصوصی این تصور را داشته که بخش خصوصی قصد دارد مانند یک گرگ، خونش را بمکد و بدین منظور دور خودش یک دیوار آهنی کشیده است. بخش خصوصی نیز همیشه در این فکر بوده که حمله کرده و یک تکه از این گوشت را بکند.
در کشورهای پیشرفته مانند ژاپن هیچ تفاوتی بین بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد, یک نفر چه در بخش خصوصی کار کند چه در بخش دولتی یک هدف دارد و آن این است که اول منافع کشورم, بعد خانواده‌ام و پس از آن خودم تامین شود, در حالیکه ما می‌گوییم اول خودم، بعد خانواده‌ام و بعد اگر شد کشورم. این فرهنگ غلط و خطرناک است. در کشور ما تعامل بین بخش خصوصی و دولتی به وجود نیامده است و هنوز یک حالت دوستانه و قانونی پیدا نکرده­ایم."

"اگر­چه خصوصی‌سازی مشکل برنامه‌ریزی هم دارد، اما مشکل اصلی آن است که خصوصی‌سازهای ما آدم‌های دولتی هستند. کسانی که بیست, سی سال در محیط کاملاً انحصاری دولت رشد کرده‌اند. مانند کسانی که از اول ابتدایی تا دیپلم‌ زبان فارسی یاد گرفته‌اند و حالا می‌خواهند به زبان


دانلود با لینک مستقیم


دانلودروابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد